-Redhead- Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Du får det, men ingen kunne forutsi at den ville slutte å gjøre uforutsigbare ting.Jeg vil ha en ufo. 6471947[/snapback] du får en ufo, men den stråler deg ned jeg vil holde meg våken Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg vil holde meg våken 6471978[/snapback] Du holder deg våken helt til du sovner Jeg ønsker meg en god is. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Du får en god is, men den er så god at den er best i verden, så du må gi den fra deg til forskning. Isen smelter før forskerne klarer å reskape smaken, så det var en waste of time deluxe. Jeg ønsker meg en rosa gitarreim. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg ønsker meg en rosa gitarreim. 6472181[/snapback] Du får en rosa gitarreim men den slites istykker før du får satt den på gitaren din. Jeg vil at noen skal poste nye bilder i babethread så jeg får noe å gjøre på Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Noen poster bilder i babethreaden, men de er så stygge at du får noe og gjøre, nemlig og spy Jeg ønsker meg en halv sokk, og den skal ikke være hel Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Noen poster bilder i babethreaden, men de er så stygge at du får noe og gjøre, nemlig og spy Jeg ønsker meg en halv sokk, og den skal ikke være hel 6472238[/snapback] Den stinker og du spyt . Jeg vil ha en fjernkontroll. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Noen poster bilder i babethreaden, men de er så stygge at du får noe og gjøre, nemlig og spy Jeg ønsker meg en halv sokk, og den skal ikke være hel 6472238[/snapback] Den stinker og du spyt . Jeg vil ha en fjernkontroll. 6472334[/snapback] Du får en fjernkontroll, men den har bare en knapp, og den knappen virker ikke, fordi du er så sprut dum at du ikke vet hvordan man putter batterier i fjernkontrollern. Jeg vil ha et gresstrå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Jeg kutter ballene dine av med gresstrået! (no offence) Jeg vil ha en elefant! Endret 11. juli 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Du fårrmen elefant, men den tramper på deg Jeg vil ha en lærlingjobb. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Du fårrmen elefant, men den tramper på degJeg vil ha en lærlingjobb. 6473633[/snapback] Du får lærlingjobb som dassvasker, og innser hvor inn i helvete mislykka du er. Jeg vil ha en bra sang å høre på. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 du får en bra sang å høre på. Nemlig rosa helikopter, som enkelte synes er bra. Jeg ønsker at nesteperson ønsker noe for meg. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg ønsker for deg, men jeg ønsker deg en jobb som Moskva-Marit's lenestol. Jeg ønsker meg 1000.000,-. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg ønsket noe for deg, men det gidder jeg ikke si til noen andre. Jeg ønsker at... det blir fred i verden for alltid! Og jeg får en rosa gummistrikk å leke med Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg ønsker for deg, men jeg ønsker deg en jobb som Moskva-Marit's lenestol. Jeg ønsker meg 1000.000,-. 6474523[/snapback] Hva i helvete skal du med 1000.000 brødsmuler? Jeg vil ha et teppe, et helt normalt teppe, uten noen lumskheter. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Hva i helvete skal du med 1000.000 brødsmuler? Jeg vil ha et teppe, et helt normalt teppe, uten noen lumskheter. 6474580[/snapback] Du får et teppe, men Mullah Krekar som eide teppet før deg blir sår i knea når han skal bøye seg mot Mekka uten det teppet og blir osamasur på deg. Han prakker hele menigheta fra Grünerløkkas største moskè på deg. Løse stener som ligger omkring sørger for at du får en langsom død.. Jeg ønsker meg da for faen ingenting? Kanskje en øll? Uten noe faenskap oppi! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Hva i helvete skal du med 1000.000 brødsmuler? Jeg vil ha et teppe, et helt normalt teppe, uten noen lumskheter. 6474580[/snapback] Du får et teppe, men Mullah Krekar som eide teppet før deg blir sår i knea når han skal bøye seg mot Mekka uten det teppet og blir osamasur på deg. Han prakker hele menigheta fra Grünerløkkas største moskè på deg. Løse stener som ligger omkring sørger for at du får en langsom død.. Jeg ønsker meg da for faen ingenting? Kanskje en øll? Uten noe faenskap oppi! 6475212[/snapback] Er piss faenskap? Godkjent? Jeg vil ha en sofa å ligge på, fordi jeg er trøtt! Fullfører demoliseringen av ønsket hvis det ikke var godt nok. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 du får en sofa å ligge i, men du får ikke sove fordi Fhj kjefter på deg pga det dårlige svaret ditt, og du får aldri mer sove. hvis han ikke ødela nok: Liker du kokende øl? Jeg ønsker meg en øl og en god fotballkamp og en deilig lenestol. og at ingenting galt kan skje før etter kampen er ferdig. Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Du får ønsket ditt oppfyllt, men våkner plutslig og innser at alt var en drøm og du befinner deg naken i en grisebinge med verdens værste hangover... Eg ønske meg ein heimekino Lenke til kommentar
Axes Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Du bygger helt til projektoren detter ned, og blir griselig knust i bakken! Jeg ønsker meg en sinnsykt bra jobb! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Du fikk den, men den var ulovlig og du kom i fengsel. Jeg ønsker meg mer båndbredde på webhotellet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg