Uxzuigal Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 du får masse smurf-pastiller, men etterhvert begynner diverse smurfer å vokse på kroppen din. jeg ønsker at jeg ble i lag med dama jeg snakker med på msn nå. 6519381[/snapback] Det skjer, men det viser seg å være moren din... Jeg ønsker fremdeles at noen skrur av sola! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg skrur den av, men alle dør av kulda. Jeg vil at noen (ikke meg) sender masse knulledokker over huset til Stonemeister. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg sendte dem, men Stonemeister ble kåt, og knulla alle sammen. Jeg vil at noen (ikke meg) skal fylle opp huset til SasaB med oppblåsbare knullegriser Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg gjør det og dreper deg etterpå. Jeg vil ha en Pacman levert på døren. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Du får en Pacman levert på døren, bår du åpner spiser Pacman deg. Jeg ønsker meg at jeg kan modde GTA SA til PS2! Og moddingen går ikke til hel**** og jeg husker backup og det er skjult og skrivebeskyttet! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Du får GTA SA på PS2, men så tar du til fornuften og finner ut at PS2 suger hardt så du tar en slegge og moser den Jeg ønsker meg en bitteliten kattunge! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Du får GTA SA på PS2, men så tar du til fornuften og finner ut at PS2 suger hardt så du tar en slegge og moser den Jeg ønsker meg en bitteliten kattunge! 6520567[/snapback] Dette kan jeg oppfylle om 2mnd... katta mi ble akkurat gravid mest sansynlig... pene kattunger gies bort gratis Og de blir snille! Jeg ønsker at jeg får gitt bort alle kattungene ^^ Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 du får gitt de bort. til dyremishandlere. Jeg ønsker at det går bra med kattungene. (og meg) Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det gikk det, siden dyreværnet tok tak i saken, og nå bor de alle sammen i fine koselige hjem og får klapp og kos. (Beklager, klarte ikke å ødelegge ønsket der ) ...Jeg vil ha et nytt 4GB minnekort til PSPen min! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) du får det men _evolution_ vi også ha selv om han ikke har psp så han tar og kaster i øyet på deg. jeg vil at alle på forumet flytter til byen min i sahara. Endret 20. juli 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 de flytter dit, men det er bare for å ta hevn over all spammen din. jeg ønsker jeg kunne spamme så mye jeg ville. (bare jeg) og at neste person er original med å ødelegge dette ønsket. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) personen er såpass orginal og ikke minst såpass kvalm at posten blir fjernet umiddelbart Jeg vil at alle i byen MIN er hyggelie Endret 20. juli 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Alle i byen din er hyggelige, men det er først når du flytter ut. jeg ønsker at byen til campin carl gikk under Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Byen går under men han stabler den på bena igjen Jeg ønsker meg ny PC-skjerm Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Du får den, men du får et snev schizofreni, og hater skjermen et sekund. Når du kommer tilbake til deg selv, er selvfølgelig skjermen ødelagt. Jeg ønsker meg et godt og deilig bad. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Du får et deilig bad, men du får grisejuling etterpå. Jeg vil ha juling. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Du får juling, men du dør av den. Jeg vil høre Bonzo "Live". Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Du får juling, men du dør av den. Jeg vil høre Bonzo "Live". 6524162[/snapback] Du hører Bonzo "Live" men du sprenger dessverre en trommehinne av bråket. Jeg vil ha en stor feit doven men søt kåt katt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Du får den søte katten, men den er så kåt at den puler alle kattene i nabolaget og du ender opp med et hus fult av penge og tidkrevende kattunger. Jeg vil at Telenor setter opp hastigheten på linja vår. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Telenor setter opp hastigheten, men helvete fryser over og dermed forsvinner sjefen, selskapet legges ned og du sitter uten internett. Jeg vil ha lengre ferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg