potetgullmannen Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 tråden stenges... men bare i 2 sec siden adminen ombestemmer seg og syntes tråden var kul likevel. jeg vil bli rik Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 du blir rik på bakterier/virus og sjukdommer jeg vil bli rik med penger! Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 du blir rik, men spiller bort alt på online poker Jeg vil ha en utgave av det første donald bladet! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) du får den utgaven men du broren din krangler om det slik at det blir rivd i stykker jeg vil ha en militærbase med soldater i landet mitt Camper Ville Endret 30. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Det får du,men basen blir også Teh T3rr0r T4arget nr1. Så blir du eid hardt! Eg vil ha fælt vær de dagene eg må jobber ettermiddag i heile sommer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Det får du,men basen blir også Teh T3rr0r T4arget nr1. Så blir du eid hardt! Eg vil ha fælt vær de dagene eg må jobber ettermiddag i heile sommer 6412546[/snapback] Det blir fælt vær men du får sparken . Jeg vil at Avean svarer i tråden... - Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) han svarer men svaret er såpass styggt at en mod fjerner det jeg vil ha et kjøpesenter i landet mitt Endret 30. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 han svarer men svaret er såpass styggt at en mod fjerner det jeg vil ha et kjøpesenter i landet mitt 6412667[/snapback] Jeg nuker kjøpesenteret... Jeg vil at noen andre enn campin carl svarer meg... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 noen andre enn camping carl svarer deg (jeg), men jeg disser deg så sinnsykt at du blir lei deg og tar selvmord *disse* jeg ønkser at jeig hade bedrre nokrs-kunskapper. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 noen andre enn camping carl svarer deg (jeg), men jeg disser deg så sinnsykt at du blir lei deg og tar selvmord *disse* jeg ønkser at jeig hade bedrre nokrs-kunskapper. 6413315[/snapback] du får bedre norsk kunnskaper men moderator syntes det var mye morsommere og se deg skrive feil og gjør om til gramatiske feil slik at dt blir som før jeg ønsker meg ett lykkelig liv helt til jeg blir 100 år gammel og da dør med ett smil om munnen Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Du får et særdeles lykkelig liv, du blir nemlig avhengig av lattergass og dør mens du ler Jeg ønsker at forumfolka klarer å finne hverandre på quarten OT: Hva er GABBLY? skjønte ingenting der, var bare en fyr som snakket "engelsk" Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 de klarer å finne hverandre på quarten, men når de gjør det snakker de om forumet så mye at de går glipp av alt jeg ønsker at jeg kunne dra på quarten (uten å snakke med andre her ) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 de klarer å finne hverandre på quarten, men når de gjør det snakker de om forumet så mye at de går glipp av alt jeg ønsker at jeg kunne dra på quarten (uten å snakke med andre her ) 6413523[/snapback] Du drar på Quarten, men du oppdager at det er kun polka på konserten i år... Jeg vil ha en hane...(merk:dyret hane) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 du får en ond kamphanesom dreper deg jeg vil en virusbefengt data Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Du får en virusbefengt data, men se & hør oppdager saken og synes synd på deg, og de fixer pc'n, slik at den nå er helt rein.. Jeg ønsker meg tennis vanillakillaskillz! Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du får samme skills som tennis vanillakillaskillz som bor i sibir og aldri har spilt tennis jeg vil ha full kontroll på min penis Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Du får full kontroll over din penis, synd du ikke finner den (er fullt klar over lavmålshumoren, men er trøtt ) Jeg ønsker meg at quarten blir fri for kvalm (snut, slossing etc) og at været blir prima og vannet varmt. PS: takk for 6/10 Litt tørr og fisk? Endret 1. juli 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Du får full kontroll over din penis, synd du ikke finner den (er fullt klar over lavmålshumoren, men er trøtt ) Jeg ønsker meg at quarten blir fri for kvalm (snut, slossing etc) og at været blir prima og vannet varmt. PS: takk for 6/10 Litt tørr og fisk? 6416309[/snapback] fisk trekker deg masse ned også trøtt 6 for sex vettu haha--haaaaa quarten blir fri for kvalm men full av spy du får 70+ celsius og skyfri himmel.. grattulerer jeg øsnker meg en tyggis Endret 1. juli 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du stter den i halsen og kveles jeg ha en tyggemmi fabrikki landet mit Camper Ville Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 du stter den i halsen og kveles jeg ha en tyggemmi fabrikki landet mit Camper Ville 6416384[/snapback] Du får fabrikken men ingen liker tyggisene dine! Jeg vil ha sovemedisin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg