Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

sesong 4 av The O.C. ligger på pulten din, men det har en bjørnefelle over seg, og om du tar i dvd'en så får du 89 ampere i deg

Jeg vil at christer skal klø seg på handa

6227730[/snapback]

Christer klør seg på handa, men det var din hand og etter at han hadde klødd seg i rumpa først.

Jeg vil at de skal slutte og spille Madonna sanger på radioen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De slutter å spille Madonna på radioen, men begynner med en Da Capo maraton på 48 døgn og radioen er låst inne.

Jeg ønsker meg 1000 kroner og at min kjære ikke må dra hjem til folka sine i helga.

6227861[/snapback]

Du får 1000 kroner, men din kjære må dra hjem, men så sier folka hennes at du kan bruke de 1000 kronene på å betale de, så skulle du få henne hjem, men når hun kommer hjem til deg, så ble hun spist opp av en fisk

Jeg ønsker meg nye felger til bilen

Endret av chemical
Lenke til kommentar

du får isen men han er smelta for da over 10min siden du spurde etter han

vil ha eit fly som ikkje kan styrte sprenge ellers normalt, ingen terroist ombord det kan ikkje gå noko galt med piloten, fly skal vere ein 747 og funker heilt

Lenke til kommentar
du får isen men han er smelta for da over 10min siden du spurde etter han

vil ha eit fly som ikkje kan styrte sprenge ellers normalt, ingen terroist ombord det kan ikkje gå noko galt med piloten, fly skal vere ein 747 og funker heilt

6228384[/snapback]

du får flyet, men gud er i det uvennlige hjørnet og sendte ett lyn inn. Alt av elektrisk utstyr ble ødelgat og flyet styret ned i en vulkan.

Jeg ønsker meg en pc som har lyd!

Lenke til kommentar
Du får fete 18" felger, tyven tar ikke felgene, men hele bilen.

Jeg ønsker meg et nytt tastatur

6228461[/snapback]

Du får ett tastatur, men det var desverre defekt, så du sendte det i retur, men butikken du fikk det fra gikk konkurs, så ble nokk ikke noe tastatur på deg alikevell.

Har lyst på en ny kontorstol

Lenke til kommentar
du får en apekatt men den er smittet av hiv og blir dermed avlivet.

jeg ønsker at bush og laden starter 3 verdenskrig

6228715[/snapback]

dem gjør det, , men bomber uventet deg først så du får ikke se det..

jeg vil ikke ha helg :ermm:

Lenke til kommentar

Morra di blir mann, og det viser seg at hun fortsetter å like menn, hun finner seg kjæreste, å du føler deg SKIKKELIG ukomfortbel i deres nærvær..

Jeg skulle ønske at rommet mitt ikke var rosa! :(

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...