Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Xitto: Du får like langt hår som meg, men det er faktisk mitt hår.

Jeg blir så sint at jeg bruker de magiske evnene til suzze og får deg med på ormedansen til joakim og campin carl.

 

zeromac: du får milkshaken, men du finner ut at du er laktoseintolerant :(

 

Black n white: Du finner ikke noen å drikke med, men får besøk av en kåt heroinist i stedet!

 

Jeg vil at det skal bli sol på quart! Og at jeg rekker på både satyricon og depeche mode (har allsidig musikksmak :p)

 

Puuh, det var mange ønsker.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
BlackAndWhite, du finner noen å drikke med.

 

 

Jeg ønsker meg en stoor sjokolade milkshake fløyet fra Sveits.

6406145[/snapback]

 

Til å være OT-Barens store patriot, så var du litt sent ute.. Men du glemte å ødelegge ønsket mitt! :dontgetit:

 

edit: litt ironisk at jeg var sent ute selv, da!

Men skal ikke ødelegge leken.. Husk å ødelegge ønsket da folkens!

Endret av Black&White
Lenke til kommentar

Det var jo ditt ønske som gjaldt. Og, jeg ødela ønsket ditt med at du fant noen å drikke med. Du ønsket deg " Jeg ønsker at jeg ikke fant noen å drikke videre med allikevel!".

 

Og da ødela jeg ved å si at du fant noen å drikke med.

EDIT: Så ikke at du var sent ute, beklager.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Det var jo ditt ønske som gjaldt. Og, jeg ødela ønsket ditt med at du fant noen å drikke med. Du ønsket deg " Jeg ønsker at jeg ikke fant noen å drikke videre med allikevel!".

 

Og da ødela jeg ved å si at du fant noen å drikke med.

6406187[/snapback]

 

Riktig! Jeg skjønner..

 

Bare la leken gå videre!

Lenke til kommentar

Du fikk et schvæært boblebad, men det var desverre fylt opp med stoore afrikanere med stram-tiss!

Så det ble lite "boble-bading" på deg, gitt.

 

Jeg ønsker meg at tiden skal stoppe opp litt, omså bare for et sekund... eller to.

 

edit: damn.. alltid for sent ute..

Endret av Black&White
Lenke til kommentar
du sitter der sammens med Eli Hagen til du finner ut at du sitter i et ordinert badekar

 

jeg vil ha en voks som får håret mitt til og bli i den fasongen jeg vil og at den fasongen skal vare til jeg ikke vil lenger

6406261[/snapback]

Problemet er at du ikke kan vaske håret pga voksen ikke er vannfast og fugler finner det tiltrekkende å drite på håret ditt. (no offence)

 

Jeg vil ha en butler.

Lenke til kommentar
Jeg vil at det skal bli sol på quart! Og at jeg rekker på både satyricon og depeche mode (har allsidig musikksmak :p)

6406175[/snapback]

Sola skinte å alt var fint, inntil Depeche Mode meldte avbud, de ville plutselig ikke spille for Skandinavias lammeste publikum noensinne...

 

Øsnker meg fred iverden for i dag!

Peace out!

Lenke til kommentar
Jeg vil at det skal bli sol på quart! Og at jeg rekker på både satyricon og depeche mode (har allsidig musikksmak :p)

6406175[/snapback]

Sola skinte å alt var fint, inntil Depeche Mode meldte avbud, de ville plutselig ikke spille for Skandinavias lammeste publikum noensinne...

 

Øsnker meg fred iverden for i dag!

Peace out!

6406356[/snapback]

Du får fred i dag, men i morgen banker jeg deg opp pga du hoppet over innlegget mitt :realmad:.(no offence)

 

Jeg vil ha butleren min.

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar
du får en kåt homofil butler(no offence)

 

 

jeg vil at ligningsetaten flytter til sahara

(ja jeg lager en ny by der)

6406427[/snapback]

De flytter men du kaster dem ut pga alle avgiftene...

 

Jeg vil at byen til Campin carl får en 200 tommers stor skjerm med alle tv-konsollene...

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar
Fint, naa trenger du bare elektrisitet.

 

Jeg vil ha en diger villa i byen til campin carl, med storskjermen, elektrisiteten, ingen husbukk eller annet smaakryp, og alle konsollene selvfolgelig.

Ikke no herk med den villan da...

6406491[/snapback]

No problemo, men så kommer det en stor sandstorm og byen blir begravet. Imenst sitter du i villaen din å spiller med konsollene dine og der må du vere resten av livet.

 

Jeg vil ha en motorsykkel, førerkort og ingen politi

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...