Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Du får det men så kommer ballongkennelen og river den ut av hendene dine, tar fram M16 Carbine og fyrer løs på ballongen, dette resulterer i et stor smell som gjør deg døv. Du går grinende hjem.

Jeg vil sove noen timer, gjøre ferdig arbeidet og dra til en kamerat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sovner, men sovner noen få timer for mye. Arbeidet blir alikevel gjennomført - men slurvete - så sjefen din blir sinna på deg.

Når alt dette er ferdig, er det så sent at kameraten din kjefter deg opp for beeing late.

Jeg vil så gjerne ha titusen gigabyte ram akkurat NÅ.

Lenke til kommentar

Borg er på veg, problemet er berre at den er i miniatyrstorleik. Snittstorleiken på kanonene dine er ca. 2 cm, men det skulle ikkje hindre deg i å føre krig mot forskjellige insekt!

Eg har lyst til å sjå Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest, og ikkje bli skuffa!

Lenke til kommentar
Borg er på veg, problemet er berre at den er i miniatyrstorleik. Snittstorleiken på kanonene dine er ca. 2 cm, men det skulle ikkje hindre deg i å føre krig mot forskjellige insekt!

Eg har lyst til å sjå Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest, og ikkje bli skuffa!

6500518[/snapback]

Faen, stuck!

Lenke til kommentar

Du får et plekter, men det er lagd av adamantium og ødelegger alle strenger det kommer borti.

Jeg ønsker at idioter som virkelig ikke vet hva de snakker om holder seg unna homofili-tråden. Blir sagt mye idiotisk der nå.

Ønsker også at Tob2k kommer til Vurder brukeren over deg-tråden :)

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Du får et plekter, men det er lagd av adamantium og ødelegger alle strenger det kommer borti.

Jeg ønsker at idioter som virkelig ikke vet hva de snakker om holder seg unna homofili-tråden. Blir sagt mye idiotisk der nå.

Ønsker også at Tob2k kommer til Vurder brukeren over deg-tråden :)

6500986[/snapback]

Han blir med, og fornærmer deg så kraftig at du blir manisk depressiv.:hm::p

Jeg vil bli en gresk gud!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...