PSV Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Oppfylt, men treehuggeren tror du er et tre ... og han er også satanist av verste slag. Jeg ønsker meg Baldur's Gate 2! 6222275[/snapback] Du får spillet, men CD'ene ligger ikke i pakken. Jeg ønsker at jeg klarer å slutte med WoW! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det klarer du, men så begynner du med EVE i stedet. Jeg ønsker meg sekser på dagens eksamen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det klarer du, men så begynner du med EVE i stedet. Jeg ønsker meg sekser på dagens eksamen. 6222705[/snapback] Du og den du synes er den treigeste får sekser. Ønsker meg en nybarbert Panda. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Den nybarberte pandaen klatrer inn i ræva di, og bygger hus der. Så dør du av mystiske årsaker, og Pandaen henger seg. Jeg ønsker meg et flyvende teppe Endret 1. juni 2006 av Johan123321 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får det. Men pandaen satte seg på kjøleskapet ditt. Jeg ønsker meg smårips. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får smårips men blir selvfølgelig arestert av politiet for utukt med mindreårige! Der er det mange menn som venter på deg! MMmm! Jeg vil ha ny bukse som passer og som er stilig! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får buksa, men må amputere begge beina. Ønsker at hotel cæsar skal bli forbudt ved lov Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hotel Cæsar eier alt for mye, og alle er uenige med deg og ler av deg. Jeg ønsker at Kamikazesmurf skal bli satt inn på livstid for å ha krenket Hotel Cæsar. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Ønsket ditt blir oppfylt, men det viser seg at det å ha en mening og ønske noe i norge ikke strider mot norsk lov, så han er fri mann, med en saftig erstatning også! Jeg vil ha en fin genser da.. ser helst at jeg får beholde armene.. vil helst slippe å skrive med haka i denne threaden! Endret 1. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg rømmer etter en halvtime og tvinger deg til å se alle sesongene med glomour. Ønsker en knall sommer på østlandet edit: litt for sein der ja Endret 1. juni 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får en helt fantastisk genser, men klesskapet ditt blir angrepet av møll, og genseren spistopp. Prøver på nytt med å ønske en knall sommer på østlandet Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Rasch Du får en fin genser, men den var egentlig stygg, du bare hallusinerte at den var fin i og med at du netopp hadde røyka cannabis. Snurf, det blir en knall sommer på østlandet bare synd du måtte flytte til Bergen. Eg ønsker meg en ny mamma Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Du får en ny mamma, men vet du hva? Du savner din egen mor med en gang! Din nye mor bor i en skikkelig fattig del a tsjernobyl, og du må lete blandt vrak av hus etter mat.. Jeg vil ha et par nye sko da.. helst et par som passer.. Endret 1. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du ser simpson til du får kreft i aua. Eg vil ikkje ta en god dusj Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du tar et bad. Jeg vil få en boms som roommate. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får bomsen, men han drar med seg alle bomsevennene sine og okkuperer kåken din. Vil ha en flaske cola Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Du får en boms som roommate, men han stjeler nøkkelen til rommet ditt, inviterer mange andre bomsevenner, tilslutt brenner de ned hele leiligheten. Og du har ingensteder å gå. synd... Eg vil ha romrakett Edit: to late Endret 1. juni 2006 av QBab Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får en flaske cola men får ikke opp korken. Eg vil ha Fanta Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Du får fantaen, men den er forgiftet og du dør.. Jeg vil at noe vondt skal skje med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg