Campin Carl Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 pirat kopierieng blir lovlig ,du blir film stjerne og blir dritsur hver gang du hører"lastet du ned filmen til kimmag i går? Den er rå, skikkelig bra jeg ikke trengte og betale for den" så går du henger deg for du har så lite penger jeg vil ha filmen til kimmag Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du får filmen pga. topp hastighet på alt inkludert DC++ og LimeWire.. Filmen er fucka og pcen din blir infisert av tusenvis av virus som ødelegger og formaterer alt av lagret matrial. I tillegg kortslutter viruset PSU via oppstartsritual som gjør at alt i pcen får overbelastning og alt i pcen er dermed ubrukelig! Jeg ønsker en ny pc med alt av det nyeste sikkerhets systemet og nyeste hardware og teknologi! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 du får den, men den sprenges, da Sims2 cden blir overopphetet (skjedd mange ganger at sims2 cder har knust inni pcen) Skulle ønske jeg kunne fly Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Men det kan du ikke. Jeg håper jeg får en fin tur i Jotunheimen. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du får en fin tur. Men så skjer det en alvorlig ulykke med deg og du dør. Skulle ønske med at jeg hadde ikke vært på party igår og at magen min ble ikke syk idag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Den blir ikke syk i dag, men resten av året spyr du! Jeg vil ha den flyvende Hollender. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Den blir ikke syk i dag, men resten av året spyr du! Jeg vil ha den flyvende Hollender. 6543752[/snapback] Da er det vell en båt du mener. Du får en flyvende hollender, og mens hollenderen flyr så treffer han et fly faller ned på ei dritfin kjærring, hun ble sur på hollenderen, siden han har knust ryggen hennes, etter det hun slår hollenderen veldig hardt og den eksploderer. Vil at ei fin dama skal kysse meg i rævva, uten at rævva mi blir sur og jeg dør. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du blir kysset av Moskva-Marit som etter dine meninger går under kategorien "fin". Jeg vil ha en ustjelelig, uknuselig, veldig funksjonabel, 100% pålitelig og 100% garantert til å ikke kunne gjøres noe galt med 100% ny og deilig Aston Martin V8 Vantage. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du blir kysset av Moskva-Marit som etter dine meninger går under kategorien "fin". Jeg vil ha en ustjelelig, uknuselig, veldig funksjonabel, 100% pålitelig og 100% garantert til å ikke kunne gjøres noe galt med 100% ny og deilig Aston Martin V8 Vantage. 6543990[/snapback] Du får sin Aston Martin. Men en natt, etter en lang kjøring, du blir så trøtt at når du går hjem så glemmer du nøkkler i bilen. Neste morgen den var borte, den var kjørt til ett sted i Mexico Jeg vil ikke ha noe. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du fikk ikke noe, men så fikk du noe, nemlig det ønsket ødelagt. Jeg vil ha en bil Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du får en bil, en Nissan Skyline GTR. Problemet er at du ødelegger girkassa... Jeg vil ha skillene til James Bond! Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du får det, men du får ikke hjernen og klarer ikke bruke de, og en russiks KGB-agent skyter deg. Vil ha en blå ballong Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Du får skillsa til James Bond, men Macgyver, Rambo og Jeg overfaller deg og torturerer deg til døde :!: Jeg ønsker meg en banan Edit: Edge var før meg.... Du får det, men du får ikke hjernen og klarer ikke bruke de, og en russiks KGB-agent skyter deg. Vil ha en blå ballong 6544203[/snapback] Du får en blå ballong men den er fullt med helium så den fyker opp i skyene Jeg ønsker meg en banan Endret 23. juli 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du får en banan, spiser den opp, tråkker på den og brekker en arm. Jeg vil ha en hale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du får en hale, og blir tatt for å være en ape. Du blir sendt til en hemmelig plantasje der aper jobber som slaver. Ingen melder deg savnet og alle i verden lever lykkelig resten av sine liv. Jeg vil ha en sky som jeg kan ligge å chille på Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 det får du, men det er en regnsky, så du blir våt jeg vil ha en cola Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du får colaen men den er ristet så alt colaen spruter ut så fort du får vridd av korken. Jeg ønsker at Babethread 3.0 skal bli like bra som Babethread 2.0 Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Babethread 3.0 blir bra, men før du rekker å lese den, er den blitt slettet jeg vil ha dr.pepper *mmmmmm..... dr.pepper* *dr0000l* Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du får en dr. Pepper. Men når du åpner den, så er den tom. Jeg vil at alle skal bli våken. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Alle blir våkne, og banker deg opp fordi du vekket dem Jeg vil sove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg