potetgullmannen Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg ønsker å opptre privat for xitto på kassegitaren min og spille dansebandlåter i 1 år for henne 6400166[/snapback] strengene ryker på første riff og du må synge når første ord blir sunget mister du stemmen, du begynner derfor og mime og dør av utmattelse etter 2 uker jeg øsnker meg ett gavekort på komplett på 100 000 000 som aldri går ut Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 du får ett gavekort på 100 000 000 yen. (som ikke er like mye ) jeg ønsker at jeg hadde uendelig med ønsker, og hva enn som skjer ønsker jeg bare at der blir bedre. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) du får ett gavekort på 100 000 000 yen. (som ikke er like mye ) jeg ønsker at jeg hadde uendelig med ønsker, og hva enn som skjer ønsker jeg bare at der blir bedre. 6400220[/snapback] du får uendelig ønsker men du har for dårlig norskkunnskaper og greier aldri å formulere deg jeg ønsker meg raspeballer til middag hver dag uten fleinsopp Endret 28. juni 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 du får det, men så blir jeg så sur pga. du klager på mine norsk-kunnskaper, og jeg slår deg ned (no offence) jeg ønsker at postcounten min var høyere enn alle andre sin. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 du får høyere postcount men moderatorene blir sure og banner deg til noen andre har høyere postcount Jeg vil sende et lastebillass med lakseburgere til sahara Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Lakseburgerne sendes til sahara, men innen de kommer frem er kjølesystemet i lastebilen brutt sammen, og lakseburgerne er nå hjem for en koloni med spyfluer. Jeg ønsker at airconditioningen fungerte i bilen vår. (Orker ikke tenke på hvordan AC staves) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 AC den fungerer men girkassen bryter sammen jeg vil bli kortere Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Du blir kortere, men bare mentalt Jeg vil tjene nok penger til å ha det prima på quarten, uten å dø eller å miste pengene. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 du tjener penger til quarten, men når du har pengene er den over. jeg ønsker jeg var en kjent skuespiller. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Faen, den tenkte jeg ikke på Du blir en kjent skuespiller, men bare innenfor finsk fjernsynsteater og dens tilhengere. Jeg ønsker at det ble mørkt om nettene her i nord! og at sola kommer om dagen, og at midnattsola forsvinner. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) den gjør det, men "værekondisjonen" som var i nord blir flyttet sør-over. Akkurat der du blir sent etter å ha "feiret" litt for mye over det nye været. jeg ønsker at Rocky 6 og Rambo 4 blir konge bra. edit: og jeg skal se filmene, uten problemer. Endret 28. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Begge filmene blir utrolig bra, verdens beste oppfølgere ev0r!1 MEN, du blir så oppspillt over nettopp dette at hjertet ditt stopper og du går hen i salen. Eg ønsker at eg fikk bedre kondisjon av å sove. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) du får det, men så mye som du døgner* blir du feit. jeg ønsker at jeg var topptrent *Å døgne er å være våken mer enn ett døgn, og gjerne litt til. Endret 28. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 du blir så topptrent at senene dine ryker hvis du spiser mer enn en haalv brødskive om dagen jeg vil være handicappet Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 du blir handicapet, men jeg er så fsnill at jeg healer deg. jeg ønsker at du var handicapet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) du blir handicapet, men jeg er så fsnill at jeg healer deg. jeg ønsker at du var handicapet. 6400930[/snapback] Han/jeg (skjønner ikke hvem du mener) blir handicappet og får en sykdom slik at han/jeg får giga muskler og banker deg opp pga ønsket ditt. Jeg vil finne verdens mest pervo side. Edit: Se på antall inlegg jeg har her... Jeg eier dere så sykt!!! Endret 28. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) jeg vil bare si til tørrfisk..når fikk du for deg at jeg var dame? Endret 28. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 du blir handicapet, men jeg er så fsnill at jeg healer deg. jeg ønsker at du var handicapet. 6400930[/snapback] Han/jeg (skjønner ikke hvem du mener) blir handicappet og får en sykdom slik at han/jeg får giga muskler og banker deg opp pga ønsket ditt. Jeg vil finne verdens mest pervo side. 6401684[/snapback] du finner verdens mest pervo side, uheldigvis er sia full av trojanere. Så før du får sett ordentlig på sia' kræsjer hele pc'n! -Jeg vil bli verdens mest suksessfulle og rikeste person Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Du blir det men dagen etterpå blir du skutt av FBI pga du var druglord på Columbia. (I was shot by the FBI-for en sang ) Jeg ønsker at jeg var en druglord... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Du blir det men dagen etterpå blir du skutt av FBI pga du var druglord på Columbia. (I was shot by the FBI-for en sang ) Jeg ønsker at jeg var en druglord... 6401812[/snapback] du blir en druglord, for senere å oppdage at det var kosmetikk du deal'a...til slultt tar du selvmord pga. at du skammer deg - jeg skulle ønske det ikke var krig på jorda vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg