Gumpen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 oh my god! I think ur gay! neida:P Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 De hater ikke deg lengre, men blir kåte på deg istedenfor. Jeg vil IKKE ha en tur til bestevennen min i england!!! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Du går på feil fly og havner i stedet i et tvilsomt Afrikansk land hvor du blir tatt til fange og solgt som sex-slave til Spania. Ønsker meg en blå fyllepenn. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Du går på feil fly og havner i stedet i et tvilsomt Afrikansk land hvor du blir tatt til fange og solgt som sex-slave til Spania. Ønsker meg en blå fyllepenn. 6395368[/snapback] Du ødela ikke ønsket mitt, . Jeg sa jeg ikke ville til england, noe jeg ikke gjorde. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Du får pennen, men den angriper plutselig en uskyldig forbipasserende i øyet. Du ender opp i fengsel for resten av livet... Jeg ønsker meg en svart bil med røde prikker på. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Du får en svart bil med røde prikker, men så kommer homsepatruljen og klikker på deg og farger bilen din rosa. JEg ønsker at det skal regne imorgen Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det var ikke noe vann. Jeg ønsker meg en ny datamus! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det regner og det kommer så mye regn at du drukner etter få minutter. Jeg vil at det ikke skal bli regn i morgen. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det regner og det kommer så mye regn at du drukner etter få minutter. Jeg vil at det ikke skal bli regn i morgen. 6395731[/snapback] Det blir regn i morra og. Jeg ønsker meg den her irl: elal. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) men det går nokk ikke siden det er pixler..og pixler finnes ikke i virkeligheten. (håper jeg svarte på spørsmålet ditt ) jeg vil ha sopp, helst den derre røde med hvite prikker, fl...fu...fulesopp! Endret 27. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 du får den og etter og ha hørt at vikinger dopet seg på den prøver du det og dør desverre pga vikingen dopet seg på flein sopp var det visst BTW:jeg er enig i vi bør slutte og linke til stygg sider og sånn men jeg var litt irritert og ville få ut frustrasjonen min med og poste linken her siden mange har sendt den til meg på msn i dag Jeg vil ha en rød ballong Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 folk slutter p skrive linker, og poster heller bildet i spoiler, men teksten " ikke åpne denne spoileren" ved siden av. jeg ønsker at ingen åpner denne spoileren. Got'cha. Nå får ikke du skrive neste innlegg i denne tråden Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg åpner den og ønsket ditt ble ødelagt... Jeg vil ikke ha kåte forumbrukere etter meg (se lengst oppe). Eid Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Ingen er kåt på deg Joakim, så ønsket ditt er ødelagt. Jeg vil ha vekk telletråder som dette Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Telletrådene går vekk, men det innføres postcount på ot-baren! Jeg vil kose med strutsen på bildet ditt og ha en påfugl av marsipan med sjokoladetrekk. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Telletrådene går vekk, men det innføres postcount på ot-baren! Jeg vil kose med strutsen på bildet ditt og ha en påfugl av marsipan med sjokoladetrekk. 6397464[/snapback] Du koser deg med strutsen før den biter hodet av deg,påfuglen spiste du men den var tre år gammel og du fikk mageproblemer . Jeg vil bli husket i ettertid som en berømt forfatter... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) LITT OT. Når du får bitt av hodet, tror jeg ikke mageproblemer plager deg så mye. Vi husker det, men ikke som en forfatter. Som en pimpb0y. Jeg ønsker enda en post i tråden her Endret 28. juni 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 LITT OT. Når du får bitt av hodet, tror jeg ikke mageproblemer plager deg så mye. Vi husker det, men ikke som en forfatter. Som en pimpb0y. Jeg vil ønsker enda en post i tråden her 6397490[/snapback] Forferdilg skrivefeil Neppe. "Jeg vil ønsker"-eid. Nå on-topic: Denne posten dreper deg, pga din dårlige norsk... Jeg vil ikke ha magetrøbbel Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer, du slipper magetrøbbel. Ja, du slipper faktisk å ha mage i det hele tatt. Slik fikser vi slike problemer. Jeg ønsker meg en flott ny ferrari =) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 du får en ferrarri. det vil si ett bilde av en. Jeg ønsker meg ett bilde av Maclaren F1 i neste post. (råeste bilen i verden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg