Suburbian Hero Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Du får en TV, men desverre har den kun én kanal: Gaychannel 5. 6458843[/snapback] Du skulle jo ødelegge ønsket mitt...? Hk1 lærer seg Norsk etter mange års med skole, men da han får eksamensbeviset faller han i koma. Jeg ønsker meg mer moden humor. 6458963[/snapback] Du får moden humor og begynner bare å si grove vitser. Du blir bannet... Jeg ønsker meg en ape^^. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 du får en ape av arten Homo sapiens, og han løper naken rundt i rommet ditt og tisser på teppet. jeg ønsker at play skal bli raske igjen Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 du får en ape av arten Homo sapiens, og han løper naken rundt i rommet ditt og tisser på teppet. jeg ønsker at play skal bli raske igjen 6459326[/snapback] Dei blir det, men dei er så raske at alt vart kasta nedi postbilen og når det kjem fram er det øydelagd... Eg ynskjar meg at Liverpool rykker ned til 1.divisjon. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 du får en ape av arten Homo sapiens, og han løper naken rundt i rommet ditt og tisser på teppet. jeg ønsker at play skal bli raske igjen 6459326[/snapback] Dei blir det, men dei er så raske at alt vart kasta nedi postbilen og når det kjem fram er det øydelagd... Eg ynskjar meg at Liverpool rykker ned til 1.divisjon. 6459398[/snapback] De gjør det men du blir tatt for å ha fiksa kampene. Jeg vil at Anders begynner å parre med en sjiraff som hevn for liverpool-tullet ... Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Det gjør han! men så rykker liverpool ned i 2 divisjon som straff for det at noen hadde fiksa kampene for de... jeg ønsker meg en øks! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Anders parrer med en giraff, men giraffen drar deg også med så det blir trekant. Jeg vil ha en sjokoladeis som ikke kan smelte Edit: second Endret 9. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Haarvekst: Du får øksen, i ballene.Trenger jeg å si noe mer? looOool: Isen har gått ut på datoen... Jeg vil ha en isbjørn, som ikke gjør noe seksuelt eller spiser meg. Den tåler varmen! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Isbjørnen har rabies å slår deg ihjel. Siden den har spist frokost spiser han deg ikke opp. Jeg ønsker Adolf Hitlers hode på et glass. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Men du får penisen istedet! Jeg ønsker meg tremeningen til Emelie i sengen min nå! Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Der fikk du tremeningen til Emilie i sengen din, halshugget og klar til å få deg i fengsel. Vil ha alle the simpsons-sesongene. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Men dem selger dem ikke lenger dessverre! Jeg vil ha Trude i sengen min! Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Axes, du har ikke helt skjøn t penget med tråden, du er nødt til å oppfylle ønsket, men så ødelegge det på en måte. F.eks at du får trude i sengen din men sengen din ble stjålet e.l. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Du får trude i senga uten deg jeg ønsker meg et fly Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Du fikk flyet, men desverre ble det kapret av al-quida. Jeg ønsker at det var mandag, så jeg kan kjøpe meg snus. Endret 9. juli 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Det blir plutselig mandag, men jeg tar alle pengene dine så du kan ikkje kjøpe snus. Jeg ønsker meg en ny mobil som funker og den skal ikke være gammel. Endret 9. juli 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Du får ny mobil, men den veier 20kg. jeg vil ha rommet mitt asfaltert. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 du får rommet asfaltert, du havner under asfalten. jeg vil ha sesong 4 av scrubs Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 du får sesong 4 av scrubs, sendt på TV, mens strømmen er borte. jeg ønsker at folk var mer originale med svarene her i denne tråden Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) folk blir mer orginale i svarene sine i denne tråden, men pga. de bruker all tid på å finne på kule og orginale svar stopper de å gå på jobb, spise, drike og elske. verden stopper opp og sivilisasjonen vår går til grunde. jeg ønske at bush får en hjerne trasplantasion med en ape så han blir litt smartere Endret 9. juli 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Oppfyllt, men takket være deg så er det nå en veldig dum ape i regnskogen som blir mobbet pga deg og ditt ønske. I tillegg blir Bush klar over hvor hatet han er, og overgir president-titelen til Dick Chaney, som skyter deg i ansiktet. Jeg vil få fiksa maskina mi:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg