Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Du får det, men eneste måten at den kan fly på er at den får en motor på seg, og imens elefanten flyr over deg så blir det motorstopp og den faller rett over deg (outsh!)

 

Jeg ønsker meg en cd som er 4 cm tykk, 20 cm i diameter, firkantet, og den er uknekkelig.... men så ønsker jeg det ikke lenger... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du blir organ-donor, men ingen fikk med seg at det var meningen du skulle dø først. Dette resulterer i at noen tålig suspekte kirurger fra Ukraina bestemmer seg for å operere ut leveren din. De har ikke råd til særlig med bedøvelse heller, så du får et par shotter vodka før du stroppes fast til operasjonsbordet. Skal ikke røpe detaljer, men scenen inneholder blod, gørr, innvoller, skriking, kutting og diverse ufinheter :)

 

Jeg ønsker meg en do som ikke funker.

Endret av anners
Lenke til kommentar
Mange poster forsvinner under et stort serverkrasj. De fleste blir gjennopprettet, men forumet tar seg ikke bryet med å gjenopprette dine.

Jeg vil vinne mange penger uten å tape penger.

6388432[/snapback]

Du spiller russisk rullett, og du vinner tre ganger på rad. Fjerde gangen går det feil vei og jeg brude ikke si mer. Jeg kan si at det inneholder stikkordene: hjernemasse, Magnum, kiste, lenker og hav...

 

Jeg vil gi blod.

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar
Du gir blod, men finner ut at det er til mrmus, mrmus blir meeeget takknemlig og låser deg inn i hans fuktige kjeller.

 

Jeg vil ha en lastebil full av northern lights.

6388473[/snapback]

Du får det men lastebilen kræsjer, og tingene dine brenner opp.

 

Jeg vil spille russisk rulett uten å dø!! :yes:

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar

Tørrfisk ønsker seg ikke det lengre, men han flytter inn i kjelleren din siden du har 11 porscher, og han er ikke akkuratt stueren. ;)

 

Jeg ønsker meg en Chevrolet Corvette Stingray '76 Fireapple red med så brede dekk at jeg ikke kan parkere i norge.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...