Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

du får tomaten. Desverre blir den skutt ut av en kanon så hardt mot deg at den treffer deg rett i fjeset og knuser, ergo er den fullstendig ubrukelig.

 

jeg ønsker meg at alle damer i hele verden vil ha sex med meg, og at jeg forblir hetrofil og har tissen i behold, i en helt fin størrelse. Jeg er fortsatt i stand til å ha ereksjon, og jeg er rett og slett helt vindunderlig. ØDELEGG DEN!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
du får tomaten. Desverre blir den skutt ut av en kanon så hardt mot deg at den treffer deg rett i fjeset og knuser, ergo er den fullstendig ubrukelig.

 

jeg ønsker meg at alle damer i hele verden vil ha sex med meg, og at jeg forblir hetrofil og har tissen i behold, i en helt fin størrelse. Jeg er fortsatt i stand til å ha ereksjon, og jeg er rett og slett helt vindunderlig. ØDELEGG DEN!!

6189894[/snapback]

 

Vanskelig å ødelegge. Du får Moskva Marit, Valgerd svarstad, Rosmarie Køhn, Madeleine Albright, + xxxx ant andre "spekkhoggere, og mens du er mere enn opptatt med å betjene disse:

 

Ønsker jeg utlagt tarm bak øret.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du får en tarm bak øret, men grisen vil ha den tilbake og spiser hodet ditt.

 

Vil ha en grevling i taket.

6189929[/snapback]

 

Grevelang! Og på lasset følger Knutsen og Ludvigsen som spiller gitar , og skråler på kav Trøndersk døgnet rundt, og spionerer på deg når du er i dusjen. God fornøyelse.

 

 

Ønsker meg ånden i lampa.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Du Mister lampen, slik at det kommer bulk i den, slik at Ånden blir sint på deg. å forlater deg før du vet ordet av det :p ^^ så du får ingen ønsker

 

 

eg ønsker meg en splitter ny PC som takler alle spill, og verdens beste antivirus program, med alt mulig. den er rett og slett ikkje mulig å ødelegge. verken fysisk eller elektronisk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ønske oppfylt, men han ble plutselig gammel og trengte gåstol

 

Jeg ønsker meg en ny gitar

6190341[/snapback]

 

Du får gitar, og gitarkurs med Jan Eggum, iløpet av 6 mnd. er du avhengig av lykkepiller. Kos deg.

 

Ønsker meg en havfrue.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Og en havfrue fikk du, men hun var desverre tippoldemoren til Erna Solberg, og ikke så attraktiv.

 

Jeg ønsker meg ny MP3-spiller.

6190663[/snapback]

 

 

MP3 spilleren får du, men den er fullladet med "ut mot havet, og rompa mi", og den lar seg ikke formatere. Kos deg.

 

 

Ønsker meg anarkistiske moderatorer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du fikk fotballen. men den var skeiv, og hadde ikke luft.

Evt. Ventil var ødelagt.

 

Ønsker meg dass på rommet!

6190703[/snapback]

 

Dassen er installert, rørene ut fra dassen er mikroskopiske, så du må nok øse dassen tom, kos deg!

 

Ønsker meg anarkistiske moderatorer.

Lenke til kommentar

Dassen får du, problemet er at den ikke er koblet til noe. Rommet ditt fylles derfor med både nummer en og nummer to, noe som fører til at du drukner i din egen avføring.

 

Jeg vil ha en tyggis.

 

Edit: 2 l8 /:

Endret av miCro
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Tyggis får du, men den var desverre så seig at kjevene dine limte seg sammen.

 

Jeg ønsker meg penger!

6190769[/snapback]

 

 

Vanskelig å følge med? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...