Zeph Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Du får sovemedisin, men den er utgått på dato. Skulle ønske eg var på finalen i fotball-VM. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du VAR der i fjor jeg vil at fotball-vm blir rammet av en tragedie Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Fotballvm blir rammet en tragedie, men den er at din debut som menneskelig kanonkule blir stilt in feil med 300m slik at du treffer fotballbanen istedet for havet. *Splat* (offence intented ) Jeg ønsker at den lille nordlandsdrittbyen jeg skal til nå har skikkelige pilotbriller, som er nesten like kule som mine gamle som ble stjelt. OT: Potetgullmannen , vi ser jo hvem som er tørr her, i hvertfall angående humor Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Fotballvm blir rammet en tragedie, men den er at din debut som menneskelig kanonkule blir stilt in feil med 300m slik at du treffer fotballbanen istedet for havet. *Splat* (offence intented ) Jeg ønsker at den lille nordlandsdrittbyen jeg skal til nå har skikkelige pilotbriller, som er nesten like kule som mine gamle som ble stjelt. OT: Potetgullmannen , vi ser jo hvem som er tørr her, i hvertfall angående humor 6416537[/snapback] sier ikke at du er veldig tørr men du er kjempe FISK! sa det var det som dro ned ja jeg er tørr.. deal with it On topic: de har pilotbriller som er nesten like kule som de du hadde før men selgeren nekter og selge dem til en så teit person som deg siden han mener det er dårlig pr. (no off.. nahh nvm ) jeg ønsker meg en sandkasse Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Du får en sandkasse, men den er på 1 kvadratmillimeter . Jeg vil ha en ny sykkel... Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Du får en sandkasse, men den er på 1 kvadratmillimeter . Jeg vil ha en ny sykkel... 6416681[/snapback] du får en ny sykkel men sykkelen mangler sete så stangen står opp. alt du tenker på når du ser sykkelen er ikke transport men seksuelle lyster jeg ønsker at sandvolleyball jentene får av seg heldrakta Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 de tar av seg heldrakta men du hvor stygg de er nedentil så blir du kvalm hver bare du leser ordet volleyball jeg vil også ha en sandkasse(i sahara) men den skal være større enn joakim-killer sin Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) de tar av seg heldrakta men du hvor stygg de er nedentil så blir du kvalm hver bare du leser ordet volleyball jeg vil også ha en sandkasse(i sahara) men den skal være større enn joakim-killer sin 6416939[/snapback] Din er større den er, 1 kvadratcentimeter . Jeg vil ha en atombombe som jeg tar vare på uten at den sprenges,jeg har også de nødvendig kunnskaper og utstyr til bomben... Endret 1. juli 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) du får det, men den virker ikke. jeg vil ha en iskald cola med isbiter som kommer rett fra boksen og ikke er død Endret 1. juli 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Du får det, men du bommer på munnen din når du skal drikke den. Jeg vil ha godteri. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Du får det, men du bommer på munnen din når du skal drikke den.Jeg vil ha godteri. 6417019[/snapback] det får du, men det smaker hoppetau. jeg vil ha en s0et kattunge Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 jeg vil ha en s0et kattunge 6417026[/snapback] Du bestiller via nettet, men klarer å få en skrivefeil på bestillingen din, og får sukret kattetunge. Jeg ønsker meg en prompepute. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du får en prumpepute, men etter at du satt deg på den selv liker ingen deg og holder seg unna deg jeg ønsker at grillmaten morra mi lager nå blir ferdig om ti sekunder fra neste post Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du får en prumpepute, men etter at du satt deg på den selv liker ingen deg og holder seg unna deg jeg ønsker at grillmaten morra mi lager nå blir ferdig om ti sekunder fra neste post 6417240[/snapback] Det har gått dessverre 10 min nå... Jeg vil ha en stoooor kåt katt. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du den men han begynner og ta deg bakfra hver fredag fredag klokken 17:23 jeg vil ha hoppetau Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Du får det, men det ryker etter 10 sekunder med hopping. Jeg vil ha et badekar. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Du får et men når du skal oppi sklir du og får hjernerystelese jeg ønsker meg en banjo Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Du får et men når du skal oppi sklir du og får hjernerystelese jeg ønsker meg en banjo 6418391[/snapback] DU får en banjo, men den blir senere bytta bort mot ei ku. Jeg ønsker meg en værdens beste pc som ikke kan bli ødelagt. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du får pc'en, men den har ikke antivirus og den blir ødelagt jeg ønsker meg ei fin dame Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Som var utro med meg Ønsker meg en pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg