Campin Carl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 du får boken "en god natts søvn" kastet i bakhodet ditt jeg vil lese boken til balthazor i fred Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Det får du helt til de jævela fuglene vekker deg midt på natta vil ha en musematte i størrelse 1x1 meter edit: søren, nr 2 Endret 6. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det får du... men musematta er smørt inn i olivenolje så du klarer ikke å bruke an... ønsker meg ihvertfall ikke at Soulfly plutselig begynnte å spille utenfor huset mitt for ingen grunn.. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) du får boken "en god natts søvn" kastet i bakhodet ditt jeg vil lese boken til balthazor i fred 6446960[/snapback] Det får du, men du sovner når du er halvferdig fordi den var så kjedelig. Jeg ønsker meg en fungerende barbermaskin. Endret 6. juli 2006 av Wh00t Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) wh00t:den fungerer men jeg stjeler den haarvekst:de begynte ikke med det heller men derimot lasse stefans kom innom for og ta en trall jeg vil beholde barbermaskinen og Lasse Stefans Endret 6. juli 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 barbermaskinen går amokk på lasse stefans, de blir redde og løper. barbermaskinen brenner opp Jeg vil ha en negl Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 du får en negl som desverre er falsk jeg vil også ha en falsk negl Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du får en falsk negl, men du finner ut at den er en ekte tånegl som tilhører en gammel mann med fotsopp. Jeg ønsker meg en ekstra finger påsydd på handa Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 du får men finner det ubehagelig så river den av jeg vil ha en 11.fingeren din (ja jeg har begynt og ønske meg det jeg nettopp har ødelagt) Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Du får den 11. fingeren, men det viser seg at ubehageligheten var av koldbrann(?) og du får det og mister begge hender, blir lei og hopper ut av vinduet i 2. etasje i sykehuset og faller i koma. Jeg vil ha en M4A1 SOPMOD(for de som ikke vet hva det er, sjekk Airsoft-tråden) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du får den. opp rævva jeg ønsker at jeg gjorde websiden min ferdig Lenke til kommentar
Balthazor Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 System kræsj og du blir aldrig ferdig med siden din. Ønsker meg en fin dag på jobb. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) du får en fin dag og bli så glad at du jobber overtid hele natta, men så sovner du på jobb og får en blyant inn i hjernebarken, uheldigvis har du ikke forsikring og må leve resten av livet som hjerneskadet og mammaen din må hente sosialpengene dine. jeg ønsker meg en varm pizza. Endret 7. juli 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du får en fin dag og bli så glad at du jobber overtid hele natta, men så sovner du på jobb og får en blyant inn i hjernebarken, uheldigvis har du ikke forsikring og må leve resten av livet som hjerneskadet og mammaen din må hente sosialpengene dine. jeg ønsker meg en varm pizza. 6448850[/snapback] Du får en varm pizza, men det var First Price som gikk ut på dato i fjor. Du ender oppe på legevakten og pumpes resten av uka...(no offence) Jeg vil ha en snakkende papegøye (og ja jeg har fått dilla på dyr takket være mine 150 innlegg i denne tråden) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg vil ha en snakkende papegøye (og ja jeg har fått dilla på dyr takket være mine 150 innlegg i denne tråden) 6448896[/snapback] Du får en snakkende pappegøye, men den kaller mora di, bestemora di , og alle jentene som kommer på besøk til deg for "billige hore" så det varer ikke lenge før den blir myrdet. Jeg vil ha ett brett med cola light bokser!! Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det får du... men alle cola light boksene er tomme... jeg ønkser meg min personlige midget... som æ kan visse t folk å være stolt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det får du... men alle cola light boksene er tomme... jeg ønkser meg min personlige midget... som æ kan visse t folk å være stolt 6449006[/snapback] Han viser seg frem,men mens dere er hjemme voldar han deg doggy-style hele tiden. Jeg vil ha Dumbo! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg vil ha Dumbo! 6449131[/snapback] Du får dumbo, men han er gammel og grå og dør av naturlige årsaker neste morgen Jeg vil ha ... ett søtt miniskjørt Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du får et søtt minisjørt men så kommer haarvekst og tar det jeg vil ha det det skjørtet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du får det, men det passer deg ikke. jeg vil ha en melke skjokolade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg