Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det varer men batteriet funker kun på ødelagte leker! Jeg vil ha el-sjokk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det varer men batteriet funker kun på ødelagte leker! Jeg vil ha el-sjokk. 6606832[/snapback] Du får el-sjokk, og dør. Jeg vil ha vannblemmer. Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får vannblemmer.. De sprer seg over hele kroppen, ja tilogmed innvendig og du blir nødt til å gi opp livet og dør! Jeg vil ha alle filmene i verden på en harddisk.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får vannblemmer..De sprer seg over hele kroppen, ja tilogmed innvendig og du blir nødt til å gi opp livet og dør! Jeg vil ha alle filmene i verden på en harddisk.. 6606870[/snapback] Du får alle filmene i verden på en harddisk, men siden du lastet dem ned ulovlig, kommer politiet og krever bot på mange millioner, og du mister filmene. Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du ønsket ikke noe og får dermed ikke noe.. Jeg vil ha 99 millioner hvitvaskede penger og backup av alle dvder i verden (altså lovlige filmer) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du får det i flydropp, pengene sprer seg med vinden og dvd'ene tåler ikke fallet og blir most! Jeg vil ha en talerken i hodet! Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Dessverre ikke noen flere flygende tallerkener igjen, så det får bli ditt hode på tallerkenen Ønsker og se en nyhetsending med kun positive hendelser. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ønsker og se en nyhetsending med kun positive hendelser. 6607110[/snapback] Engler dalte fra himmelen, helvete frøs over og alle døde samme dag. Jeg vil tilbake til 80-tallet på Metallica-konsert. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ønsker og se en nyhetsending med kun positive hendelser. 6607110[/snapback] Engler dalte fra himmelen, helvete frøs over og alle døde samme dag. Jeg vil tilbake til 80-tallet på Metallica-konsert. 6607174[/snapback] Du er tilbake på konserten på 80-tallet, men med en gang det starter, sprenger hele scenen. Jeg vil ha alle ulovlige innvandrere ut av landet. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Alle ulovlige innvandrere sendes ut av landet for alltid, desverre er en av disse den du elsker. Jeg ønsker at læreren min mister håret. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 lærene din mister alt håret, men har blir sjalu på deg siden du har så fint hår, at han styker deg i alle fag. jeg ønkser at X3 kommer på DVD i dag Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det gjør den, men bli solgt ut før du får kjøpt og det vil aldri bli produsert flere kopier. Jeg ønsker meg bedre vær. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det gjør den, men bli solgt ut før du får kjøpt og det vil aldri bli produsert flere kopier. Jeg ønsker meg bedre vær. 6607608[/snapback] Du får bedre vær, men så bra at du tørster og dør. Jeg skulle ønske at 100% av Afrika ikke var fattige, så jeg slepper se dem på TV hver dag. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 alle penga blir flyttet fra europa til afrika, og vi slipper å se de på tv mer. men afrikanerne må nå se fatige europere på tv vær dag. jeg ønsker at jeg var skotte så jeg kan gå med kilt Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 du blir skotte og kilten blåser opp så alle ser hvor liten "gulrot"du har. jeg ønsker meg sementtølfler i julegave Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 de får du, men du faller nedi og blir tølfa jeg ønsker at det britiske rike skal gjennoppstå Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) To late Endret 3. august 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det britiske riket gjenoppstår, men de får for mye makt, så alle verdens land går under.' Jeg ønsker meg en katt som kan snakke, som kan gå på to ben, som kan spise middag med kniv og gaffel, pluss at den kan gå ut på byen iten at jeg skal måtte passe på den. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Den katten får du, men den stikker av fordi han innså at en rik gammel dame er en bedre vert. Jeg ønsker at Hardware.no fikser flere overklokking-relaterte artikler. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hardware.no fikser flere overklokking-relaterte artikler, men plutselig en dag, fungerer ikke internett tilkoblingen din, så du får ikke lest dem. Jeg vil ha en ny 19" LCD skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg