Campin Carl Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 du får ikke nye sokker men moren din tvinger deg til og kjøpe et par jeg ønsker meg at Tørrfisk ikke svarer meg denne gangen Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Tørrfisk svarer ikke, men istedenfor svarer jeg, og jeg er mye verre, . Skulle ønske jeg hadde en bedre PC . Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Du får en bedre pc, men den kan kun brukes til design av interiør-artikler. Jeg vil ha en PRS Custom 24 gitar og en milkshake på størrelse med Erna Solberg sin rumpe. merk: vil IKKE ha henne. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Du får en gitar, men uheldigvis har lyddriverne gått til helvette. Og du får en gigantisk milkshake, men TOOO bad!! Søstra til Erna Solberg ble med og heller det over seg for å leke sexy, . Jeg vil at vanskelighets graden på jorda skal skiftes fra very hard til very easy. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 den gjør det, men du er for dårlig alikevel, og du dør. jeg ønsker at arcticfare hopper ned fra world trade center ( i stockholm(det finnnes)) ps. no offence Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Han gjør det og lander på din bil. Jeg ønsker meg stabil døgnrytme slik at jeg ikke sitter og svarer på slike tråder på dette tidspunktet. articfare: PS: gitarer har ikke DRIVERE Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Han gjør det og lander på din bil. Jeg ønsker meg stabil døgnrytme slik at jeg ikke sitter og svarer på slike tråder på dette tidspunktet. articfare: PS: gitarer har ikke DRIVERE 6390970[/snapback] Du får stabil døgnrytme etter tiden i Canada... Jeg vil ha et stort bord med mat... Endret 27. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Du får det, men jeg spiser opp alt. Jeg ønsker meg en behagelig stortå igjen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Du får det, men jeg spiser opp alt. Jeg ønsker meg en behagelig stortå igjen. 6391289[/snapback] Du får den, men prisen du må betale er alle de andre tærne dine, så nå har du bare ei behagelig tå! Jeg ønsker meg en mann som setter pris på meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg ønsker meg en mann som setter pris på meg 6391482[/snapback] Det får du, men det viser seg at han har et nært forhold til svigermor, ei dundre på 68 år/ 134 kg og et umettelig kick for sjokolade, som senere flytter inn sammen med dere. Jeg ønsker meg ei å tilbringe denne sommeren sammen med. (og kanskje litt elnger enn sommeren også.) Endret 27. juni 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Du blir dømt til 12 år i et lesbisk kvinnefengsel. jeg ønsker meg en date med Cowboylaila. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 you do too...men cowboylaila liker vist bare dyr (kuer) så d ble ikke noe spesieeelt på deg.. jeg ønsker at neste som skriver post skal baaaaare skrive positivt Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 det jeg skrev som var positivt var så positivt at en moderator fjernet det jeg ønsker at broren min ble fanget i et sort hull uten at jeg var i nærheten Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Broren din ble fanget i et sort hull, men uheldigvis så tok den med seg hele jorda i samme slengen, der du var. Jeg vil komme inn på huset, . articfare: PS: gitarer har ikke DRIVERE 6390970[/snapback] Glemte meg litt, . Tenkte litt for mye på data. Var jo ganske sent på kvelden. Endret 27. juni 2006 av Articfare Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) du havner på gale huset men det var bare på en visitt...du fikk prøve og se åssn folk hadde det der jeg ønsker meg en 1024 ram brikke, 1TB harddisk 256 mb grafikk kort og 4ghz prosessor..og delene er random..men de skal passe sammen..og det skal ha en strømforsyning som tåler alle delene mine..og pcn skal ikke svikte...heller ikke strømmen i leiligheten..det skal heller ikke bli streik hos istad kraft eller nooooen andre leverandører..jeg skal ha xp cd..og jeg skal ha skjerm mus og tastatur og headsett eller høytalere.. Endret 27. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
blla Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 nei å nei å nei, du glemte visst å ønske kabler. utstyret ditt krever hi-tech optiske kabler som ikke blir funnet opp på 20 år jeg ønsker meg vind Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 satan kommer og driter deg rett i tryne (promp:P) jeg ønsker at jeg kommer inn på 1 valgt skole..og jeg skal bli fornøyd med den Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 du får en blomst men du vanner den ikke slik at den dør jeg vil at ingen skal trykke her 6390041[/snapback] faen ta deg. Jeg trykte. med en gang ejg så hva som sto i tittelen på browseren lukka jeg det. Kan vedde på at alle som leste det trykte der. Når jeg så på navnet på linken tenkte jeg at; hmm, det er sikkert hjemmesiden hans". Men fy faen, uff. on-topic du kommer deg inn på skolen,men så er noen så lei at de brenner den opp. jeg ønsker at jeg aldri trykte inn på den siden, men alle andre gjorde det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Alle andre gjorde det men du irriterte alle forumbrukerene og vi henta inn de av oss som spiller manhunt og drepte deg. Jeg vil at ingen skal rykke på dette. Fy faen så genialt ble helt hekta... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Ingen (t)rykker på det, men de googler det og finner ut at du er en pervers ONDSKAPSFULL person som prøver å lure folk til pølsedans og tvinger deg til å flytte inn med star wars kid som sodomiserer deg. Jeg ønsker at jeg ikke var uvel nå og at Joakim-killer våkner opp med en 55-år gammel penis i munnen og havner i fengsel hvor han får et ufrivillig bekjentskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg