_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 det er ikke krig og alle blir sentimentale. jeg ønsker at xitto svare på min post. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) han gjør det...men aner ikke på hvilken XD jeg ønsker at alle skal forstå at jeg er gutt Endret 28. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 han gjør det...men aner ikke på hvilken XD jeg ønsker at alle skal forstå at jeg er gutt 6401963[/snapback] alle forstår det, men de forstår ikke hvorfor de må forstå det... - jeg skulle ønske jeg ble lege=) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) ForumRepair kit Depleted Endret 28. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 alle forstår du du er gutt når du først drar ned buksa(no offence) jeg vil at alle på sia blir bannet i 1o minutter innen neste uke 6401988[/snapback] (til Campin carl:EY..j var først!! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) du blir tannlege på gamle hjemmet. alle blir det. men du blir banna i 60. jeg skulle ønske tørrfisk var jente Endret 28. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) tørrfisk blir en jente men er fortsatt like sterk å han banker deg opp (no offence) jeg vil at George W bush ble til en klump med bæsj(noe han nesten er etter min mening)Nb ikke han/hun på forumet men presidenten i USA Endret 28. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Georgie blir til en bæsj, men regjeringen skylder på "acts of terrorism" bush blir sett på som et offer og blir president av usa til han dør (de forandrer 8-års regelen) Jeg ønsker at jeg ikke må betale 4000 for dreads, at en snill rastafari lager på meg på quarten. PS xitto: Enkelte syns jeg ser ut som en jente pga min hårlengde Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 en snill rastafari lager det på deg med sin hårsjampo som gjør at håret ditt detter av hvis du ikke bruker den jeg vil at alle ønskne mine havner i sahara Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 ønskene dine havner i sahara, men så kommer en sandstorm og blåser dem vekk til Egypt jeg skulle ønske jeg var verdens smarteste Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) du ønska at du var på en fiiiin fiiin øy sammens me en fiiiiin fiiiin dame..men du havna i sahara...til slutt tørster du ijæl å dauer pga mangel på vann jeg skulle ønske jeg og tørrfisk var bestevenner EDIT: faen..for sent da kan ikke jeg og tørrfisk bli bestevenner Endret 28. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 ønskene dine havner i sahara, men så kommer en sandstorm og blåser dem vekk til Egypt jeg skulle ønske jeg var verdens smarteste 6402359[/snapback] du er verdens smarteste(hund)jeg ønsker jeg var 16/6 år Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 du ønska at du var på en fiiiin fiiin øy sammens me en fiiiiin fiiiin dame..men du havna i sahara...til slutt tørster du ijæl å dauer pga mangel på vann jeg skulle ønske jeg og tørrfisk var bestevenner EDIT: faen..for sent da kan ikke jeg og tørrfisk bli bestevenner 6402374[/snapback] Sorry:( sku ikke svart jeg Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 ^^ kansje ikke:P men shit au..vi følger "reglene" vi..du var først ^^ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 du blir verdens smarteste men det er bare på vitenskpalige områder ingen bryr seg om Jeg at alle jeg kjenner på forumet havner i belgia(og tar med litt sjokolade til meg) Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 de gjør det...men det er tross alt melgisk sjokolade...and trust me, you wont like it! ønsker meg et country band som spiller på en eller annen dag i sengen min..(og dere har ikke lov til og tenke koffert) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) du blir av vekket av a ole ivars tramper på deg mens de synger nei tjukk du blitt @xitto pappa var i Belgia og kjøpte sjokolade til og det skikkelig godt ,det gjelder og finne det du liker. jeg vil at rambo kidnapper noen som bor i sahara Endret 28. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) han kidnapper drømme dama di...sidn du sendte alle ønskene dine dit jeg ønsker meg en sup av colan som jessica alba har latt renne nedover brystet..og jeg vil drikke coca colan fra navlen hennes ^^ og jeg skal ikke finne noe navle lo i samme slengen eller noe Endret 28. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) hun har spist erte suppe slik at når du du kommer til navlen slipper hun den "bønna" du vil ikke ha mer cola akurat virker det som jeg vil at all sand i verden skal til sahara untatt den sanden som er brukt i glass og byggninger osv Endret 28. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 All sanden i verden blir sendt til Sahara. Huset ditt ligger nå nedi en diger grop, du sjekket ikke grunnforholdene først. Jeg ønsker meg et program for videokonvertering som gjør ting superraskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg