Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

du får det i byen min,men får ikke kjørt fordi jeg ikke har anlagt veier enda

jeg ha en ballongfabrikk

6407319[/snapback]

Oppfylt, men fabrikken ble lagt over en piggsvin-koloni.

Jeg vil ha et hus med utsikt på toppen av Kårilåsen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du får det i byen min,men får ikke kjørt fordi jeg ikke har anlagt veier enda

jeg ha en ballongfabrikk

6407319[/snapback]

Oppfylt, men fabrikken ble lagt over en piggsvin-koloni.

Jeg vil ha et hus med utsikt på toppen av Kårilåsen!

6407378[/snapback]

Du fikk det, men en veldig kraftig vind blåste huset ditt og deg nedover Kårilåsen.

Jeg vil ha masse sunne og gode brownies.

Lenke til kommentar
du får de men du må til byen min i sahara får og hente men som sagt så er hele byen begravd i sandstorm

jeg vil ha bilfabrikk i byen min

6407490[/snapback]

du får det men du hadde ingen ansatte fårr å lage bilene :p

jeg vil ha 1000000 kroner,ordentlige penger og norske...

Lenke til kommentar

alle pengene blir til 50 øringer...men kobber materialet som pengene er laget av er omtrent som aluminium og smelter tvert og stivner. Men det skjer noe positivt igjen, for byen din ble utrooolig kjent pga kobber byen din at flere og flere vil komme til byen din.

jeg skulle ønske jeg fikk camping karl som bestevenn i den byen og at jeg ble ordfører..

(du kan bare ødelegge ET av ønskene)

BTW. jeg er den første innbyger utenom camping karl =D

Lenke til kommentar
alle pengene blir til 50 øringer...men kobber materialet som pengene er laget av er omtrent som aluminium og smelter tvert og stivner. Men det skjer noe positivt igjen, for byen din ble utrooolig kjent pga kobber byen din at flere og flere vil komme til byen din.

jeg skulle ønske jeg fikk camping karl som bestevenn i den byen og at jeg ble ordfører..

6409037[/snapback]

hvorfor bare ett?

Lenke til kommentar

6409037[/snapback]

du blir ordfører i verden men for og bli ordfører måtte du DREPE camping carl (camping carl er nå DØD)

jeg skulle ønske det var en kanal som uavbrudt sendte simpsons\futurama og south park på omgang UTEN reklamepauser!

Lenke til kommentar

han blir ordfører og du bestemmer fremdeles men jeg sniker meg inn og starter en undergrunnsorganisjon sammen med xito og vi Egentlig styrer byen ved hjelp av vold (mens du tror han hjelper deg og plassere statuer etc eier han Egentlig byen)

jeg ønsker meg verdensherredømme med meg som toppdiktator

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
jeg ønsker at jeg får lage en oase-park i byen til camping karl, og at det skal vere en statue av meg der :wee:

6409362[/snapback]

jeg hyrer en flokk polakker som fikser jobben men pga en feil i "tegningen" ligner statuen mer på dette

post-46158-1151620427_thumb.jpg

jeg ønsker meg årskort på førnøyelsesarken i byen til camping carl (de er nemlig umulig og gjenskape selv for undergrunsorganisjonen)

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...