xD^^ Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Men vannpistolen er invandert av små larver som spiser deg levende, så når du spruter på mordi så dævver hu. Jeg ønsker at denne tråden stenges - fortere enn dere lager ett nytt innlegg! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Den gjorde det, men den ble åpnet igjen s fort at ingen merket det. Jeg vil ha vannmelon. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Du får en vannmelon, men den er oversprøyta av gift, så du orker ikke spise den. Jeg vil ha en levandes Kirby Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Person:1 Jeg ønsker meg et stort hus. Person:2 oppfylt, men du får ikke vegger. Person:1 Jeg ønsker meg ei fiiin dame Person:2 oppfylt, men du må ha 3,5+ i promille først.. Endret 4. juli 2006 av AnVli..p4 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg vil ha en levandes Kirby 6435426[/snapback] "ding-dong!" det ringer på døra. Du åpner og der står Kirby! Desverre har han alle advokatene til Nintendo etter seg. Du blir arrestert og Kirby blir deportert tilbake til arbeidsleiren i Japan. Nintendo saksøker ræva di for brudd på copyright loven og du får valget mellom å betale hundre milliarder yen på stedet, eller bli holdt fanget i en Pokémon kule på livstid. ...jeg vil være verdens heldigste mann. Lenke til kommentar
knutj Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Oppfylt. Du blir verdens heldigste mann. Tredje verdenskrig bryter ut og alle untatt deg dør. Du er den eneste mannen som finnes erog er du verdens heldigste mann. Jeg vil ha bedre utsikt. Endret 4. juli 2006 av knutj Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 du får en bedre utsikt til nudist-stranden for pensjonerte jeg vil ha en bibelskole i Sahara Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 du får bibelskole i sahara men satans sønn kommer opp fra sanden å brenner an ned igjen... Jeg vil ha et par sokker som aldri lukta vondt eller blei ødelagt eller skada mæ, og de passa perfekt på beinet mitt, men jeg må få de av mæ... oh yeah Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Du får det, men de forsvant i vaskemaskinen (sokkemonsteret spiste dem). Jeg vil ha en nøkkel til alle låser i hele verden. Endret 4. juli 2006 av premium Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) [edit: for sein ] Endret 4. juli 2006 av Rata101 Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) du får det men den er egentlig bare til nesten alle låser slik at du klarer og låse deg ute av ditt eget hus jeg vil ha en kolonne med lastebiler til Polen som frakter skinnsofaer Endret 4. juli 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
systemfeil Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Oppfylt, men alle kuene fulgte med ku-skinnet som ble brukt til skinn-sofaene. Ønsker meg immunitet mot forum-ban Endret 5. juli 2006 av systemfeil Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Det får du men så glemmer du passordet og må lage en ny account som ikke er immun mot forumban Jeg skulle ønske at alle bjørner i hele verden var hunnbjørner Lenke til kommentar
knutj Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Oppfylt. Etter en stund dør bjørnerasen ut. Sinte dyrevernere finner ut at det var du som utryddet den og lynsjer deg. Jeg ønsker meg en nice skrivebordsbakgrunn. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Oppfylt, men det kom en hest og trampet i stykker pc'n din så du mistet bakgrunnen. Jeg ønsker meg verdensherredømme Endret 5. juli 2006 av ChrizZor Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Verden er din, men alle verdens beboere flytter til Mars, så du blir alene. Jeg ønsker meg KOTOR 3 Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 du får det men har ikke bra nok pc til og kjøre jeg vil at xitto ALDRI blir en verdens hersker Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) du får det men har ikke bra nok pc til og kjøre jeg vil at xitto ALDRI blir en verdens hersker 6437949[/snapback] Han blir aldri verdens hersker, men han blir hersker over deg og din familie, og du ender opp som sexslaven hans. Ønsker at det blir krig mellom usa og nord-korea. Endret 5. juli 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 du får det men har ikke bra nok pc til og kjøre jeg vil at xitto ALDRI blir en verdens hersker 6437949[/snapback] Han blir aldri verdens hersker, men han blir hersker over deg og din familie, og du ender opp som sexslaven hans. Ønsker at det blir krig mellom usa og nord-korea. 6437993[/snapback] Det blir krig, men USA vinner!? Så finner de ut at i mangel av fiender må de ha noen andre å rette krigsmaskineriet mot. De finner etterhvert ut at de har bruk for olja vår og njuker lille Norge slik at bare oljeplattformene står igjen. Jeg vil ha en skvett med kaffe.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2006 Det får du, men kaffen er kald. Jeg vil ha en sau. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg