Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fotballvm blir rammet en tragedie, men den er at din debut som menneskelig kanonkule blir stilt in feil med 300m slik at du treffer fotballbanen istedet for havet. *Splat* (offence intented :tease:)

 

Jeg ønsker at den lille nordlandsdrittbyen jeg skal til nå har skikkelige pilotbriller, som er nesten like kule som mine gamle som ble stjelt.

 

OT: Potetgullmannen , vi ser jo hvem som er tørr her, i hvertfall angående humor :p

Lenke til kommentar
Fotballvm blir rammet en tragedie, men den er at din debut som menneskelig kanonkule blir stilt in feil med 300m slik at du treffer fotballbanen istedet for havet. *Splat* (offence intented :tease:)

 

Jeg ønsker at den lille nordlandsdrittbyen jeg skal til nå har skikkelige pilotbriller, som er nesten like kule som mine gamle som ble stjelt.

 

OT: Potetgullmannen , vi ser jo hvem som er tørr her, i hvertfall angående humor :p

6416537[/snapback]

 

sier ikke at du er veldig tørr men du er kjempe FISK! sa det var det som dro ned ja jeg er tørr.. deal with it

 

On topic: de har pilotbriller som er nesten like kule som de du hadde før men selgeren nekter og selge dem til en så teit person som deg siden han mener det er dårlig pr. (no off.. nahh nvm :D)

 

jeg ønsker meg en sandkasse

Lenke til kommentar
Du får en sandkasse, men den er på 1 kvadratmillimeter :tease:.

 

Jeg vil ha en ny sykkel...

6416681[/snapback]

 

du får en ny sykkel men sykkelen mangler sete så stangen står opp. alt du tenker på når du ser sykkelen er ikke transport men seksuelle lyster

 

jeg ønsker at sandvolleyball jentene får av seg heldrakta

Lenke til kommentar
de tar av seg heldrakta men du hvor stygg de er nedentil så blir du kvalm hver bare du leser ordet volleyball

 

 

jeg vil også ha en sandkasse(i sahara)

men den skal være større enn joakim-killer sin

6416939[/snapback]

Din er større den er, 1 kvadratcentimeter :p.

 

Jeg vil ha en atombombe som jeg tar vare på uten at den sprenges,jeg har også de nødvendig kunnskaper og utstyr til bomben...

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar
Du får et men når du skal oppi sklir du og får hjernerystelese

 

 

jeg ønsker meg en banjo

6418391[/snapback]

 

DU får en banjo, men den blir senere bytta bort mot ei ku.

 

 

 

 

 

 

Jeg ønsker meg en værdens beste pc som ikke kan bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...