tørrfisk Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du får en Bjørn, nærmere bestemt Bjørn Dæhli, han er så misfornøyd med din kondis at han setter deg i hardtrening med å bære rissekker fra bærum-drammen en gang i uken. Jeg ønsker at jeg legger meg så jeg er opplagt til quart, istedet for å sitte på forumet og nettet. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du legger deg, sover i noen år, går på Quarten og får ikke sett noen av bandene som spilte i 2006, bare dårlige amatørband og remixer av Crazy Frog. Jeg ønsker meg evne til å spise. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du legger deg, sover i noen år, går på Quarten og får ikke sett noen av bandene som spilte i 2006, bare dårlige amatørband og remixer av Crazy Frog. Jeg ønsker meg evne til å spise. 6421143[/snapback] Du får evne til å spise, men du matforgifter deg . Jeg vil høre på remixer av Crazy Frog. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 du får det, men var opplagte grunner blir du depresiv og hoper forran en bus. jeg ønsker at noen skal selge crazy frog til en fransk resturant så den blir spist Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 de gjør det siden det høres som en god ide mne finner fort ut av at Crazy Frog giftig slik at når kommer på den resturanten som solgte den blir anmeldt for matforgifning jeg vil en blyant som ikke kan stjålet,blir ikke ødelagt,ikke brukt opp og jeg er alltid i frisk nok form til bruke den(nb kutte armer og hender går ikke,heller ikke det å fjerne øynene mine eller hodet) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 du får denne super blyanten, men glemte hvor du hadde lagt den. jeg ønkser at jeg fant denne super blyanten Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du finner blyanten, men den har ligget for nær kryptonitt for lenge og har mistet nesten alle sine evner. Spissen knekker første gangen du bruker den, men den er fortsatt for super til at du klarer å spisse den. Jeg ønsker meg den beste 42' LCD HD-TVen som noengang vil eksistere. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du finner blyanten, men den har ligget for nær kryptonitt for lenge og har mistet nesten alle sine evner. Spissen knekker første gangen du bruker den, men den er fortsatt for super til at du klarer å spisse den. Jeg ønsker meg den beste 42' LCD HD-TVen som noengang vil eksistere. 6421839[/snapback] Du får den men feil i leveringa gjør at den blir ødelagt. Jeg vil at alle fluer, mygg og veps dør. Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 De dør, men forskere, dumme som de er skaper en superblanding av fluer, mygg og veps og dermed har du alle dine problemer i et Jeg vil ha en ny klokke. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) det får du, men den er laget av resirkulert atomavfall og du dør av kreft. jeg vil ha en cola Endret 2. juli 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du har fått en cola med avføringsmiddel, du driter til du dør Hmmm, jeg vil ha en ny pc. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du får det, men den er levert med Windows. Jeg vil ikke ha naboer! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du får det, men den er levert med Windows. Jeg vil ikke ha naboer! 6423527[/snapback] Du kjøper tomtene ved siden av huset ditt, men en vakker dag sier komunen at de vil bygge en motorveg gjennom huset ditt! Jeg vil hoppe i fallskjerm! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du får det, men den er levert med Windows. Jeg vil ikke ha naboer! 6423527[/snapback] Du kjøper tomtene ved siden av huset ditt, men en vakker dag sier komunen at de vil bygge en motorveg gjennom huset ditt! Jeg vil hoppe i fallskjerm! 6423849[/snapback] Du hopper men lander sårlig-splæsj! Jeg vil ha en vitseforteller. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du får en vitseforteller, men han forteller bare dårlige vitser. Jeg vil ha en saft-is. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du får en saftis, men den er laget av fittesaft. Jeg vil ha en karamellpudding. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 du får en karamellpudding. men siden jeg ikke liker karamellpudding kommer jeg og spytter i den jeg ønsker at UPS kunne komme å hente xboxen min med engang Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 De kommer og henter den nå med engang, men kommer aldri tilbake med den... Jeg vil ha den nye manu-drakta Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 du får den men jeg brenner den fordi jeg ikke liker fotball jeg vil eie hele parcel force Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 du får den men jeg brenner den fordi jeg ikke liker fotball jeg vil eie hele parcel force 6424620[/snapback] Du eier dem men så eier de deg etter å ha "tatt seg av deg". Jeg vil ha en lightsaber so jeg kan bruke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg