-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Du får 500 gulbarer, men de blir sluppet fra et fly i havet og du finner de ikke igjen. Jeg vil ha en tapetrull Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 du får en tapetrull i pannen siden jeg kastet den på deg jeg vil ha tilbake tapetrullen min(^_^) Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Du får tilbake tapetrullen, stappet oppi rævva di jeg vil ha et pixel Endret 6. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 det får du, men du mister det i sahara. jeg vil ha baconchips, cola og en bra film Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 du får det men jeg ville også ha så jeg kom tok det. jeg vil se filmen min i fred Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 du får se filmen i fred. bare synd det er det siste du får se jeg ønsker jeg visste meninge med livet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Svaret får du om dey ser Python`s Meaning of Life,men likevel satt du igjen som eit spm.teikn. Eg ønsker å bli ferdig fort som faen på jobben i natt. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 du blir ferdig fort som faen. du får nemlig sparken når du kommer. jeg ønsker jeg skaffer meg en sommerjobb (ja, vet jeg er sent ute) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 du får en bra sommer jobb men jeg kidnapper deg fordi jeg vil ha jobben din jeg vil jobbe ifred Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 men jeg kommer å ødeleger freden jeg ønsker meg allt Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Du får alt (tast på tastaturet) men en tung mann tråkker på den så den knuses Jeg ønsker meg noe hemmelig som dere ikke får vite Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 du noe så hemmelig at du selv ikke vet hva det er!. jeg vil den hemmelige tingen Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) du får den hemmelige tingen, men jeg stjeler den. jeg ønsker meg en smiley som kjæledyr Endret 6. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 men jeg tar smileyen jeg ønsker meg en hammburger Lenke til kommentar
Balthazor Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) du får hammburgeren din, men kan ikke spise den siden du er lam og ikke kan bruke dine hender Jeg ønsker meg bare en ting, at jeg får viljen min Edit: Posta forsent Endret 6. juli 2006 av Balthazor Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 du får viljen din men siden du har den i haendene dine får du ikke gjort noen ting jeg vil spise viljen til Balthazor Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 du spiser viljen, men får mageknipe jeg ønsker meg avataren til campin carl Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 du får den men jeg stjeler den tilbake jeg vil beholde avataren Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 du får ikke beholde den, for JEG stjeler den fra deg igjen. Jeg vil ha et onamatapoetikon Lenke til kommentar
Balthazor Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) det får du, men det blir stjelt siden alle lurer på hva det er Jeg ønsker meg en god natt søvn Endret 6. juli 2006 av Balthazor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg