Liquid_Crystal Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Pc'en din bliur ødelagt i forsendelsen. Jeg vil ha en god ferie Endret 1. juli 2006 av Liquid_Crystal Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Du får den, en flott server fra 1956. Jeg vil ha World of Warcraft på internettkafeen på danskebåten (som jeg er på nå) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) du får world of warcraft. men alle andre på WoW har tatt ferie så du er alene jeg ønsker meg flere smileys til forumet Endret 1. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du får NYE..alle de andre forsvinner jeg vil at dama ikke vil møte meg så ofte blir litt sliten:P Lenke til kommentar
blla Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 hun slutter å møte deg, hun har nemlig truffet en annen jeg ønsker meg en bavian Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Du får en bavian som bare sitter og spsier bananer så det er ikke noe morsomt med en bavian finner du ut av. jeg vil at det neste svaret kommer IKKE i en spoiler. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Svaret kommer ikke i spoiler men inni en spoiler inni en spoiler Jeg ønsker at opp var ned og ned var opp. Endret 1. juli 2006 av premium Lenke til kommentar
knutj Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) oppfylt plutselig vrenges kroppen din fordi føttene vil opp og hodet ned. du dør svært smertefullt jeg ønsker at jeg var verdens hersker. moahahaha Endret 1. juli 2006 av knutj Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du blir verdens hersker, men ingen bryr seg og fortsetter som vanlig jeg ønsker alle på forumet var slavene mine Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) de er det en time men så starter de en revolusjon og dreper deg først mens de andre moderatorene blir gjeninnsatt jeg vil ha en enda støøre sandkasse en den forrige jeg fikk Endret 1. juli 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Den er mye større, og den rommer MASSE kattedrit! Jeg vil ha en time til på internettkafeen jeg sitter på. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du får en time til på internetcafeen. men for 1000000 kr. jeg ønsker at mitt ønske ikke blir ødelagt Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Ønsket ditt blir ikke ødelagt, det blir lflamet fordi det ønsket er OLD! Jeg ønsker status quo. Edit: ikka bandet. Endret 1. juli 2006 av premium Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du får status quo, men siden jeg ikke vet hva det er så får du en safe i hodet på veien hjem jeg ønsker jeg viste var status quo er. (ikke bandet) Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 du finenr ut hva det er ved hjelp av wikipedia, men desverre misforstår du siden pga dine elendige norskkunnskaper (internt) (*status quo er sklik ting er i dag og oprettholde status quo vil si og opprettholde verden slik den er i dag*) tror jeg da On topic igjen ja: I want to be a macho macho macho man! (av village people) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Du blir en macho macho macho man, men du finnerut at du heller ville utforske dine feminine sider. Jeg ha en safe i hodet. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 du får en safe i hodet, men den treffer det hodet litt lenger ned jeg ønsker at jeg var dø Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) du var dø, men sjæla di ble gjenfødt som en rododendron...dårlig karma Jeg ønsker jeg kunne kontrollere hvor mye og hvordan skjegget skulle vokse, altså bare ved å tenke på det(uten å måtte bruke noe som helst hjelpemidler) Endret 2. juli 2006 av kt600 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 du kontrollerer det. Men du mister i midlertid kontroll over veksten der nede. Og mildt sagt blir det plutselig trangt der nede jeg ønsker at jeg ikke skal neste person som skriver ødelegger ønsket mitt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 du kontrollerer det. Men du mister i midlertid kontroll over veksten der nede. Og mildt sagt blir det plutselig trangt der nede jeg ønsker at jeg ikke skal neste person som skriver ødelegger ønsket mitt 6420878[/snapback] Jeg gir deg 200 yen og ønsket ditt er ødekagt pga du ville ikke ha noe... Jeg vil ha en bjørn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg