Kamikazesmurf Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får ønsket ditt, men dør sånn at du ikke klarer å nyte at noe går galt med ønsket. Ønsker meg en pumpeøks for å få opp colaen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Noe vondt skjer med deg sånn rent smertemessig, men det viser seg at du lider av en sjelden sykdom som gjør at du ikke føler smerte, og du står fram i se&hør.. folk ler av deg.. Jeg vil at komisjonen skal bli ferdig lastet ned på podcast! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Du får en pumpeøks men det var så sterkt trykk i at du blåste hull i både asfalten og Colaen Eg ønsker at eg blir gjennoplivet og at eg får en ny Fanta Edit: Off, et par skriveleifs der ja... Endret 1. juni 2006 av QBab Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Du får ny fanta, men når du har fått opp fantaen, tar vinden den. Jeg ønsker meg en hamburger! Endret 1. juni 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får det. I want fries with that. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får det. I want fries with that. 6223651[/snapback] OT: Du ødela ikke ønsket. Du bare oppfylte det. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får det. I want fries with that. 6223651[/snapback] OT: Du ødela ikke ønsket. Du bare oppfylte det. 6223665[/snapback] Hamburger kills. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Siden det her sto fast, tar jeg og ønsker meg noe! jeg vil se en stor pc-skjerm! Lenke til kommentar
arianar Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får se den, men det er i et så kort øyeblikk at hjernen din ikke klarer å fange opp noe ved den. Jeg ønsker meg en ting, uansett hva, den kan godt skade meg eller verste fall drepe meg, men den kan også gjøre gode ting mot meg, med meg ol. Det har ingenting å si hva tingen gjør så lenge jeg bare får en ting. Om jeg dør eller lever, blir glad eller lei meg, om verden går under eller blir et Utopia er helt irrelevant. Den kan gjøre hva som helst, så lenge jeg får en ting (og det er jo ønsket mitt som jeg MÅ få oppfylt). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får en pølsesnabb, men den blir spist opp av en løshund. Jeg vil ha en bra mobil. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får en pølsesnabb, men den blir spist opp av en løshund. Jeg vil ha en bra mobil. 6223890[/snapback] Du får en bra mobil, men den er så avansert at du ikke får opp tastelåsen. Jeg ønsker meg en stor hund som er snill. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hunden er egentlig snill, men får rabies og blir sint og gal. Ønsker en fotballfri helg Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hunden er egentlig snill, men får rabies og blir sint og gal. Ønsker en fotballfri helg 6223962[/snapback] Istedenfor fotball, får du Golf live, rett inn på hornhinna. Jeg ønsker meg en klasse uten islamister. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Edit: Sørgelig treg... Endret 1. juni 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hunden er egentlig snill, men får rabies og blir sint og gal. Ønsker en fotballfri helg 6223962[/snapback] Istedenfor fotball, får du Golf live, rett inn på hornhinna. Jeg ønsker meg en klasse uten islamister. 6223971[/snapback] Noe rasistisk men.. Du får den klassen, men det kommer mange svensker istedenfor.. Jeg vil bli en godt betalt fotballstjerne Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får jobben! Men du får så godt betalt at du blir psykotisk opptatt av å forsvare pengene at du begynner å drikke, og mister jobben Jeg vil at Futurama skal gjennopstå! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ønske oppfylt, men Fry våknet og alt hadde bare vært en drøm. Nå får du følge hans liv som pizzaselger i New York. Jeg ønsker meg en gullmynt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ønske oppfylt, men Fry våknet og alt hadde bare vært en drøm. Nå får du følge hans liv som pizzaselger i New York. Jeg ønsker meg en gullmynt. 6224453[/snapback] Ahhh... Din slemming.... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 du får gullmynten din, men du blir lurt til å bytte den inn i en million tyrkiske lire. (som ikke er mer en 8 NOK) Jeg ønsker å bli mishandlet grovt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du blir misandlet grovt, med luft, så du kjenner ingenting.. Vil at folk på forumet skal svare på tråden min der jeg plages med nettverk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg