Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du får magiske evner men de går utpå å tvinge evolution og campin carl til å leke "ormedans" Jeg ønsker meg totalinnsikt i revolusjonens relative illusjonsbefengte smertenyanseringsdynamikk og en banan glasert i honning som er frossen. 6404052[/snapback] Du lærer smertenyanseringsdynamikken ved å bli slått ned med den frosne bananen din... Jeg vil lære bruk av tortur/henrettelseredskaper uten at de blir brukt av meg eller ødelagt. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du lærer bruk av tortur og henrettelseredskaper, men uheldigvis detter du i en og bøddelen tror det er deg han skal drepes. KAZZING! Jeg ønsker meg en atom-bombe, . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hade! jeg ønsker meg en telefon Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du får en telefon, men den er fra ligningskontoret, og de kommer og henter både den og alt det andre fine du har. Jeg ønsker meg telepatiske evner. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Du får telepatiske evner men ved en ulykke gror du penisen din så lang at den tar opp alt blodet i kroppen din og du dør av manglende blodtilførsel. Jeg ønsker et F16-fly jeg ikke styrter,sprenger eller dør i en ulykke. Den skal også ha nok drivstoff.Jeg kan styre flyet og har flylappen. Endret 29. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) du har ikke nøkkelen til flyet jeg vil at flyet til joakim-killer blir mitt og lander i sahara Endret 29. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du har heller ikke nøkkelen. Jeg ønsker meg en tanks, . Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 xitto har nøklene dine(no offence)og jeg har bensinen du trenger jeg vil at sahara blir dekket kaktus og tribuneseter Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 du får 2 bittesmå tribuneseter på det mest avsideliggende stedet i sahara og resten blir deket av giftig kaktus jeg ønsker meg badebaseng fylt til randen av deilig sjokoladepudding og at bare jeg kans pise av det, (alle andre dør) den går aldri ut på dato og den smaker digg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 du får 2 bittesmå tribuneseter på det mest avsideliggende stedet i sahara og resten blir deket av giftig kaktus jeg ønsker meg badebaseng fylt til randen av deilig sjokoladepudding og at bare jeg kans pise av det, (alle andre dør) den går aldri ut på dato og den smaker digg 6405251[/snapback] En hund pisser på bassenget , og sånn går det. Jeg vil ha nøkkelen til flyet mitt og det fungerer sånn som jeg skrev i min forrige post. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) du får nøkkelen og flyr av gårde, men du får en gremlin som plukker fra værandre flyte i luften, den har også spist opp fallskjermen din så du faller ned. jeg ønsker men den gremlinen som ødla flyet ditt Endret 29. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 du får gremlingen men du glemte deg og hadde vannkrig med den så den spiser deg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 du får gremlingen men du glemte deg og hadde vannkrig med den så den spiser deg 6405424[/snapback] det er ikke en en sånn gremlins men en slik en http://en.wikipedia.org/wiki/Gremlin Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 jaok whatever jeg øsnker meg en mobil som lever lengere enn ett år Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) ok du får en mobil som lever 367 dager helt til tørrfisk begynner med ormedansen han ville ha meg til og gjøre,oppå mobilen din jeg vil flyet til gremlinen til gunfreak19 dør(no offence) Endret 29. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) han dør, men du befinner deg i et bibliotek, du er den siste mannen i verden, du kan nå endelig bruke alt tiden din på å lese, men da faller brillene dine i bakken, men det gjør ikke noe da du kan lese bøker med større skrift, men da faller øynene dine ut, men du kan heldigvis lese blindeskrift, men da faller handa dine av. og du er nå helt alene og har ingen ting å gjøre jeg ønsker meg en 67 Mustang fastback Endret 29. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 han dør, men du befinner deg i et bibliotek, du er den siste mannen i verden, du kan nå endelig bruke alt tiden din på å lese, men da faller brillene dine i bakken, men det gjør ikke noe da du kan lese bøker med større skrift, men da faller øynene dine ut, men du kan heldigvis lese blindeskrift, men da faller handa dine av. og du er nå helt alene og har ingen ting å gjøre jeg ønsker meg en 67 Mustang fastback 6405893[/snapback] Du får bilen din men den er rusten og faller sammen når du setter deg ned i den. Jeg ønsker at fanboyene røykte litt pot og sluttet å krangle. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg føler at camping karl prøver og bli grunnlegger av en ny storby i sahara de får kols og orker ikke og krangle lengere...for *pust pes* slitsomt... jeg ønsker at jeg får bli den første innbygger av camping-karls storby i sahara om han prøver og starte en Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg føler at camping karl prøver og bli grunnlegger av en ny storby i sahara de får kols og orker ikke og krangle lengere...for *pust pes* slitsomt... jeg ønsker at jeg får bli den første innbygger av camping-karls storby i sahara om han prøver og starte en 6405940[/snapback] camping-karl starta en ny camping-by i sahara-ørkenen. Du ble leder, men desverre så kom Godzilla å ødela hele greia.. (hirr) Jeg ønsker meg noen å drikke videre sammen med akkurat nå! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg kommer på besøk, men jeg glemte at jeg var avholdsmann, så jeg dro hjem straks Jeg ønsker at jeg finner hentelappen til quart-passet mitt og at jeg treffer hyggelige rastafaris på quarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg