blla Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du får windows xp, men du mister maskinen Jeg ønsker meg et nytt par rene sokker Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Du får windows xp, men pcen din blir overvåket av windows genuine advantage. Du tar til vett og migrerer til linux. Jeg vil at micro$oft skal dø! Edit: Du får rene sokker, men det er tubesokker. Endret 7. juli 2006 av premium Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg var først. ta nå mitt ønske Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 microsoft dør menmen ike bil gates så han starter på nytt igjen og kaller firmaet for mocrisoft jeg vil eie mocrisoft Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du eier det, men går konkurs jeg ønsker ingenting Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) _evolutuion_ du får ingenting ikke en gang luft til og puste slik at du dør NÅ vil jeg drepe han som fant opp Macintosh Endret 7. juli 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 _evolutuion_du får ingenting ikke en gang luft til og puste slik at du dør NÅ vil jeg drepe han som fant opp Macintosh 6451409[/snapback] Han er allerede død! Jeg vil ha en blåhval. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du bestiller en blåhval med flydrop over huset ditt resten sier seg selv jeg vil også ha en blåhval Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du får en blåhval, men den er en sexualforbryter og den voldtar deg, naturlignok med døden til følge. jeg vil ha en stratos Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du får en statos, men den var feilprodusert og var bare luft jeg vil ha sol igjen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Du får solen, men må lese gjengangere. Jeg vil nok en gang at denne tråden skal stenges. Endret 7. juli 2006 av Solid_ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 den blir stengt men moderatorene gjenoppdager hvor kul denne tråden egentlig er og blir dermed aldri stengt jeg vil at alt i Danmark er billigere enn alt i Norge(eller Noreg hvis du absolutt vil det) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Alle varepriser i både Norge og Danmark stiger, men prisene i Norge blir mye høyere, og så blir alt i Danmark billigere. Loose, loose. Jeg vil ha meg jobb. Endret 7. juli 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du får jobb, som "manwhore" jeg ønsker at alle mine innlegg forsvant Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Alle innleggene dine forsvinner, inkludert innlegget av deg på rikshospitalet for bukspyttkjertelkreftsbehandling. Du dør to år senere som en følge av manglende behandling. Jeg ønsker meg en god natts søvn. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Men det får du ikke fordi din gamle Kirby-avatar prøver å kontakte deg gjennom vekkerklokka, den ringer febrilsk, og Zelda-avataren blir mer og mer nervøs for å bli byttet ut. Du står opp, og skifter avatar. - Jeg ønsker at jeg får en fin uke i Kragerø, med fint vær og godt selskap. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 - Jeg ønsker at jeg får en fin uke i Kragerø, med fint vær og godt selskap. 6452881[/snapback] Du får ei forferdelig veke i Kragerø, med dårlig vær og masse folk som hater deg som selskap. Eg ønsker meg ei god natts søvn akkurat no. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) - Jeg ønsker at jeg får en fin uke i Kragerø, med fint vær og godt selskap. 6452881[/snapback] Du får ei forferdelig veke i Kragerø, med dårlig vær og masse folk som hater deg som selskap. Eg ønsker meg ei god natts søvn akkurat no. 6452974[/snapback] Du får søvn men etterpå vekkes du opp av en brunstig elg... (no offence) Jeg ønsker meg en zebra. Endret 8. juli 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 du fAr en zebra, rosa og uten striper. jeg Qnsker meg en kake. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Du får en kake, men du mister den og den blir ødelagt. Jeg vil ha en rusbrus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg