Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får en gitar, men uheldigvis har lyddriverne gått til helvette. Og du får en gigantisk milkshake, men TOOO bad!! Søstra til Erna Solberg ble med og heller det over seg for å leke sexy, :yucky:.

 

 

Jeg vil at vanskelighets graden på jorda skal skiftes fra very hard til very easy.

Lenke til kommentar
Han gjør det og lander på din bil.

 

Jeg ønsker meg stabil døgnrytme slik at jeg ikke sitter og svarer på slike tråder på dette tidspunktet.

 

articfare: PS: gitarer har ikke DRIVERE :p

6390970[/snapback]

Du får stabil døgnrytme etter tiden i Canada...

 

Jeg vil ha et stort bord med mat...

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg en mann som setter pris på meg  :love:

6391482[/snapback]

 

Det får du, men det viser seg at han har et nært forhold til svigermor, ei dundre på 68 år/ 134 kg og et umettelig kick for sjokolade, som senere flytter inn sammen med dere.

 

 

Jeg ønsker meg ei å tilbringe denne sommeren sammen med. (og kanskje litt elnger enn sommeren også.)

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Broren din ble fanget i et sort hull, men uheldigvis så tok den med seg hele jorda i samme slengen, der du var.

 

 

Jeg vil komme inn på huset, :w00t:.

 

articfare: PS: gitarer har ikke DRIVERE :p

6390970[/snapback]

 

Glemte meg litt, :blush:. Tenkte litt for mye på data. Var jo ganske sent på kvelden.

Endret av Articfare
Lenke til kommentar

du havner på gale huset men det var bare på en visitt...du fikk prøve og se åssn folk hadde det der

 

jeg ønsker meg en 1024 ram brikke, 1TB harddisk 256 mb grafikk kort og 4ghz prosessor..og delene er random..men de skal passe sammen..og det skal ha en strømforsyning som tåler alle delene mine..og pcn skal ikke svikte...heller ikke strømmen i leiligheten..det skal heller ikke bli streik hos istad kraft eller nooooen andre leverandører..jeg skal ha xp cd..og jeg skal ha skjerm mus og tastatur og headsett eller høytalere..

Endret av xitto
Lenke til kommentar
du får en blomst men du vanner den ikke slik at den dør

 

jeg vil at ingen skal trykke her

6390041[/snapback]

 

faen ta deg. Jeg trykte.

med en gang ejg så hva som sto i tittelen på browseren lukka jeg det. Kan vedde på at alle som leste det trykte der.

Når jeg så på navnet på linken tenkte jeg at; hmm, det er sikkert hjemmesiden hans".

Men fy faen, uff.

 

on-topic

 

du kommer deg inn på skolen,men så er noen så lei at de brenner den opp.

 

jeg ønsker at jeg aldri trykte inn på den siden, men alle andre gjorde det. :cry:

Lenke til kommentar

Ingen (t)rykker på det, men de googler det og finner ut at du er en pervers ONDSKAPSFULL person som prøver å lure folk til pølsedans og tvinger deg til å flytte inn med star wars kid som sodomiserer deg.

 

Jeg ønsker at jeg ikke var uvel nå og at Joakim-killer våkner opp med en 55-år gammel penis i munnen og havner i fengsel hvor han får et ufrivillig bekjentskap :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...