MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 du får et feilfritt liv i 3 dager etter du bare faller om for du ble FOR perfekt. jeg ønsker meg at gunfreak ikke sier hvordan han visste hvor jeg var ifra Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 jeg forteller deg ikke hvordan jeg viste det, men når du dør og kommer til helvete står jeg klart til å ta deg i mot. jeg ønsker meg $15.65 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 hehe den var god men kan du ikke si hvordan du vistte det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) profil motherfucker do you speak it :!: Endret 5. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 faen det tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 jeg forteller deg ikke hvordan jeg viste det, men når du dør og kommer til helvete står jeg klart til å ta deg i mot. jeg ønsker meg $15.65 6244958[/snapback] Du får 15,65$, men de faller i en dam og blir ødelagt. Jeg ønsker meg en T3 uten at den er ond, feillaget eller noe sånt. Og den kun hører på meg... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du får den, men den er tom for strøm jeg ønsker meg et nytt glass med cola Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 du får et nytt glass med lunken jolly cola fra 1995... jeg ønsker å bli sett på som en idiot Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du blir sett på som idiot, men plutselig ut av løse luften sier du noe utrolig smart, og alle på forumet forguder deg som et geni Jeg vil ha en Fender Telecaster! Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (Jolly-cola er verdens beste brus! Selger de den i Norge eller er det bare i Danmark de har den?) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du blir sett på som idiot, men plutselig ut av løse luften sier du noe utrolig smart, og alle på forumet forguder deg som et geni Jeg vil ha en Fender Telecaster! 6245267[/snapback] Du får den, men Ibanez lager en billig kopi, og du selger din på qxl.no fordi den er skikkelig sellout. Jeg ønsker meg et lasersverd. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du får et lasersverd, men du klarer å drepe deg selv med det. Jeg ønsker meg frokost. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du får frokost, men melken har gått ut på dato. Jeg ønsker meg en 10-pakk med Mr. Lee nudler Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du får frokost, men melken har gått ut på dato. Jeg ønsker meg en 10-pakk med Mr. Lee nudler 6245820[/snapback] Du får en 10-pakning med Mr. Lee nudler, men de inneholder et giftig stoff slik at du dør. Jeg ønsker å bli tryllerkunstner. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du blir tryllekunstner, men dør i et forsøk på å plagiere David Copperfields dele-seg-selv-i-to-stykke. Jeg ønsker meg en levandes Kirby! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Du får en levendes Kirby, men den liker deg ikke og stikker av på samme dag. Jeg ønsker meg en schvæær haug med penger. Endret 5. juni 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du blir tryllekunstner, men dør i et forsøk på å plagiere David Copperfields dele-seg-selv-i-to-stykke. Jeg ønsker meg en levandes Kirby! 6245837[/snapback] Hva er en Kirby ? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Du får en levendes Kirby, men den liker deg ikke og stikker av på samme dag. Jeg ønsker meg en schvæær haug med penger. 6245843[/snapback] Du får pengehaugen, men Kirby kommer tilbake og tar Flame-attack på den, fordi du ljuger om han Jeg ønsker meg en interaktiv Meta-Knight på desktop! EDIT: Leif Endret 5. juni 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Du blir tryllekunstner, men dør i et forsøk på å plagiere David Copperfields dele-seg-selv-i-to-stykke. Jeg ønsker meg en levandes Kirby! 6245837[/snapback] Hva er en Kirby ? 6245848[/snapback] spill supersmash bros. så får du vite det. det er en rosa klump som sloss. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Du får en levendes Kirby, men den liker deg ikke og stikker av på samme dag. Jeg ønsker meg en schvæær haug med penger. 6245843[/snapback] du får en schvæær haug med penger, men de er fake, og derfor verdiløse. Jge ønsker jeg var lederen av Playboy (ikke at jeg er hugh heffner, men hans jobb) edit: uten og gå konkurs o.l Endret 5. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg