Black&White Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Du fant hentelappen til quart-passet ditt. Og du møtte på rastafarian's under konserten. Men de var fra Afrika, og røkte ikke Marijuhana. edit: Jeg ønsker at jeg ikke fant noen å drikke videre med allikevel! Endret 29. juni 2006 av Black&White Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) jeje..du møter på wyclef jean, men han er ikke rastafari lenger Xp Jeg ønsker meg langt nokk hår så jeg kan få dreaklocks eller åssn det skrives EDIT: to late Endret 29. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 BlackAndWhite, du finner noen å drikke med. Jeg ønsker meg en stoor sjokolade milkshake fløyet fra Sveits. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Xitto: Du får like langt hår som meg, men det er faktisk mitt hår. Jeg blir så sint at jeg bruker de magiske evnene til suzze og får deg med på ormedansen til joakim og campin carl. zeromac: du får milkshaken, men du finner ut at du er laktoseintolerant Black n white: Du finner ikke noen å drikke med, men får besøk av en kåt heroinist i stedet! Jeg vil at det skal bli sol på quart! Og at jeg rekker på både satyricon og depeche mode (har allsidig musikksmak ) Puuh, det var mange ønsker. Endret 29. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) BlackAndWhite, du finner noen å drikke med. Jeg ønsker meg en stoor sjokolade milkshake fløyet fra Sveits. 6406145[/snapback] Til å være OT-Barens store patriot, så var du litt sent ute.. Men du glemte å ødelegge ønsket mitt! edit: litt ironisk at jeg var sent ute selv, da! Men skal ikke ødelegge leken.. Husk å ødelegge ønsket da folkens! Endret 29. juni 2006 av Black&White Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Det var jo ditt ønske som gjaldt. Og, jeg ødela ønsket ditt med at du fant noen å drikke med. Du ønsket deg " Jeg ønsker at jeg ikke fant noen å drikke videre med allikevel!". Og da ødela jeg ved å si at du fant noen å drikke med. EDIT: Så ikke at du var sent ute, beklager. Endret 29. juni 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Det var jo ditt ønske som gjaldt. Og, jeg ødela ønsket ditt med at du fant noen å drikke med. Du ønsket deg " Jeg ønsker at jeg ikke fant noen å drikke videre med allikevel!". Og da ødela jeg ved å si at du fant noen å drikke med. 6406187[/snapback] Riktig! Jeg skjønner.. Bare la leken gå videre! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 bøøø jeg ønsker meg et blad Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 bøøø jeg ønsker meg et blad 6406212[/snapback] Du får et blad men kutter deg på det og spiser det som hevn for kuttet. Jeg vil ha et boblebad... Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 du sitter der sammens med Eli Hagen til du finner ut at du sitter i et ordinert badekar jeg vil ha en voks som får håret mitt til og bli i den fasongen jeg vil og at den fasongen skal vare til jeg ikke vil lenger Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Du fikk et schvæært boblebad, men det var desverre fylt opp med stoore afrikanere med stram-tiss! Så det ble lite "boble-bading" på deg, gitt. Jeg ønsker meg at tiden skal stoppe opp litt, omså bare for et sekund... eller to. edit: damn.. alltid for sent ute.. Endret 29. juni 2006 av Black&White Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Veeent litt, jeg ødela 3 ønsker men fikk ikke ødelagt mitt! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 du sitter der sammens med Eli Hagen til du finner ut at du sitter i et ordinert badekar jeg vil ha en voks som får håret mitt til og bli i den fasongen jeg vil og at den fasongen skal vare til jeg ikke vil lenger 6406261[/snapback] Problemet er at du ikke kan vaske håret pga voksen ikke er vannfast og fugler finner det tiltrekkende å drite på håret ditt. (no offence) Jeg vil ha en butler. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg vil at det skal bli sol på quart! Og at jeg rekker på både satyricon og depeche mode (har allsidig musikksmak ) 6406175[/snapback] Sola skinte å alt var fint, inntil Depeche Mode meldte avbud, de ville plutselig ikke spille for Skandinavias lammeste publikum noensinne... Øsnker meg fred iverden for i dag! Peace out! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Jeg vil at det skal bli sol på quart! Og at jeg rekker på både satyricon og depeche mode (har allsidig musikksmak ) 6406175[/snapback] Sola skinte å alt var fint, inntil Depeche Mode meldte avbud, de ville plutselig ikke spille for Skandinavias lammeste publikum noensinne... Øsnker meg fred iverden for i dag! Peace out! 6406356[/snapback] Du får fred i dag, men i morgen banker jeg deg opp pga du hoppet over innlegget mitt .(no offence) Jeg vil ha butleren min. Endret 29. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 du får en kåt homofil butler(no offence) jeg vil at ligningsetaten flytter til sahara (ja jeg lager en ny by der) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) du får en kåt homofil butler(no offence) jeg vil at ligningsetaten flytter til sahara (ja jeg lager en ny by der) 6406427[/snapback] De flytter men du kaster dem ut pga alle avgiftene... Jeg vil at byen til Campin carl får en 200 tommers stor skjerm med alle tv-konsollene... Endret 29. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Fint, naa trenger du bare elektrisitet. Jeg vil ha en diger villa i byen til campin carl, med storskjermen, elektrisiteten, ingen husbukk eller annet smaakryp, og alle konsollene selvfolgelig. Ikke no herk med den villan da... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Fint, naa trenger du bare elektrisitet. Jeg vil ha en diger villa i byen til campin carl, med storskjermen, elektrisiteten, ingen husbukk eller annet smaakryp, og alle konsollene selvfolgelig. Ikke no herk med den villan da... 6406491[/snapback] No problemo, men så kommer det en stor sandstorm og byen blir begravet. Imenst sitter du i villaen din å spiller med konsollene dine og der må du vere resten av livet. Jeg vil ha en motorsykkel, førerkort og ingen politi Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 du får det i byen min,men får ikke kjørt fordi jeg ikke har anlagt veier enda jeg ha en ballongfabrikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg