mean mean iskremmaskin Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du får loven din, og fordi du har skrevet hvitost på norges største forum blir du lovens første offer. Jeg ønsker meg en iskrem som ikke er muggen, råtten, forgiftet, smeltet eller spist. perfekt temperert. og ikke låst bort eller noe slikt. Med sjokoladestrøssel. som heller ikke kan skade meg. og isen er sånn passe stor. Og jeg vil ha en serviett rundt isen, så jeg ikke blir kald på hendene. Og isen skal være life-size model av en ferrari. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Dy får isen, men siden du er ei kløne tryner du og mister isen på bakken. Jeg vil ha en intergalaktisk super-u-båt! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Dy får isen, men siden du er ei kløne tryner du og mister isen på bakken. Jeg vil ha en intergalaktisk super-u-båt! 6195906[/snapback] du får den, men den er atom drevet og exploderer jeg vil har en sandkasse som jeg ikke drukner i elns Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 nabogutten spiser så mye sand at han dør og du blir saksøkt for alt du eier. jeg ønsker å delta i cpl. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 nabogutten spiser så mye sand at han dør og du blir saksøkt for alt du eier. jeg ønsker å delta i cpl. 6196040[/snapback] du får lov, men får et kraftig anfall av cp før du ankommer, så du får ikke deltatt alikevell. Jeg ønsker at alle her dør. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 ok, alle døde, men så har alle stått opp fra de døde igjen og er på vei til huset ditt for divesre grunner... jeg ønsker meg en lydtett veg så søstern min slutter å klage på lyder fra BF2 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 ok, alle døde, men så har alle stått opp fra de døde igjen og er på vei til huset ditt for divesre grunner... jeg ønsker meg en lydtett veg så søstern min slutter å klage på lyder fra BF2 6196416[/snapback] Du får veggen, men så bytter søstra di rom, slik at veggen er på feil side, og ho fortsetter å klage Jeg ønsker at alle "Zombiene" på vei til huset mitt skal snu og gå og spise Bruker_Wilhelm istedet. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Oppfylt, men so fekk zombiane lyst på deg og eg ønske at eg var rik! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du blir det, men det er narkopenger, og politiet arresterer deg og tar alt du eier. Jeg vil ha en kanin. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du får en kanin, MEN det er den morderisk kaninen fra Monty Python in the Quest for the Holy Grail og den spiser deg opp Jeg vil ha en ostehøvel som ikke kan skade meg, som ikke blir borte, OG som jeg kan ha helt til jeg dør om omkring 80 år. Den skal fungere, OG være helt brukbar på all type ost. Osten jeg skal bruke den på er ikke giftig, og det er heller ikke noe annet galt med den. Det er den perfekte spiselige ost. Tada Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du får en kanin, MEN det er den morderisk kaninen fra Monty Python in the Quest for the Holy Grail og den spiser deg opp Jeg vil ha en ostehøvel som ikke kan skade meg, som ikke blir borte, OG som jeg kan ha helt til jeg dør om omkring 80 år. Den skal fungere, OG være helt brukbar på all type ost. Osten jeg skal bruke den på er ikke giftig, og det er heller ikke noe annet galt med den. Det er den perfekte spiselige ost. Tada 6196671[/snapback] Du prøver å desarmere bomben med ostehøvvelen, men siden den er laget for å skjære ost, og fordi du er dum nok til å bruke den så sier det pang og både du og ostehøvelen dør Jeg ønsker meg ordentlige signaler på tv-en her. og en tv som ikke kan eksplodere eller drepe og skade meg på noen måte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du får en kanin, MEN det er den morderisk kaninen fra Monty Python in the Quest for the Holy Grail og den spiser deg opp Jeg vil ha en ostehøvel som ikke kan skade meg, som ikke blir borte, OG som jeg kan ha helt til jeg dør om omkring 80 år. Den skal fungere, OG være helt brukbar på all type ost. Osten jeg skal bruke den på er ikke giftig, og det er heller ikke noe annet galt med den. Det er den perfekte spiselige ost. Tada 6196671[/snapback] Du prøver å desarmere bomben med ostehøvvelen, men siden den er laget for å skjære ost, og fordi du er dum nok til å bruke den så sier det pang og både du og ostehøvelen dør Jeg ønsker meg ordentlige signaler på tv-en her. og en tv som ikke kan eksplodere eller drepe og skade meg på noen måte. 6196688[/snapback] Tven den utstråler bølger som gjør deg impotent. Det er kanskje skadelig for deg, men er heldig for menneskeheten. Ønsker å fjerne ørene. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du får fjernet ørene, men det var en utenlandsk lege så han fjernet likesågodt alle organene dine også.. Jeg øsnker meg 1000 0000 liter med sjokoladeiskrem! Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du får fjernet ørene, men det var en utenlandsk lege så han fjernet likesågodt alle organene dine også.. Jeg øsnker meg 1000 0000 liter med sjokoladeiskrem! 6196762[/snapback] Du får dem men de er uspiselige og staten krever en voldsom skatt på dem i tilleg! ønsker meg en bikube Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 du får en bikube, men også mange bier.. jeg ønsker meg all honningen du får ut av kubene.. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Du får honningen... Værsågod.. Hva nå? Du tjener ikke noe på den, den gir deg ingen fortjenester i det hele tatt fordi honningen smaker dritt, OG du fikk bistikk på kjøpet da du tok honningen. Gratulerer Jeg vil ha ostehøvelen jeg nevnte over, men den skal BARE brukes på ost Endret 28. mai 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du får ostehøvelen, men det kommer en stygg liten gnom og tar den, og stikker av. og du finner den aldri igjen. Jeg vil bli rik og være fri, og ha masse venner og damer, og ha det bra resten av livet Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Du får det, men kveles av en ostebit. Jeg ønsker meg en gravleggelse av Janhoo. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Janhoo gravlegges, men ingen vet hvem det er, SÅ det blir ingen begravelse alikevel.. Jeg vil ha Solid_ Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Du får han. Ferdig. Fin. Slutt. Jeg skulle ønske jeg aldri hadde postet i denne tråden så jeg slapp å ha den på toppen av "mine innlegg" hele tiden! Endret 28. mai 2006 av miCro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg