Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Du får en TV, men desverre har den kun én kanal: Gaychannel 5.

6458843[/snapback]

Du skulle jo ødelegge ønsket mitt...? ;)

Hk1 lærer seg Norsk etter mange års med skole, men da han får eksamensbeviset faller han i koma.

Jeg ønsker meg mer moden humor.

6458963[/snapback]

Du får moden humor og begynner bare å si grove vitser. Du blir bannet...

Jeg ønsker meg en ape^^.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du får en ape av arten  Homo sapiens, og han løper naken rundt i rommet ditt og tisser på teppet.

jeg ønsker at play skal bli raske igjen

6459326[/snapback]

Dei blir det, men dei er så raske at alt vart kasta nedi postbilen og når det kjem fram er det øydelagd...

Eg ynskjar meg at Liverpool rykker ned til 1.divisjon. :devil:

Lenke til kommentar
du får en ape av arten  Homo sapiens, og han løper naken rundt i rommet ditt og tisser på teppet.

jeg ønsker at play skal bli raske igjen

6459326[/snapback]

Dei blir det, men dei er så raske at alt vart kasta nedi postbilen og når det kjem fram er det øydelagd...

Eg ynskjar meg at Liverpool rykker ned til 1.divisjon. :devil:

6459398[/snapback]

De gjør det men du blir tatt for å ha fiksa kampene.

Jeg vil at Anders begynner å parre med en sjiraff som hevn for liverpool-tullet :realmad:...

Lenke til kommentar

folk blir mer orginale i svarene sine i denne tråden, men pga. de bruker all tid på å finne på kule og orginale svar stopper de å gå på jobb, spise, drike og elske. verden stopper opp og sivilisasjonen vår går til grunde.

jeg ønske at bush får en hjerne trasplantasion med en ape så han blir litt smartere

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Oppfyllt, men takket være deg så er det nå en veldig dum ape i regnskogen som blir mobbet pga deg og ditt ønske. I tillegg blir Bush klar over hvor hatet han er, og overgir president-titelen til Dick Chaney, som skyter deg i ansiktet.

Jeg vil få fiksa maskina mi:/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...