Ferchie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du får ikke bilde av den pokalen, emn det blir samtidig kjørt er ekstrem stor reklame kampanje om den, og posters av den blir hengt opp over alt, fly slipper flyers, tv'en viser bilder av den hvert 5. min å du får masse post med bilder av den.. Jeg vil ha et rom i fargene mørkerød/svart .. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Opps dobbelpost *spank* 'Fornøyd? Endret 2. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) takk vedda på du brukte Google!! Endret 2. juni 2006 av MadsFN Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du får det etterstrevne rommet ditt, men siden dette er satans farger, kommer han å skraper av malinga. Jeg ønsker alle en god helg. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det blir en god helg til de fleste helt til staten bestemmer at det skal være skule i helgene også og man må på skulen Jeg ønsker meg lengre helger! Lenke til kommentar
-mads Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det får du, men læreren gir deg lekser i helga! Jeg vil ha meg en alt-mulig sikker Hummer H1 Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 helgen blir utvidet til 5 dager, da viser det seg at det tar 25 år å få fullført utdannelsen sin... jeg vil ha en lilla dokost opp i rumpen Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Etter ditt bisarre ønske, får du en lilla dokost trykt hardt opp i endetarmen og dør av følgene etter skadene. EDIT: Jeg ønsker at min 3500+ cpu ikke er en flaskehals. Endret 2. juni 2006 av Parad0x Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Prosessoren din er ikke lengre flaskehalsen i systemet ditt! Alle de andre komponentene i maskinen tok kvelden og du måtte bruke deler fra din gamle maskin Jeg ønsker at jeg får firedobbel headshot med awp her på lanet jeg er på Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Prosessoren din er ikke lengre flaskehalsen i systemet ditt! Alle de andre komponentene i maskinen tok kvelden og du måtte bruke deler fra din gamle maskin Jeg ønsker at jeg får firedobbel headshot med awp her på lanet jeg er på 6230613[/snapback] Det får du, men usannsylig nok dør du ikke av. Du får istedet trille rundt i rullestol resten av livet. Jeg ønsker meg skinke. Unlimited skinke! Lenke til kommentar
FaO Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 du får din skinke, problemet er at det er spesiell tilbudsvare fra gilde ønsker meg all verdens kunnskaper om høyspentanlegg!! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 du får all verdens kunnskaper om høyspent anlegg men du faller ned fra en høyspent stolpe å må sitte i rullestol resten av livet. jeg ønsker at jeg får en ny og god mic Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du får en ny og god mic, men når du får høre hvor stygg stemmen din egentlig er, blir du sur og kaster den ut vinduet. Jeg ønsker meg KGB- her og nå. ^^ Lenke til kommentar
arianar Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du får en ny og god mic, men når du får høre hvor stygg stemmen din egentlig er, blir du sur og kaster den ut vinduet. Jeg ønsker meg KGB- her og nå. ^^ 6231152[/snapback] Og de er der! Men de er i stealth mode deluxe, så du klarer ikke å se de! Jeg ønsker meg en e (bokstaven altså) i neste innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Og de er der! Men de er i stealth mode deluxe, så du klarer ikke å se de! Jeg ønsker meg en e (bokstaven altså) i neste innlegg. 6231166[/snapback] (Tnkt mr i rtning brukrn KGB-, mn. ) Du fikk bar 1 e i dtt innlggt, mn dt bl til gjngjld vlgid dritt å ls. Bah, sorry, glmt ønsk. jeg ønskr mg n ordntlig Yoshi. Endret 2. juni 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Siden ingen vil ha noe vil jeg ha en Goth Explorer undertegnet James Hetfield. <3 Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Han ville ha en ordentlig Yoshi.. Jeg gir han den, men den er rabiat og må avlives.. Ønsker meg at naboens nye Hayabusa skal smadres Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) oi zorry slettet aaaaaaaa Endret 3. juni 2006 av HaGbErT Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Han ville ha en ordentlig Yoshi.. Jeg gir han den, men den er rabiat og må avlives.. Ønsker meg at naboens nye Hayabusa skal smadres 6232286[/snapback] Den blir stjelt og smadra, naboen vinner i lotto og kjøper to nye og du blir tiltalt for å ha stjelt den første. Ønsker meg 10 kasser øl og 3 uker ferie med ei søt blondina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg