PSV Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du fikk svar, men ikke ett fornuftig ett.. Jeg vil ha Pannekaker! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du fikk pannekaker, men de var laget av Martha Stewart, og var laget av soya, med masse grønnsaker inni... Det var vel Martha Stewart, forresten? Jeg vil bli få masse gull i wow Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jupp, det får du, MEN det er kun etter at du har solgt alt du eier og har Jeg vil ha en kjæreste (En ordentlig en som det _ikke_ er noe gærent med, som er veldig hyggelig og som ser bra ut) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får det, men etter kort tid lider hun en mystisk død. Jeg vil ha nytt headsett som ikke kommer knekkt i pakken... Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) du mottar ditt nye headsett men det klarer du og miste i bakken rett etter at du åpna pakken og dermed ødela elementene.. jeg ønsker meg skybert Endret 1. juni 2006 av SaNux Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får skybert, men plutselig blei han Albert og homo å stikker av med en krøpling i stedet Eg ønsker at dama slår opp Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Dama di slår opp, men sekundet etterpå vinner hun 20 mill i lotto og bruker alt dette på vennene sine.. BURN! HAHA Jeg vil ha en ny pakke med sigaretter! Har bare en halv igjenn å klare meg med i kveld! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får en ny pakke sigaretter, men det var sånn lidl pakk som var utgått på dato( Går røyk ut på dato btw) .. Og hmm, den smakte slett ikke godt itilegg ble du forgifta og måtte til legen, han fant ut at du hadde KOLS og andre humskheter. Og ja, huset ditt brant ned siden du glemte å stompe røyken. Haha, dobbel burn! Eg ønsker meg ingenting. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 du finner en lampe som er litt skitten, å du gnikker på den, ut kommer ånden i lampen, å MÅ ønske 3 ting, ellers vil fæle ting skje med deg! HAHA BUUURN! Jeg ønsker meg en til harddisk! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får en ny harddisk som e kjemestor.. du laster alt du har av filmer og lost over på den nye sammen med alle bildene du har tatt det siste året i god tro på at den skal holde en stund. Neste dag får du en mail om at det er noe galt med hardisken din og du tenker ... hmm jeg har nettop formatert den gamle, og så skjerer hele driten seg... Jeg vill bli vampyr så det blir naturlig for meg å sitte oppe hele natten... noe det er alle rede men da har jeg i alle fall en grunn Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Du blir en vampyr etter jeg biter deg, men finner ut at blod smaker dritt og sulter imidlertid ihjel =( Jeg ønsker at jenta/damen jeg er forelsket i går neste steget sammen med meg dvs fast forhold Endret 2. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
chemical Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du blir en vampyr etter jeg biter deg, men finner ut at blod smaker dritt og sulter imidlertid ihjel =( Jeg ønsker at jenta/damen jeg er forelsket i går neste steget sammen med meg dvs fast forhold 6226956[/snapback] Du får hun, men så kommer det en annen og stikker av med henne til afrika, og du ser henne aldri igjenn. Jeg vil ha helg. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 du får helg men du blir påkjørt av en bil så du havner i koma de neste 3 dagene.. så våkner du opp igjen frisk og fin... jeg ønsker meg Morradagen (torsdag og bare igår) Lenke til kommentar
chemical Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 du får helg men du blir påkjørt av en bil så du havner i koma de neste 3 dagene.. så våkner du opp igjen frisk og fin... jeg ønsker meg Morradagen (torsdag og bare igår) 6227180[/snapback] Du får den, men det er ikke det eneste du får, du får også vita at du skal ha 20 eksamener neste uke, så du får ikke tid til og gjøre noe annet den dagen enn å øve på eksamen. Jeg vil ha Halle Berry i senga i natt Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du får Halle Berry... Men hun sitter bare der og ser på TV mens de fire 160kilos livvaktnegrene hennes som rumpekjører deg på skift i ei uke! Ønsker at jeg får delene til R/C Ufoen min i dag. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 du får delene dine, men siden det var en feil i bestillingen må du nå betale 1 million pr del. jeg ønsker meg en alfa romeo 156§! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du får en alfa romeo, men den har en bombe under seg. så du må holde over 180km\t hele tiden du treffer en ku og da får du blåmerke på armen. Vil ha andreas og hans petter på månen Lenke til kommentar
chemical Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Du får en alfa romeo, men den har en bombe under seg. så du må holde over 180km\t hele tiden du treffer en ku og da får du blåmerke på armen. Vil ha andreas og hans petter på månen 6227408[/snapback] Du får andreas og petter på månen, men etter to timer får andreas månegalskap og, da begynner huden og boble, og siden andreas var alergisk mot bobler så dødde han. Etter ett par uker gikk månegalskapen til andreas vekk, men det jalp ikke, får 3 timer etterpå så ble han infekta av ett månemarsvin, da taklet ikke petter mere og tok selvmord, så da måtte du bu på månen alene resten av ditt liv. Jeg vil ha ett hus under vann. Endret 2. juni 2006 av chemical Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du får eit hus under vatn, men plutseleg kjem haien fra Finding Nemo og knuser huset. Samtidig finn du ut at du har lunger, ikkje gjeller, og dør dermed ein lufttom død. Eg skulle ønske at sesong 4 av The O.C. var ferdig produsert, og at DVD-samlinga låg på pulten min NO. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) sesong 4 av The O.C. ligger på pulten din, men det har en bjørnefelle over seg, og om du tar i dvd'en så får du 89 ampere i deg Jeg vil at christer skal klø seg på handa Endret 2. juni 2006 av complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg