_Evolution_ Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 du får det, men så finner du ut at det ikke er vits med den hviss den ikke brenner og du kaster den. jeg ønsker meg en bra tutorial i cinema 4d Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Julenissen gir deg den beste tutorialen du noensinne har sett, men så tar han en ekstra titt på lista og ser at du har vært en slem gutt, og tar den tilbake. Jeg vil ha en Death Star, og en bataljon med sither under min kommando! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du får en men luke,yoda og obi-wan sprenger den og sithene tar mytteri jeg ønsker meg en kasse med dvder Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du får en men luke,yoda og obi-wan sprenger den og sithene tar mytteri jeg ønsker meg en kasse med dvder 6431955[/snapback] Du får en hel kasse med gamle "prinsesse på prøve" dvd'er men du hater jentefilmer og kaster de på motorveien Jeg ønsker meg sol så jeg kan dra på stranda i ettermiddag! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du får sol, så mye at vannet tørker inn . Jeg vil ha et privat svømmebasseng med vann og rengjøringsfolk. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg vil ha et privat svømmebasseng med vann og rengjøringsfolk. 6432020[/snapback] Du får et svømmebasseng med skittent vann. Rengjøringsfolkene gidder ikke gjøre noe, og står bare og ser på. De tar samtidig betalt for det. Jeg vil ha noe som ikke er farlig, dyrt eller ubrukelig for meg! Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du får ingenting som er farlig, dyrt eller ubrukelig for deg. Du kjeder deg ihjel. Jeg vil ha et stempel med navnet mitt. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 du får stempelet, midt i trynet. jeg ønsker jeg kjente noen her fra forumet Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 du får stempelet, midt i trynet. jeg ønsker jeg kjente noen her fra forumet 6432202[/snapback] Du kjenner meg, men jeg er egentlig ei bitch IRL, og du skulle ønske du ikke kjente meg! Jeg vil ha en kul jobb når jeg flytter tilbake til Kristiansund om en mnd! Lenke til kommentar
knutj Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) du får en "kul" jobb. du må jobbe 24 timer i døgnet på et fryselager lønna suger btw jeg vil slippe å jobbe i dag Endret 4. juli 2006 av knutj Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du slipper jobben men det var lønningsdag så du fikk ikke pengene. jeg ønsker meg en lilla paraply Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Du slipper jobben men det var lønningsdag så du fikk ikke pengene. jeg ønsker meg en lilla paraply 6432512[/snapback] Du får en lilla paraply i øyet. Jeg vil også kjenne noen på forumet IRL, untatt Stonemeister...(Han kjenner jeg for godt ) Endret 4. juli 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du blir kjent med en ny person, som viser seg å være en pedofil og nekrofil massemorder... Jeg ønsker at det blir en bra kamp i kveld (semifinale: tyskland-italia) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det blir verdens mest kjedelige fotballkamp, etterfulgt av en bra slosskamp mellom lagene etterpå. jeg ønsker at jeg var alene hjemme resten av året. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 det blir verdens mest kjedelige fotballkamp, etterfulgt av en bra slosskamp mellom lagene etterpå. jeg ønsker at jeg var alene hjemme resten av året. 6434303[/snapback] Du er alene hjemme, men blir ensom og skyter deg selv i benet så du får møte folk. (no offence) Jeg vil ha en slave. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Du går slaven... men han er større å sterkere en dæ å banker dæ opp vær dag sånn at du blir slavens bitch.. Jeg vil bare ha et glass med kaldt vann Endret 4. juli 2006 av Haarvekst Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du får et glass med kaldt vann, så kaldt at magesekken din blir frossen, og du dør... Jeg skulle ønske knappene på mobilen min virker igjen, etter at den fikk seg en liten dusj.... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 de begynner og fungere men bare når du skal skrive perverse meldinger til eksen din jeg også ha et glass kaldt vann Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du får et kaldt glass vann - i skrittet. Jeg vil ha mot til å kjøpe N71 og ha god samvittighet etterpå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Du får et kaldt glass vann - i skrittet. Jeg vil ha mot til å kjøpe N71 og ha god samvittighet etterpå. 6435175[/snapback] Du kjøper den og får god sammvittighet før du mister den i bakken og den blir overkjørt av en lastebil. Jeg vil ha en vannpistol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg