Øssa Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Du er full og ønsker deg at du er fullere 3 ganger! Jeg ønsker meg en pengesekk som er beskytta av alle i hele værden 6203634[/snapback] Oppfylt. Men så kom gud... Jeg ønsker meg pizza fra pizzabakeren Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Pizza-bakeren hatet deg å spytta i pizzaen din. Jeg ønsker at jeg får alle sponsorer jeg ønsker på "Project Black Case" :!: Endret 29. mai 2006 av ..SupRnova.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 De sponser deg med lakk som flasser av under casemod-compoen TG. Ønsker at ingen kan ødelegge dette ønsket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 De sponser deg med lakk som flasser av under casemod-compoen TG.Ønsker at ingen kan ødelegge dette ønsket. 6203883[/snapback] Men så kommer en moderator og gjør det alikevell... Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) (Har allerde lakket kabinette da) Uansett; Han hadde ikke et ønske så her er mitt: Jeg ønsker meg en bil, den er skuddsikker, rosa, atombombesikker, tyverisikker, religionsikker, øddelege av meg selv sikker. Altså; Ingen ting kan øddelege den og jeg kan selfølgelig bruke den da *ødelegg den du * Endret 29. mai 2006 av ..SupRnova.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Det var en feil under oppbyggingen så den ble feil laget og sprengte i lufta. Jeg Ønsker meg værdens beste pc. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Berre så synd at Posten rota vekk PCen din og selgar gjekk konkurs i mellomtida. Skulle ønske å vinne 20 millionar i Lotto! Endret 29. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 du vinner 20 millioner i lotto. men bruker dem opp på en båt for 20 millioner som synker STRAKS du går i den. jeg ønsker meg en pose med twist. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Du får en posen, men oppdager at datoen var fra 1978! Alt var mugget! Jeg ønsker meg en splitter ny tv, 40" LCD fra Samsung. Igen feil med den og kan ikke bli stjælt, er i et bomberom og ingen kan søle saft eller noe sånt på den, den er vannsikker også Jeg kan ikke øddelege den selv, ikke engang gud,allha eller budda :!: *fean den må vell være hard å øddelegge??* Endret 29. mai 2006 av ..SupRnova.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Du får den, men alle vennene dine kommer og ser på den hele tiden, slik at du ikke får noe nytte av den. Jeg ønsker at noen skal rydde på skrivebordet her. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Det kommer den najse vaskedama og rydder, legger seg oppå skrivebordet og begynner å strippe! Men så oppdager du at det er en mann og spyr utover hele skrivebordet, pcen som stor oppå blir øddelagt jeg ønsker meg et fly jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Flyet skulle ta ein loop over atlanteren og kræsja uheldigvis med ein flokk gribbar som var på vei til Chile og forsvant i havet. Skulle ønske eg ikkje posta i denne tråden så den ikkje havna på "Mine innlegg" Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 En moderator skulle være jævlig og redigerte alle dine innlegg så de ble inn i OT-baren da, Jeg ønsker meg et ønske Lenke til kommentar
Løve Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Du får et ønske, men det kan ikke brukes. Jeg vil ha en Conroe CPU. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 du får en conrone CPU men den brenner opp for du klokka'n for mye. jeg ønsker at Solar ikke har sånne ønsker mer for jeg syntes synd på ham med det dårlige ønsket. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Oppfylt! Du skal være forsiktig med hva du ønsker gutt! Han ble drept!! Du kommer i fengsel og får livstid, Alle mobber og hater deg fordi du drepte deres bestevenn, bare pga noen ønsker Jeg ønsker at jeg hadde hatt en Nintendo Gamecube chip jeg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Du har det, den har ligget i baklomma di i noen år, mn den er litt ødelagt da.. Jeg vil ha et godt spørsmål Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 En mann på gata spørr om du har lyst på alt casemod utstyret hans og pcen til verdi av 50 tusen kroner, Desverre hadde du et latter anfall så mannen trodde du lo av han. Han gav utstyret til betstevennen din i stedet Jeg ønsker meg en ny venn jeg, (ikke homofil) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Du får en ny venn, dere er venner i over 20 år, men så oppdager du at han prøver seg på deg, og du gir faktisk etter. Jeg vil ha penger til å kjøpe resten jeg trenger til prosjektet mitt og jeg SKAL ha de, gjør et unntak da : ) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Du får pengene, men noen steler de. Jeg vil ha en appelsin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg