Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahhaha, blomsterfinn! ^^ Jeg heter Finn heheheh ..

Su får en sprøyte med amfetamin, men som den dumme jævelen du er (som vil ha dop) viser det seg at stoffet du kjøpte så mye billigere enn andre ikke er rent, og du blir lagt inn på sykehus hvor du vil bruke de neste 5 årene av ditt liv til å lære deg å gå og prate igjen!

Jeg gjenntar: Jeg vil ha en søt DAME som jeg kan være glad i! Jeg gikk eli blomsterfinn og kasta han ut!

Lenke til kommentar
Oppfylt, du får en god venn, men han er terrorist og Jack Bauer kommer og tar han..

Jeg ønsker meg en 500 meter lang stein

6194079[/snapback]

Du får en 500 meter lang stein, men så kommer Chuck Norris og tar en Rundhouse Kick på den slik at den pulveriseres.

Jeg vil ha sex. Med ei fin dame

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
For sen.. Du får en tennisbane, men den er plassert i sør afrika hvor den blir strippet ne dog stjelt i løpet av den første timen..

Jeg vil ha sigaretter!

6194197[/snapback]

Det får du, men noen har puttet knall i dem slik at de ekspolderer når du tenner på dem.

Jeg vil ha en bil

Lenke til kommentar

Det får du, men noen har puttet knall i dem slik at de ekspolderer når du tenner på dem.

Jeg vil ha en bil

6194204[/snapback]

Du får en billett!

Jeg vil ha en BMW Z4 :D

6194211[/snapback]

du dør!

Du får tissen din tilbake, men av en eller annen grunn mister du totalt draget på alle damer i verden, men får samtidig draget på alt av gutter!

Jeg vil ha operert på en vagina!

Den sitter fast på penis til den første du har sex med, så den detter av

Jeg vil ha et rommskip

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...