Rostad Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du får det, men eneste måten at den kan fly på er at den får en motor på seg, og imens elefanten flyr over deg så blir det motorstopp og den faller rett over deg (outsh!) Jeg ønsker meg en cd som er 4 cm tykk, 20 cm i diameter, firkantet, og den er uknekkelig.... men så ønsker jeg det ikke lenger... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Siden du ikke ønsker deg det lengre, så ønsker du deg ett glass istedet. Glasset knuses. Ønsker meg nye høytalere til forsterkeren min, som ikke kan sprenges. Lenke til kommentar
blla Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 du får 2 stk 1 w headset høytalere jeg ønsker ingenting Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 du får ingenting men plustlig fikk du ett svar. jeg ønsker meg at blla har noen bedre ønsker.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 du får ingenting men plustlig fikk du ett svar. jeg ønsker meg at blla har noen bedre ønsker.. 6388204[/snapback] Han får bedre ønsker om å øddelegge livet ditt . Jeg vil bli organ-donor (Have fun, guys)... Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Du blir organ-donor, men ingen fikk med seg at det var meningen du skulle dø først. Dette resulterer i at noen tålig suspekte kirurger fra Ukraina bestemmer seg for å operere ut leveren din. De har ikke råd til særlig med bedøvelse heller, så du får et par shotter vodka før du stroppes fast til operasjonsbordet. Skal ikke røpe detaljer, men scenen inneholder blod, gørr, innvoller, skriking, kutting og diverse ufinheter Jeg ønsker meg en do som ikke funker. Endret 26. juni 2006 av anners Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 du får en do som ikke funker, men så snill som jeg er fikser jeg den for deg Jeg ønsker at denne tråden har færre innlegg en 2568. og nei, mod kan ikke slette mitt eller andre sitt innlegg. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Mange poster forsvinner under et stort serverkrasj. De fleste blir gjennopprettet, men forumet tar seg ikke bryet med å gjenopprette dine. Jeg vil vinne mange penger uten å tape penger. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Mange poster forsvinner under et stort serverkrasj. De fleste blir gjennopprettet, men forumet tar seg ikke bryet med å gjenopprette dine.Jeg vil vinne mange penger uten å tape penger. 6388432[/snapback] Du spiller russisk rullett, og du vinner tre ganger på rad. Fjerde gangen går det feil vei og jeg brude ikke si mer. Jeg kan si at det inneholder stikkordene: hjernemasse, Magnum, kiste, lenker og hav... Jeg vil gi blod. Endret 26. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Du gir blod, men finner ut at det er til mrmus, mrmus blir meeeget takknemlig og låser deg inn i hans fuktige kjeller. Jeg vil ha en lastebil full av northern lights. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Du gir blod, men finner ut at det er til mrmus, mrmus blir meeeget takknemlig og låser deg inn i hans fuktige kjeller. Jeg vil ha en lastebil full av northern lights. 6388473[/snapback] Du får det men lastebilen kræsjer, og tingene dine brenner opp. Jeg vil spille russisk rulett uten å dø!! Endret 26. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 du spiller russisk rullet uten kuler synes det blir kjedelig jeg ønsker meg en armè med lego menn Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 du får en arme med lego menn, men blir mobbet på skolen for å leke med lego jeg ønsker jeg kunne fly ett fly Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Du lærer å fly et fly, men etterhvert lærer du deg å styrte også. Jeg vil at nestemann ødelegger sitt eget ønske. Endret 26. juni 2006 av premium Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 jeg ønsker meg to biler men for ødelagt den ene jeg vil at tørrfisk ikke ønsker seg flere stingrays fra 1977 fireapple red biler Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Tørrfisk ønsker seg ikke det lengre, men han flytter inn i kjelleren din siden du har 11 porscher, og han er ikke akkuratt stueren. Jeg ønsker meg en Chevrolet Corvette Stingray '76 Fireapple red med så brede dekk at jeg ikke kan parkere i norge. Endret 26. juni 2006 av tørrfisk Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) du får bilene men leverandøren har bare så smale dekk så du kan bruke dem som sagblader Jeg ønsker meg alt Tørrfisk ønsker seg Endret 26. juni 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 du får bilene men leverandøren har bare så smale dekk så du kan bruke dem som sagblader Jeg ønsker meg alt Tørrfisk ønsker seg 6389191[/snapback] du får det, men siden tørrfisk fikk sitt ønske ødelagt, ta han alt du ønsket deg! Jeg ønsker meg en blomst Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 du får en blomst men du vanner den ikke slik at den dør jeg vil at ingen skal trykke her Lenke til kommentar
fompa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg vil heller ingen skal trykke der! men alle gjør det forde! jeg vil ikke ha nye sokker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg