Gjest Yoshi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du får ølen, dama og ferien, men dama tar all ølen første kvelden, kreperer og du blir sittende med et stinkende lik resten av ferien. Jeg ønsker meg en tryllestav så jeg kan trylle bort alt rotet på rommet. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du får en tryllestav, men den er utformet som en penis. Når du klemmer i den kommer det hvitaktig væske ut, som du må tørke vekk selv. Jeg vil ha sommerferie! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du får sommerferie nå på den betingelse at skolen starter igjen neste uke. Jeg ønsker meg en drage som jeg kan ha i hagen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det blir sommerferie men staten bestemmer at den kun skal være i en veke og du må begynne på skule/arbeid igjen Jeg ønsker meg en kald glasscola Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du får sommerferie nå på den betingelse at skolen starter igjen neste uke. Jeg ønsker meg en drage som jeg kan ha i hagen. 6233554[/snapback] Du får dragen, men den spiser opp Erlend, så foreldrene dine sier at du må kvitte deg med den. Jeg vil ha Nintendo Wii. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du får en slik Nintendo, men du sitter så mye å spiller med den at moren din kommer med stekepannen og moser den. Jeg vil se Saw 2! (Er den bra btw?) Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du ser Saw 2, men blir så redd at du tisser på deg og blir mobbet for resten av livet. (Ja den er fet ) Jeg ønsker meg fri resten av skoleåret Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du får fri resten av skoleåret, men du må gjøre ferdig 20 mattebøker i løpet av det føste halvåret og 20 norsk bøker det siste halvåret. Jeg vil ha vannkjøling til pc'n min, uten at den lekker eller blir ødelagt, samt noe hardware blir ødelagt. Og posten roter ikke pakken vekk Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 okei, posten roter den ikke bort, men derimot de du bestiller fra fikk aldri bestillingen din så du sitter og venter i mange år. Jeg ønsker meg en søt mops(hund) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Du får en søt mops (hund), men den blir overkjørt og dør allerede etter første tur dere går. Jeg ønsker meg et glass med vann. Endret 3. juni 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du får et glass med vatn, men uheldigvis har moren din klart å rotet salmiakk oppi den, så du har diarè resten av året. Jeg vil høre på Marit Larsen - Under the surface! Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Du får et glass med vann. Men det du ikke vet er at noen har drukket av det før og du får AIDS..og dør. Jeg håper på at det er noe godt i kjøleskapet. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det er noe godt i kjøleskapet, men det er såpass mye vondt der at du fort mister matlysten. Jeg ønsker at denne tråden blir stengt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Tråden ble forsøkt kvælt, men den var full av virus som spredde seg på hele forumet. Ønsker meg kalde pils i vannet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Tråden ble forsøkt kvælt, men den var full av virus som spredde seg på hele forumet. Ønsker meg kalde pils i vannet. 6234833[/snapback] Du får det, men den er muglet.. Vil at pizzaen skal bli ferdigstekt Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Pizzaen blir ferdigstekt men det kommer en rotte og spiser den opp. Jeg vil ha verdens beste pc som ikke kan bli ødelagt eller sjelt. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Pizzaen blir ferdigstekt men det kommer en rotte og spiser den opp. Jeg vil ha verdens beste pc som ikke kan bli ødelagt eller sjelt. 6234857[/snapback] Du får verdens beste Pc, men den blir ikke sjelt, den blir stjelt. Jeg ønsker meg en hest. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 En enormt diger Gyngehest blir levert en av de nærmeste dagene. Ønsker at Pink Floyd spiller i hagen min ikveld. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 En enormt diger Gyngehest blir levert en av de nærmeste dagene. Ønsker at Pink Floyd spiller i hagen min ikveld. 6234894[/snapback] Pink Floyd skal spille konsert i hagen din, men adressen din er fjuskeveien 19, Oslo, men de ender opp i Fjuskeveien 19, Tromsø. Jeg ønsker meg en traktor. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 En enormt diger Gyngehest blir levert en av de nærmeste dagene. Ønsker at Pink Floyd spiller i hagen min ikveld. 6234894[/snapback] Pink Floyd skal spille konsert i hagen din, men adressen din er fjuskeveien 19, Oslo, men de ender opp i Fjuskeveien 19, Tromsø. Jeg ønsker meg en traktor. 6234904[/snapback] Hvis de bommer på adressen så spiller de strngt talt aldri i hagen hans så du har ikke oppfylt ønsket hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg