Ronja Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 du får det i byen min,men får ikke kjørt fordi jeg ikke har anlagt veier enda jeg ha en ballongfabrikk 6407319[/snapback] Oppfylt, men fabrikken ble lagt over en piggsvin-koloni. Jeg vil ha et hus med utsikt på toppen av Kårilåsen! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 du får det i byen min,men får ikke kjørt fordi jeg ikke har anlagt veier enda jeg ha en ballongfabrikk 6407319[/snapback] Oppfylt, men fabrikken ble lagt over en piggsvin-koloni. Jeg vil ha et hus med utsikt på toppen av Kårilåsen! 6407378[/snapback] Du fikk det, men en veldig kraftig vind blåste huset ditt og deg nedover Kårilåsen. Jeg vil ha masse sunne og gode brownies. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) du får de men du må til byen min i sahara får og hente men som sagt så er hele byen begravd i sandstorm jeg vil ha bilfabrikk i byen min Endret 29. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 du får de men du må til byen min i sahara får og hente men som sagt så er hele byen begravd i sandstorm jeg vil ha bilfabrikk i byen min 6407490[/snapback] du får det men du hadde ingen ansatte fårr å lage bilene jeg vil ha 1000000 kroner,ordentlige penger og norske... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Du får dem, men blir antikapitalist og donerer dem til hjemløse ekorn Jeg vil at campin carl skal slutte å si no offence!! Ingen blir fornærmet i denne leken! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 Han slutter, men George W. Bush postet et ønske i tråden. Campin carl ødela ønsket og Bush ble så fornermet at han nuket hele det langstrakte landet vårt. Jeg vil ut og leke i sandkassen. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 du får leke i min sandkasse i sahara menG W Bush nuker og så byen min etter at jeg ødela ønsket hans jeg vil at all sanden i byen min blir til 50-øringer slik at jeg har penger til bil og ansette folk i bilfabrikken min Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 alle pengene blir til 50 øringer...men kobber materialet som pengene er laget av er omtrent som aluminium og smelter tvert og stivner. Men det skjer noe positivt igjen, for byen din ble utrooolig kjent pga kobber byen din at flere og flere vil komme til byen din. jeg skulle ønske jeg fikk camping karl som bestevenn i den byen og at jeg ble ordfører.. (du kan bare ødelegge ET av ønskene) BTW. jeg er den første innbyger utenom camping karl =D Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 alle pengene blir til 50 øringer...men kobber materialet som pengene er laget av er omtrent som aluminium og smelter tvert og stivner. Men det skjer noe positivt igjen, for byen din ble utrooolig kjent pga kobber byen din at flere og flere vil komme til byen din. jeg skulle ønske jeg fikk camping karl som bestevenn i den byen og at jeg ble ordfører.. (du kan bare ødelegge ET av ønskene) BTW. jeg er den første innbyger utenom camping karl =D 6409037[/snapback] hvorfor bare ett? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 fordi det er ønsket mitt Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 jeg skulle ønske jeg fikk camping karl som bestevenn i den byen og at jeg ble ordfører.. (du kan bare ødelegge ET av ønskene) BTW. jeg er den første innbyger utenom camping karl =D 6409037[/snapback] du blir ordfører i verden men for og bli ordfører måtte du DREPE camping carl (camping carl er nå DØD) jeg skulle ønske det var en kanal som uavbrudt sendte simpsons\futurama og south park på omgang UTEN reklamepauser! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 fordi det er ønsket mitt 6409169[/snapback] jommen du hadde fler ønsker:O Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) samme episode går om og om igjen jeg ønsker at jeg gjennoppliver camping karl, og verken jeg, tørrfisk, gunnfreak, joakim eller black and white skal erstattes med døden Endret 29. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 gjenopplivningsfunksjonen fungerte desverre bare på meg 'jeg vil at xitto blir ordfører byen min ,men jeg eier den fortsatt og bestemmer over xitto Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) han blir ordfører og du bestemmer fremdeles men jeg sniker meg inn og starter en undergrunnsorganisjon sammen med xito og vi Egentlig styrer byen ved hjelp av vold (mens du tror han hjelper deg og plassere statuer etc eier han Egentlig byen) jeg ønsker meg verdensherredømme med meg som toppdiktator Endret 29. juni 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 det blir han/jeg! men han krever 1 krone mer i lønn en du tenkte og gi meg (jeg vil jo selfølgelig ikke ødelegge for meg selv ) jeg ønsker at jeg får lage en oase-park i byen til camping karl, og at det skal vere en statue av meg der Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) jeg ønsker at jeg får lage en oase-park i byen til camping karl, og at det skal vere en statue av meg der 6409362[/snapback] jeg hyrer en flokk polakker som fikser jobben men pga en feil i "tegningen" ligner statuen mer på dette jeg ønsker meg årskort på førnøyelsesarken i byen til camping carl (de er nemlig umulig og gjenskape selv for undergrunsorganisjonen) Endret 29. juni 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) du får det men bare i piraya badet off-topic jeg vil at flere skal logge på gabbly her on topic:jeg vil ha en saue farm Endret 29. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) du får saue farm men ingen sauer off topic: skulle øsnke du kunne fortelle meg ¨ssen gabbely funker!? er jo bare meg der on tpoic: jeg skulle ønske jeg hadde kjempefin sangstemme! Endret 29. juni 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 29. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2006 du får det, men sauene har skrapesyke jeg vil ha en villa i byen til camping carl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg