Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

og det fikk du, meeeen. du sa at alle ønskene dine skulle til sahara. og siden du ønsket det så sendte du vekk dette ønsket til sahara også..og det forblir et ønske.

 

jeg ønsker at jeg var konge i sahara..and nooone can take my throne! ok camping carl skal bli min slave og springe over heeeele sahara for og finne vann så jeg og han ikke tørster

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du blir konge i sahara og får camping carl, men så bestemmer saharas folk seg for å fjerne monarkiet og du blir fengslet =(

 

 

Jeg ønsker at xitto var en heit jente, slik at enda flere forumbrukere ville legge an på henne. Også ønsker jeg meg en fallskjerm som ikke kan bli ødelagt og et fly som starter og ikke kan kræsje eller bli ødelagt.

Lenke til kommentar

off-topic:hvem campinG carl?

 

on-topic:xitto stjeler fly nøklene og blir sammen piloten sammen stikker de av til en ukjent sydhavs øy,men de styrter halveis fordi du glemte og fylle bensin på flyet(no offence)

 

jeg vil ha med meg det rosa plastglasset mitt uansett hvor enn i verden jeg reiser

(NB!sahara ønske mitt gjelder ikke her)

Lenke til kommentar

du får de, men det er jo ingen som har BEKREFTET hvor stor et naturlig sete er...så du får nøye deg med - pute: 20cm x 20cm - rygg: 10cm x 40cm

 

jeg ønsker meningen med livet.

og det nøyer seg ikke og si: no one knows/ingen vet - eller: det får du, men....

Endret av xitto
Lenke til kommentar
du får de, men det er jo ingen som har BEKREFTET hvor stor et naturlig sete er...så du får nøye deg med - pute: 20cm x 20cm - rygg: 10cm x 40cm

 

jeg ønsker meningen med livet.

og det nøyer seg ikke og si: no one knows/ingen vet - eller: det får du, men....

6403351[/snapback]

 

du finner ut at meningen med livet er at du skal gnage på gulrøtter og blir enormt skuffet

 

jeg ønsker meg enormt med gitarferdigheter

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar

Setene blir i blå plast og putene blir riktig størrelse, bare synd at putene er lagd av armadillo-forhud :(

 

Jeg ønsker at jeg får lost sesong 3 nå og en kamel som kan spille banjo.

 

Xitto: Har hørt at jeg er barnslig for alderen :(

 

PS potetgullmannen du er for treg ;)

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
du får det. Men siden det ikke er noen spill enda, og ingen hd-filmer til ps3, så er du like langt.

 

jeg ønsker at jeg får warning. (på forumet)

6403860[/snapback]

Det går ikke an og få warn ved å starte setninger med liten bokstav, så dermed får du ingen warn med dette innlegget.

 

Jeg ønsker meg magiske evner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...