edge Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Helvete frøs, men det gjorde du og. Jeg vil ha en bil, som ikke detter i hodet påå meg, kjører over meg, eller gjør noen som helst skade på meg, folk jeg er glade i, min eller andres eiendom. Lenke til kommentar
blla Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 du blir taua inn av snuten fordi du ikke er gammel nok til å kjøre bil jeg vil miste en finger Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du mista en finger, et hårstrå, fire tær, et øye, begge ørene, blla Jr. og høyre kneskål Ønsker meg en blå ting Lenke til kommentar
SCV Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 du får en blå kanonkule av krystall, men du mister den i gulvet fordi du er en knød. Jeg vil ha 7.1 surround isteden for 5.1 Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Du får en blå ting, men du blir meid ned av en traktor, bloded ditt spruter på den og den blir rød og din lave IQ tillater deg ikke å få det vasket av. (no pun intended) Jeg ønsker meg en høygaffel som ikke spidder meg på noen måte. Edit: Crap. Mitt innlegg kan oversees. Endret 2. august 2006 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 du får en blå kanonkule av krystall, men du mister den i gulvet fordi du er en knød. Jeg vil ha 7.1 surround isteden for 5.1 6602737[/snapback] Du får den, men du greier ikke å instalere det. Jeg vil ha en tjener. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du får en tjener, men det var en blinddøv tjener, og du hadde ikke råd til å ansette en tolk, så han ble satt på gata. Jeg vil ha überrask pc. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du får en überrask pc, men desverre er den kun überrask i fritt fall. Nå vil jeg ha den høygaffelen som ikke spidder meg på noen måte. Lenke til kommentar
Con Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du får en høygaffel i 1:1000 format som ikke er skarp! Jeg ønsker meg en bedre fantasi! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du får en høygaffel i 1:1000 format som ikke er skarp! Jeg ønsker meg en bedre fantasi! 6602962[/snapback] du får en bedre fantasi men det eneste du fantaserer om er ting du hater jeg ønsker meg en uåpnet maltesers pakke med riktig inhold i og alt inholdet skal vere helt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du mister alle maltesersene i gulvet! De blir uspiselige når en hund "markerer dem. Jeg vil ha en skuddsikker vest og hjelm. Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Oppfylt, men den var for liten Jeg ønsker meg en kjæreste Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du får en kjæreste men hun synes du er stygg og skyter deg. Too bad... Jeg vil ha en Ibsens ripsebusker og andre buskevekster! Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Du får Ibsens ripsebusker og andre buskevekster, men etter å ha sagt det 10 ganger full fart, får du krampe i tunga, svelger den og kveles. Jeg vil ha en lefthand regius-6 gitar. Endret 2. august 2006 av festhk Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ja du får det men treverket ej brestet og den er umulig å spille på. Jeg ønsker meg 100 tommers Plasma tv Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) du får en 100tommers plasma tv,men hvis du tar på den får du 904398 volt i deg. Volten tar Gummi også, du prøvde, og ble brent invending. jeg vil ha EVIG med vingummi som IKKE kan bli gammel eller noe negativt! Endret 2. august 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ønsket ble misforstått og du får gummi dyppet i vin Jeg ønsker meg et hus telt som ikke kan brenne eller bli ødelakt Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 du får det, men roter det bort.. jeg skulle ønske jeg kunne spille en kamp mo Real Madrid, så jeg kan brekke beinet på Gravesen og Salgado Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 du får det, men roter det bort.. jeg skulle ønske jeg kunne spille en kamp mo Real Madrid, så jeg kan brekke beinet på Gravesen og Salgado 6605035[/snapback] du får spille kampen men du klarer ikke å brekke føttene deres de knekker dine jeg ønsker at jeg kunne alt om alt Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 du kan det, men får hukommelsetap og glemmer alt.. skulle ønske at jeg var verdens mest kjente mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg