Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Du lager det, men blir saksøkt av blizzard for å ha brukt deres ide, og blir en fattig uteligger.. Jeg vil ha bedre idder til ønsker til meg selv? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Du lager det, men blir saksøkt av blizzard for å ha brukt deres ide, og blir en fattig uteligger.. Jeg vil ha bedre idder til ønsker til meg selv? 6194260[/snapback] du får masse ideer, aså mange at hodet ditt exploderer Jeg vil ha et sandkorn Endret 28. mai 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Du får ''sandkornet'' ditt, men det viser seg at dette er en del av en ny type mineral som brukes til å rekonstruere deler av menneskroppen.. Det blir fort beslaglagt fra deg, og brukt til å rekonstruere hodet mitt! Jeg vil ha flere bilder på babe threaden! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Du får ''sandkornet'' ditt, men det viser seg at dette er en del av en ny type mineral som brukes til å rekonstruere deler av menneskroppen.. Det blir fort beslaglagt fra deg, og brukt til å rekonstruere hodet mitt! Jeg vil ha flere bilder på babe threaden! 6194302[/snapback] Det kommer mange flere bilder, men så kommer det en mod og sletter tråden... Jeg vil ha mange fete data spill som funker! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Du får det, men pcn din streiker. Edit: Jeg vil ha Nintendo wii. Endret 28. mai 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) For sen .. Du får nintendo wii, men den som alle consoller fra nintendo etter SNES er beregnet på barn under 8 år, og du blir skikkelig skuffet.. Jeg vil ha ny musikk! Endret 28. mai 2006 av Rasch Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 For sen .. Du får nintendo wii, men den som alle consoller fra nintendo etter SNES er beregnet på barn under 8 år, og du blir skikkelig skuffet.. Jeg vil ha ny musikk! 6194372[/snapback] Du får masse ny musikk, men så mister du plutselig ørene og blir døv! Jeg ønsker meg noe fint. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 For sen .. Du får nintendo wii, men den som alle consoller fra nintendo etter SNES er beregnet på barn under 8 år, og du blir skikkelig skuffet.. Jeg vil ha ny musikk! 6194372[/snapback] Du får masse ny musikk, men så mister du plutselig ørene og blir døv! Jeg ønsker meg noe fint. 6194399[/snapback] Du får en ny bil, men kan ikke se den fordi du mister plutselig synet og blir blind. Jeg ønsker meg en større TV. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Du får en gigantisk tv, men du lider samme sjebne som tu30r6 (blir blind). Jeg ønsker meg et ønske. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Du får et ønske, men det blir overført til mitt ønske, nemlig at folk legger litt merearbeid i ødelegelsen, ikke bare du blir blind osv *edit* Skrivefeil Endret 28. mai 2006 av Rasch Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Du få ønsket ditt, men det er desverre ikke tilgjengelig før etter fem tusen år, eller deromkring. (Ment til -Tori-, men jammen passer det ikke til posten over.) Jeg ønsker meg et problemfritt CS:S. Endret 28. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Du få ønsket ditt, men det er desverre ikke tilgjengelig før etter fem tusen år, eller deromkring. (Ment til -Tori-, men jammen passer det ikke til posten over.) Jeg ønsker meg et problemfritt CS:S. 6194971[/snapback] Du får det, Men så får du en sint grevling etter deg, som jager deg til kina, og spiser opp armene dine der, slik at du ikke kan spille mere. Jeg ønsker å komme på det jeg egentlig hadde tenkt til å ønske meg, men som jeg glemte rett før jeg skreiv dette. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Du kommer på det igjen, men ønsket var desverre det at du ville ha seksuell omgang med ei ku.. Jeg ønsker meg en planet Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Du kommer på det igjen, men ønsket var desverre det at du ville ha seksuell omgang med ei ku.. Jeg ønsker meg en planet 6195099[/snapback] Då får en planet, men når du kommer dit, hopper det fram ei romku, og voldtar deg til døde Jeg ønsker meg En diger digg, god Pizza, som er så harmløs som det går ann å få den til å bli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Du får pizzaen. Men den var fra 2. verdenskrig, og ble laget i konsentrasjonleirene.. av menneskehud.. Ønsker meg penger! Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) du får penger, men ikke på langt nær så mange som du trenger;) jeg ønsker at jeg var en stor poet.. den som oppfyller ønsket må være intulektuell, og ikke ha dysleksi, jeg vil nemlig ikke ha en potet. edit: også midt på dagen da! Endret 28. mai 2006 av lathorv Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Ønsket oppfylles, men du ble en potet. Jeg ønsker meg et korn. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 du spiser det og har nå en botanisk hage inni deg som stjeler all næringen din. du dør. jeg vil ha en pølse i brød med litt ketsjup på, og hvis jeg kan få det tar jeg gjerne også litt rekesalat, og på toppen av det hele en lompee:P Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Du får pølsa di, men akkurat i det du skal til å ta den første biten, blir du drept av et lynnedslag, etter ordre fra Gud, siden rekesalat ikke har noenting på en pølse å gjøre. Jeg ønsker meg en ny lov, som straffer de som kaller gul ost for hvitost med døden. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2006 Du får pølsa di, men akkurat i det du skal til å ta den første biten, blir du drept av et lynnedslag, etter ordre fra Gud, siden rekesalat ikke har noenting på en pølse å gjøre. Jeg ønsker meg en ny lov, som straffer de som kaller gul ost for hvitost med døden. 6195701[/snapback] Den loven kommer, men så kommer alle som sier kvitost/hvitost, og tar over landet, og gjør det ulovlig å si gulost. Jeg ønsker meg deg død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg