Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Du får en Bjørn, nærmere bestemt Bjørn Dæhli, han er så misfornøyd med din kondis at han setter deg i hardtrening med å bære rissekker fra bærum-drammen en gang i uken.

Jeg ønsker at jeg legger meg så jeg er opplagt til quart, istedet for å sitte på forumet og nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Du legger deg, sover i noen år, går på Quarten og får ikke sett noen av bandene som spilte i 2006, bare dårlige amatørband og remixer av Crazy Frog.

Jeg ønsker meg evne til å spise.

Lenke til kommentar

de gjør det siden det høres som en god ide mne finner fort ut av at Crazy Frog giftig slik at når kommer på den resturanten som solgte den blir anmeldt for matforgifning

jeg vil en blyant som ikke kan stjålet,blir ikke ødelagt,ikke brukt opp og jeg er alltid i frisk nok form til bruke den(nb kutte armer og hender går ikke,heller ikke det å fjerne øynene mine eller hodet)

Lenke til kommentar
Du finner blyanten, men den har ligget for nær kryptonitt for lenge og har mistet nesten alle sine evner. Spissen knekker første gangen du bruker den, men den er fortsatt for super til at du klarer å spisse den.

Jeg ønsker meg den beste 42' LCD HD-TVen som noengang vil eksistere.

6421839[/snapback]

Du får den men feil i leveringa gjør at den blir ødelagt.

Jeg vil at alle fluer, mygg og veps dør.

Lenke til kommentar
Du får det, men den er levert med Windows.

Jeg vil ikke ha naboer!

6423527[/snapback]

Du kjøper tomtene ved siden av huset ditt, men en vakker dag sier komunen at de vil bygge en motorveg gjennom huset ditt!

Jeg vil hoppe i fallskjerm!

6423849[/snapback]

Du hopper men lander sårlig-splæsj! :dontgetit:

Jeg vil ha en vitseforteller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...