JacEr Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du får enda en elefant men den tramper deg ned. Jeg vil ha GTA 4 og MGS4 på PS3. 6242283[/snapback] Ett stk scrabble ankommer i posten Jeg vil ha et boblebad Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du får et boblebad men det er for kraftig å du drukner. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 husk å skriv ønske, siden du ikke gjorde det, så gjør jeg det. jeg skulle ønske jeg bodde i tromsø- Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) husk å skriv ønske, siden du ikke gjorde det, så gjør jeg det. jeg skulle ønske jeg bodde i tromsø- 6242370[/snapback] Oppfylt, men tromsø ble det nye Atlantis og du blir tvangsmutert til en fisk Jeg vil ha en neilklipper Endret 4. juni 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 du fikk den, men så var den så kraftig at den klippet av alle tærne/fingrene så du ikke trengte den mer. jeg ønsker at jeg var en superhelt. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du er en superhelt men en misfårståt sådan så du blir fengslet på livstid. Jeg vil være konge resten av livet. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du er en superhelt men en misfårståt sådan så du blir fengslet på livstid. Jeg vil være konge resten av livet. 6242555[/snapback] du ble konge men det var bare fårr fungsjonshemmede 6 åringer... jeg ønsker meg en m15a4 carbine Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Du er en superhelt men en misfårståt sådan så du blir fengslet på livstid. Jeg vil være konge resten av livet. 6242555[/snapback] Du får det, men jeg vet ikke hva det er så du får min neilklipper Jeg vil ha en fin dame som er trofast og lydig Endret 4. juni 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
edds Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Du får det, men jeg vet ikke hva det er så du får min neilklipper Jeg vil ha en fin dame som er trofast og lydig Du får det, men hun har AIDS. Jeg vil ha verdensfred Edit: Gah, får ikke til quoten, noe gikk galt Endret 4. juni 2006 av edds Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du får det, men jeg vet ikke hva det er så du får min neilklipper Jeg vil ha en fin dame som er trofast og lydig Du får det, men hun har AIDS. Jeg vil ha verdensfred 6242597[/snapback] du får værdensfred å alle damene forsvinner(hehe) jeg ønsker meg battlefield 2 Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du får Battlefield 2.. Men så er det noen som har rivd ut Cd-keyen=/ Jeg vil ha en bæsj! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) edit: foresein. du får en drit, men den er fake så du hiver den. jeg ønsker meg en maclaren f1 Endret 4. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg sendte deg en, men den ble stoppet og spist av postens narko-hunder. Jeg ønsker meg en koffert med kokain og en lilla badeand Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du får det, men den lilla badeanden er planta av politiet og inneholder en sporingsenhet. Jeg vil ha en pakke Kalif Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du får en pakke kalif, men den tilhører marajahen av Abu Dabu, så han pusser sine jaktelefanter på deg og bruker din bakende som pløyeredskap. Jeg vil at David Gilmour skal bomme sigg hos meg og spise østers. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) han bommer en røyk, men setter røyken i halsen, slik at du må ta posen med østers og slå han i ryggen, slik at de knuser og han dør. Jeg ønsker at david gilmour blir gjennopplivet (siden jeg drepte han) Endret 4. juni 2006 av Jimstar Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 han bommer en røyk, men setter røyken i halsen, slik at du må ta posen med østers og slå han i ryggen, slik at de knuser og han dør. Jeg ønsker at david gilmour blir gjennopplivet (siden jeg drepte han) 6243453[/snapback] Oppfylt. Men gleden er kortvarig, han hoster opp lungen pga røyking, dør nokk en gang. Jeg ønsker at jeg kunne fly. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 han bommer en røyk, men setter røyken i halsen, slik at du må ta posen med østers og slå han i ryggen, slik at de knuser og han dør. Jeg ønsker at david gilmour blir gjennopplivet (siden jeg drepte han) 6243453[/snapback] david gilmour blir gjennoplivet men alle trodde han var et gjennfærd så han tok sitt eget liv... jeg ønsker meg sex med en fin snaxy dame Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Det ble oppfylt, men du havnet i en flymotor og ble kjøttdeig. Jeg vil bli døv-blind-lam-stum Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 han bommer en røyk, men setter røyken i halsen, slik at du må ta posen med østers og slå han i ryggen, slik at de knuser og han dør. Jeg ønsker at david gilmour blir gjennopplivet (siden jeg drepte han) 6243453[/snapback] Oppfylt. Men gleden er kortvarig, han hoster opp lungen pga røyking, dør nokk en gang. Jeg ønsker at jeg kunne fly. 6243533[/snapback] du kunne fly men ikke nå lengre se opp,der er mitt ønske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg