Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Du får loven din, og fordi du har skrevet hvitost på norges største forum blir du lovens første offer.

 

Jeg ønsker meg en iskrem som ikke er muggen, råtten, forgiftet, smeltet eller spist. perfekt temperert. og ikke låst bort eller noe slikt. Med sjokoladestrøssel. som heller ikke kan skade meg. og isen er sånn passe stor. Og jeg vil ha en serviett rundt isen, så jeg ikke blir kald på hendene. Og isen skal være life-size model av en ferrari.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nabogutten spiser så mye sand at han dør og du blir saksøkt for alt du eier.

 

jeg ønsker å delta i cpl.

6196040[/snapback]

du får lov, men får et kraftig anfall av cp før du ankommer, så du får ikke deltatt alikevell.

 

Jeg ønsker at alle her dør.

Lenke til kommentar
ok, alle døde, men så har alle stått opp fra de døde igjen og er på vei til huset ditt for divesre grunner...

 

jeg ønsker meg en lydtett veg så søstern min slutter å klage på lyder fra BF2

6196416[/snapback]

Du får veggen, men så bytter søstra di rom, slik at veggen er på feil side, og ho fortsetter å klage

 

Jeg ønsker at alle "Zombiene" på vei til huset mitt skal snu og gå og spise Bruker_Wilhelm istedet.

Lenke til kommentar

Du får en kanin, MEN det er den morderisk kaninen fra Monty Python in the Quest for the Holy Grail og den spiser deg opp :p

 

Jeg vil ha en ostehøvel som ikke kan skade meg, som ikke blir borte, OG som jeg kan ha helt til jeg dør om omkring 80 år. Den skal fungere, OG være helt brukbar på all type ost. Osten jeg skal bruke den på er ikke giftig, og det er heller ikke noe annet galt med den. Det er den perfekte spiselige ost.

 

Tada :p

Lenke til kommentar
Du får en kanin, MEN det er den morderisk kaninen fra Monty Python in the Quest for the Holy Grail og den spiser deg opp :p

 

Jeg vil ha en ostehøvel som ikke kan skade meg, som ikke blir borte, OG som jeg kan ha helt til jeg dør om omkring 80 år. Den skal fungere, OG være helt brukbar på all type ost. Osten jeg skal bruke den på er ikke giftig, og det er heller ikke noe annet galt med den. Det er den perfekte spiselige ost.

 

Tada :p

6196671[/snapback]

Du prøver å desarmere bomben med ostehøvvelen, men siden den er laget for å skjære ost, og fordi du er dum nok til å bruke den så sier det pang og både du og ostehøvelen dør ;)

 

Jeg ønsker meg ordentlige signaler på tv-en her. og en tv som ikke kan eksplodere eller drepe og skade meg på noen måte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du får en kanin, MEN det er den morderisk kaninen fra Monty Python in the Quest for the Holy Grail og den spiser deg opp :p

 

Jeg vil ha en ostehøvel som ikke kan skade meg, som ikke blir borte, OG som jeg kan ha helt til jeg dør om omkring 80 år. Den skal fungere, OG være helt brukbar på all type ost. Osten jeg skal bruke den på er ikke giftig, og det er heller ikke noe annet galt med den. Det er den perfekte spiselige ost.

 

Tada :p

6196671[/snapback]

Du prøver å desarmere bomben med ostehøvvelen, men siden den er laget for å skjære ost, og fordi du er dum nok til å bruke den så sier det pang og både du og ostehøvelen dør ;)

 

Jeg ønsker meg ordentlige signaler på tv-en her. og en tv som ikke kan eksplodere eller drepe og skade meg på noen måte.

6196688[/snapback]

 

Tven den utstråler bølger som gjør deg impotent. Det er kanskje skadelig for deg, men er heldig for menneskeheten.

 

 

 

Ønsker å fjerne ørene.

Lenke til kommentar
Du får fjernet ørene, men det var en utenlandsk lege så han fjernet likesågodt alle organene dine også..

 

Jeg øsnker meg 1000 0000 liter med sjokoladeiskrem!

6196762[/snapback]

 

 

Du får dem men de er uspiselige og staten krever en voldsom skatt på dem i tilleg!

 

ønsker meg en bikube

Lenke til kommentar

Du får honningen... Værsågod.. Hva nå? :p;)

Du tjener ikke noe på den, den gir deg ingen fortjenester i det hele tatt fordi honningen smaker dritt, OG du fikk bistikk på kjøpet da du tok honningen. Gratulerer :)

 

Jeg vil ha ostehøvelen jeg nevnte over, men den skal BARE brukes på ost

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...