medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Du får en digg dame, men hun liker deg ikke . Jeg vil ha en flyvende talerken som funker! 6594142[/snapback] Du får en flyvende tallerken som funker, men før du rekker å få sukk for deg flyr den av sted vekk fra deg Jeg vil ha..... besøk av han jeg er betatt av i kveld Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 SOrry er opptatt! Jeg vil ha en John Deer Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 SOrry er opptatt! Jeg vil ha en John Deer 6594224[/snapback] Du får en John Deer, men så kommer jeg og han blir forelska i meg og du ser han aldri igjen (nei jeg hakke peiling på hva det er for noe...) Jeg vil ha en Sony Ericson W810 i Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det er en traktor Du får en W810i men du blir full å gir den til meg Jeg vil ha en drømmedate med Linn C. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det er en traktor Du får en W810i men du blir full å gir den til meg Jeg vil ha en drømmedate med Linn C. 6594246[/snapback] Du får en drømmedate med meg, men jeg bruker deg og kaster deg etterpå og du blir råsur og fornærmet og kaller meg tøs de gangene du ikke trygler om å få møte meg igjen. Jeg vil ha ett bilde av Neppe i bare speedoen! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Du får ett bilde av meg i bare Speedoen men det er sensurert (Thank god) Jeg vil aldri ærte Linn C. Igjen, jo en siste gang. Om i dag er i dag hva er i morgen i går ? Ta den du din luring.6593986[/snapback] Forigårs din smarting6593989[/snapback] Nå vil jeg aldri ærte Linn C. Igjen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nå vil jeg aldri ærte Linn C. Igjen 6594261[/snapback] :!: Du ærter meg, og jeg sender fænklubben min på deg. Du ser aldri solen igjen Jeg ønsker meg at Neppe aldri ærter meg igjen (hjelp anyone? ) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg slutter å ærte deg, men så legger jeg det i signaturen Jeg vil IKKE ha en klem av Linn Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg slutter å ærte deg, men så legger jeg det i signaturen Jeg vil IKKE ha en klem av Linn 6594272[/snapback] Ops.... Du får ikke klem av Linn, men så snubler jeg og du får en slags klem allikevel (du kommer i klem mellom puppene mine og får kraftig hjernerystelse) Jeg vil til Oslo for å besøke Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det var værdt hjernerystelsa Du drar til oslo, men Robbie kaster egg på deg å stikker av. Jeg vil bade Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 du får bade ,men med "sementtøfler" fordi fænkluben til Linn Christin var ikke ferdig med "rette på deg" angåenede om hva "sementtøfler" er effektiv måte og drepe folk med under mafia tiden,man murte sammen bena mens offeret var besvimt for så og dumpe han i sjøen. jeg vil også bade med "sementtøfler" Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 jeg vil også bade med "sementtøfler" 6594660[/snapback] Du får bade med tøfler, men du finner senere ut at du lånte bestemoren din sine istedenfor. De fungerer flott som flyteelementer! Jeg vil sove (er trøtt ) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) jeg vil også bade med "sementtøfler" 6594660[/snapback] Du får bade med tøfler, men du finner senere ut at du lånte bestemoren din sine istedenfor. De fungerer flott som flyteelementer! Jeg vil sove (er trøtt ) 6594673[/snapback] Du får sove, men du blir vekket opp av at du er på sjøen og har sementtøfler på deg. Jeg vil bli spist opp av noen. Endret 1. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg vil bli spist opp av noen. 6594750[/snapback] Noen spiser deg, men du smaker ikke særlig godt, og de spytter ut første bitt Jeg vil ha en helt hvit katt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Du får en helt hvit katt, men den mister pelsen. Jeg vil IKKE ha en god klem, som varmer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Du får en varm klem, av mora di . Jeg vil at jeg slutter å svare i denne tråden. (250 innleg FTW) Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Du sluttar å svare i denne tråden, men du får ein sjukeleg trang til å lese ALLE Siste Ordet-trådane om igjen. Du får ikkje sove før du har gjort det, og det må gjerast kvar dag. Eg vil at nokon skal slå plenen min for meg. Med plenklippar sjølvsagt. EDIT: Plenklikkar wtf? Endret 1. august 2006 av Arangaras Lenke til kommentar
blla Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 jeg slår til plenen din med gressklipperen din som selvfølgelig går i stykker. Neste gang burde du kansje klippe i stedet for å slå jeg vil få juling Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det er en som skal til å banke deg med et balltre, men så kommer Spuper Sjurd (ja det er meg ) å redder deg. Jeg ønsker meg en hund.... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Du får en hund, men etter en uke legges den inn til veterinæren, den har fått et dødelig virus og vil dø i løpet av noen få dager.. Jeg ønsker meg en ny hdd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg