Sitronade Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du faar WoW men gaar lei etter en uke pga. fjotissprat,tigging og barrens-chatten.(Chuck Norris) Jeg vil ha fint vaer. (engels tast, sett sammen a og e) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du faar WoW men gaar lei etter en uke pga. fjotissprat,tigging og barrens-chatten.(Chuck Norris) Jeg vil ha fint vaer. (engels tast, sett sammen a og e) 6240254[/snapback] Du får fint vær men er for avhengig av forumet at du ikke får gått ut å nytt det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du faar WoW men gaar lei etter en uke pga. fjotissprat,tigging og barrens-chatten.(Chuck Norris) Jeg vil ha fint vaer. (engels tast, sett sammen a og e) 6240254[/snapback] Du får fint vær men er for avhengig av forumet at du ikke får gått ut å nytt det. 6240259[/snapback] Hva ønsker du da? Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Siden han ikke kom med et ønske, kommer jeg met ett Jeg vil ha 5 striker på rad i bowling i dag! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Siden han ikke kom med et ønske, kommer jeg met ett Jeg vil ha 5 striker på rad i bowling i dag! 6240818[/snapback] det får du også men de du spiller med blir så misunlige at de voldtar deg med en bowlingball etter på. jeg vil ha et glass cola Endret 4. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du får et glass cola men søler det over tastaturet og pc'n klikker. Jeg vil ha sol! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 det får du også, MYE sol. da sola går nova og sluker jorda. jeg vil ha et glass cola til, men denne gangen har jeg lokk på glasset Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du får et glass med cola med lokk på. Men du klarer på en merkverdig måte å sette colaen inni pc'n, nær prosessoren, og lokket blir varmt og smelter, siden det var av plastikk. Du drikker av colaen og blir forgiftet. Jeg vil ha nye Nike Vapor 3 fotballsko! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) DOH! For sein vett.. Endret 4. juni 2006 av Edge Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du får det men du blir ikke mer populær av den grunn. Jeg vil ikke kjede meg lenger. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du vil ikke kjede deg mer, men isteden ha så mye å gjøre at folk blir sure på deg :I Jeg vil ha en is som ikke går ann å miste ned, og som ikke smelter.. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Du får isen, men du klarer ikke å spise isen fordi den er stein-hard og den spelter ikke. Jeg vil ha en klem fra en pen jente! Og hun er ikke er syk på noen slags måte. Edit : En leif Endret 4. juni 2006 av Sonic^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Du får isen, men du klarer ikke å spise isen fordi den er stein-hard og den spelter ikke. Jeg vil ha en klem fra en pen jente! Og hun er ikke er syk på noen slags måte. Edit : En leif 6240927[/snapback] du får en klem fra en pen jente, men den sjalu kjæresten hennes banker deg opp etterpå Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 gunfreak19, Du må ønske deg noe. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 ok, jeg ønsker meg en Camero Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Det får du, men den ser slik ut: Jeg vil ha en flaske Hennessy X.O. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 det får du, men den er tom. jeg ønsker meg Nokia 8800 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) det får du, men den er tom. jeg ønsker meg Nokia 8800 6241349[/snapback] Du får den men den faller i bakken og blir overkjørt av bussen. Jeg vil ha en kasse med Cola, ikke light eller ødelagt/tuklet med og den er kald. Endret 4. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) ja den er faktisk -275 grader og plasten sprekker ønsker meg en dvd spiller som kan spille av divx Endret 4. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2006 Det får du, men den blir stjålet og solgt av Tord Company. Jeg ønsker alle Ottar-feministene buret inne på lukket avdeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg