Pazman Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du får en sau. Desverre kom det en ulv i fåreklær og rev sauen i filler.. Jeg vil ha et uødeleggbart ønske Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du får det uødleggbare ønsket, men det er uødleggbart så ingen bryr seg om det. Jeg vil at usa skal skyte opp en atombombe og treffe seg selv Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Du får det uødleggbare ønsket, men det er uødleggbart så ingen bryr seg om det. Jeg vil at usa skal skyte opp en atombombe og treffe seg selv 6438120[/snapback] De gjør det men du var på ferie i USA på det tidspunktet... Jeg vil at The_Fire nukes.(no offence) Endret 5. juli 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 The_Fire nukes, men siden han er norsk fatter han ikke meningen med nukes, og misforstår hele greia. Jeg ønsker fred i verdenen!!!!!1!!1!1!1111!oneone!1!!1!111enenenenenenenenelleve!11 Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 du får fred i 2 minutter bare, siden en uvenn slår deg ned på å gaten jeg vil at jeg skal tape neste runde jeg spiller Age of empires 2 expansion pack Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du taper i age of empires, men så våkner du å finner ut at d bare var en drøm.... kjipt men thats life.. Jeg ønsker meg et ønske... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du får øsnket men kan bare ønske deg en eske med spiker. Jeg vil bli kvitt pollen alergien min! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du blir kvitt pollen allergien din, men du blir alergisk mot alt annet. Jeg ønsker at det ikke hadde vært så varmt her. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du blei kvitt varmen, men nå sitter du der å fryser. Jeg vil ha ny TV! Lenke til kommentar
knutj Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du får ny TV men du må hente den i sibir. Jeg vil ha en mikrofon som virker. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Det fikk du, men desverre så glemte du å slå av miccen etter å ha prata med mordi, så når du satte på gayprøn hørte hu de mannlige brølene og skjønte hvilken seksuell legning du hadde. (no offence) Jeg vil at mamma skal la meg sitte forran PCn Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Di mor lar deg sitte forran PC'en... i 5 minutter. Jeg ønsker (håper) at jeg kommer inn på geografistudiet ved NTNU nå til høsten. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du kommer inn.... som vaskehjelpassistent ønsker at Frankrike skal slå Portugal i dag. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Frankrike slår i dag Portugal i hot-dog-eating-contest-for-homosexuals. Jeg ønsker meg en solbrun overkropp. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Sola brenner opp 5 mlrd år før forventet. Jeg ønsker å ha sex med ei japansk dame. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du får sex med ei japansk dame... som viser seg å ha tissefant... Jeg ønsker meg et glass kald cola Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du får det, men syren etser opp tennene dine. Jeg vil ha et glass kalt vann som er mye sunnere enn cola. Lenke til kommentar
Balthazor Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Du får det, men det fordamper før du rekker å drikke det. Jeg ønsker meg flere timer i døgnet. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 du får flere timer i døgnet men det fører til kaos slik at verden forsvinner inn i et sorthull jeg vil ha en tom colaboks fra kasakstan uten pant Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Du får det, men det viser seg at den er uåpnet og full med cola, når du åpner den og drikker for å gjøre den tom renner det ut 15kasakstanske øre som pant, da den ikke forsøpler kasaktsan om den er i utlandet. Du får sex med ei japansk dame... som viser seg å ha tissefant... Jeg ønsker meg et glass kald cola 6441133[/snapback] Da er det da en mann, ikke ei dame? Og hvis den er operert på er det fortsatt ei dame. Så jeg vil fortsatt ha sex med ei japansk dame... Endret 5. juli 2006 av Innos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg