ⅵdar Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får det, men den har så mange pixelfeil at det går fortere å telle pixlene som er i orden. Siden du fikk den har du heller ikke noen garanti eller reklamasjonsrett. Jeg vil ha iskrem. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får iskrem, men den er forgiftet, og noen minutter senere ligger du på SIA. Jeg vil bli konge over verden. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 du blir konge over hele verden. men du blir gal og hele verden styrter deg.. du dør innelåst i et fengsel på Alcatraz!! jeg vil ha en XP-Plate. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får en XP plate, men som alle andre som bruker XP, blir også din datamaskin mongo. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg ønsker jeg hadde et ønske å ødelegge. Endret 3. august 2006 av premium Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får et ønske å ødelegge men det var desvere alerede ødelakt jeg ønsker meg ei ond and Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får ei ond and, men den er død. Jeg ønsker meg en bantlye gt continental turbo cabriolet. Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 oppfylt, men når den skulle fraktes så ble den dumpet i havet ved et uhell jeg ønsker meg 1k banker i hele verden med alt innholdet og jeg skal få dem lovlig og jeg skal være ønsket der Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du fikk dem help lovlig dumpet i bakhagen. Jeg vil gå ut for å forbedre helsen min Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 oppfylt, men du fikk et fly i huet jeg ønsker at jeg hadde 1337 posts Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 oppfylt, men du fikk et fly i huet jeg ønsker at jeg hadde 1337 posts 6609854[/snapback] du får det men kontoen blir sperret for du spamet for mye jeg ønsker at den onde anda mi var i live Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Din onde and kommer til live igjen. Du kaster den ut etter at den driter verre enn en canadagås i huset ditt. Jeg skulle ønske at alle som hater Windows uten grunn lider en smertefull død, som innebærer Microsoft-produkter. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får det som du vil, men alle som hater micro$oft gjør det med god grunn. Jeg vil at micro$oft var emo slik at alle som jobbet der kuttet seg opp. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 alle kuttet seg opp men knivene viste seg og være av plast. jeg ønsker at jeg alltid kommer til og bo her og ikke flytter til sverige Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ønske oppfylt, men hele nabolaget ditt blir invadert av svenske folk. Jeg ønsker meg all verdens kunnskaper! Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du får kunnskapen! Men tar selvmord når du oppdager hvor kjipt alt egentlig er! Jeg ønsker meg en stooooor rød knapp! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du får en stooooor rød knapp, men svelger den og kveles. jeg ønsker meg en hundre meter lang loff Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du får en hundre meter lang loff, men den spiser deg opp og blir nesten to meter lenger. Jeg ønsker meg 20kg ekstra med muskler Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ønske oppfylt, du får 20kg ekstra muskler i øret ditt. Jeg ønsker meg raskere internett! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ønske oppfylt, du får 20kg ekstra muskler i øret ditt. Jeg ønsker meg raskere internett! 6611610[/snapback] Du blir sponsa med 20mb bredbåndslinje for 6 mnd, men i ekstasen velter du colaglasset over laptopen din, og må sende inn pc'en din til reprasjon. Det er forsikringssak og det tar derfor minst 6 mnd før du får en ny en, og da er internettet ditt tilbake til normalt igjen Jeg ønsker meg en pomeranianvalp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg