edge Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får en lightsaber som du kan bruke, men etter å ha hugd diverse kroppsdeler av folk blir du lei og leverer den til politiet, og blir dømt til livstid på galehus Jeg vil ha en joystick som virker i BF2. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får joysticken, men så blir skjermen din ødelagt, og du kan ikke se hvor du flyr. Jeg vil ha noe å gjøre... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får noe å gjøre, alle liker det og det selger dritbra på TV, du får et skikkelig monopol, men så går folk lei, selv om du framleis har dilla. Du sitter i garasjen og gjør det ennå, og ønsker at du ikke hadde noe å gjøre. Jeg vil ha en Epiphone Goth SG. (gitar for dere noobs) Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får den, men når du skal prøve deg på å spille brennende gitar med tennene glemmer du å slukke den igjen. Jeg vil ha en Gibson SG Angus Young Signature (gitar det og). Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får gitaren din, men idet du skal begynne å spille innser du at du ikke kan spille gitar for shit, så du gir den til en hjemløs. Jeg vil ha en god bok. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får gitaren din, men idet du skal begynne å spille innser du at du ikke kan spille gitar for shit, så du gir den til en hjemløs. Jeg vil ha en god bok. 6427164[/snapback] Du får en god bok, i hodet. Jeg vil ha en smiley. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får en smiley, :!: men så blir smileyen sinna på deg så forsvinner han helt jeg vil ha en hel uke med bare sol Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Det får du... Men det blir så varmt at alt tørker ut og dør, skogbranner starter, noe som etterhvert fører til at huset ditt brenner ned... Jeg vil ha masse penger, uten å måtte jobbe for det.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får masse penger men det skaper så stor inflasjon de ikke blir verdt noen ting. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg ønsker at posten over meg har et ønske jeg kan ødelegge. Lenke til kommentar
blla Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 ser ikke ut som Trulzern har noe ønske så jeg ønsker noe i stedet jeg ønsker meg en ambolt Lenke til kommentar
picatta Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får en ambolt, men det kommer en liten grønn larve som spiser den. Jeg ønsker meg en rosa kanin med en rød caps. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får to kaniner. De formerer seg og plutselig har du så mange at du ikke klarer å holde styr på dem. Jeg vil ha en hylle. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 du får en hylle, over deg jeg ønsker at poweraden jeg nettop drakk fyller seg opp igjen. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 den refylller seg, men dt viser seg at dt var akkurat det samme som du drakk iste. altså akkurat det samme du drakk, kom rett tilbake i flasken. jeg ønsker at det var søndag i morra. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Det er søndag imorra, men du sover bort hele dagen, og det er mandag igjen... Jeg ønsker at det slutter å blåse ute... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Det slutter å blåse akkurat idet et gigantisk nedbørsfelt legger seg over der du bor. Det fossregner resten av sommeren. Jeg vil ha en harddisk. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Det slutter å blåse men det fører til at vindmøllene i danmark ikke går rundt og at norge må gi strøm til danmark som gjør at norge kommer i en strømkrise som igjen fører til at du ikke kan bruke ting som bruker strøm ! Jeg ønsker meg verdens beste mobil telefon edit : For sen Endret 3. juli 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får en harddisk. en fantastisk 50-kilos sak med 256KB minne.. jeg vil ha en trefres! en ufarlig sådan.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du får en harddisk. en fantastisk 50-kilos sak med 256KB minne.. jeg vil ha en trefres! en ufarlig sådan.. 6429859[/snapback] Du får en trefres, men får en rompefreser med på kjøpet.. For å si det sånn, fresinga di blir temmelig vinglete Jeg vil ha en brennemanet som ikke brenner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg