Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Du får magiske evner men de går utpå å tvinge evolution og campin carl til å leke "ormedans" ;)

 

Jeg ønsker meg totalinnsikt i revolusjonens relative illusjonsbefengte smertenyanseringsdynamikk og en banan glasert i honning som er frossen.

6404052[/snapback]

Du lærer smertenyanseringsdynamikken ved å bli slått ned med den frosne bananen din... :ohmy::p

 

Jeg vil lære bruk av tortur/henrettelseredskaper uten at de blir brukt av meg eller ødelagt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får telepatiske evner men ved en ulykke gror du penisen din så lang at den tar opp alt blodet i kroppen din og du dør av manglende blodtilførsel.

 

Jeg ønsker et F16-fly jeg ikke styrter,sprenger eller dør i en ulykke. Den skal også ha nok drivstoff.Jeg kan styre flyet og har flylappen.

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar
du får 2 bittesmå tribuneseter på det mest avsideliggende stedet i sahara og resten blir deket av giftig kaktus

 

jeg ønsker meg badebaseng fylt til randen av deilig sjokoladepudding og at bare jeg kans pise av det, (alle andre dør) den går aldri ut på dato og den smaker digg :D

6405251[/snapback]

En hund pisser på bassenget :cry:, og sånn går det.

 

Jeg vil ha nøkkelen til flyet mitt og det fungerer sånn som jeg skrev i min forrige post.

Lenke til kommentar

han dør, men du befinner deg i et bibliotek, du er den siste mannen i verden, du kan nå endelig bruke alt tiden din på å lese, men da faller brillene dine i bakken, men det gjør ikke noe da du kan lese bøker med større skrift, men da faller øynene dine ut, men du kan heldigvis lese blindeskrift, men da faller handa dine av. og du er nå helt alene og har ingen ting å gjøre

 

jeg ønsker meg en 67 Mustang fastback

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
han dør, men du befinner deg i et bibliotek, du er den siste mannen i verden, du kan nå endelig bruke alt tiden din på å lese, men da faller brillene dine i bakken, men det gjør ikke noe da du kan lese bøker med større skrift, men da faller øynene dine ut, men du kan heldigvis lese blindeskrift, men da faller handa dine av. og du er nå helt alene og har ingen ting å gjøre

 

jeg ønsker meg en 67 Mustang fastback

6405893[/snapback]

Du får bilen din men den er rusten og faller sammen når du setter deg ned i den.

 

Jeg ønsker at fanboyene røykte litt pot og sluttet å krangle.

Lenke til kommentar

jeg føler at camping karl prøver og bli grunnlegger av en ny storby i sahara :hmm:

 

de får kols og orker ikke og krangle lengere...for *pust pes* slitsomt...

 

jeg ønsker at jeg får bli den første innbygger av camping-karls storby i sahara om han prøver og starte en :innocent:

Lenke til kommentar
jeg føler at camping karl prøver og bli grunnlegger av en ny storby i sahara :hmm:

 

de får kols og orker ikke og krangle lengere...for *pust pes* slitsomt...

 

jeg ønsker at jeg får bli den første innbygger av camping-karls storby i sahara om han prøver og starte en  :innocent:

6405940[/snapback]

 

camping-karl starta en ny camping-by i sahara-ørkenen.

Du ble leder, men desverre så kom Godzilla å ødela hele greia.. (hirr)

 

Jeg ønsker meg noen å drikke videre sammen med akkurat nå!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...