Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Han blir din og bare din, men dessverre så tråkker du på hans Western Arms spesiallagde pistol og du får en m249 i rumpen og dør av plastforgiftning av 10 000 airsoftkuler.

 

Jeg vil ha en Corvette stingray 1977 fireapple red som ikke kan bli ødelagt av noenting, og jeg har nøkkel ja, og dekk, og ikke noe du skriver gjør at jeg ikke kan kjøre den! Blir heller ikke syk eller mister armene! Og nei du!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får en utømmelig colaboks, men siden du ga meg et elendig svar så stumper jeg røyken min der og gjør mitt fornødne oppi.

bon apetit!

 

Jeg ønsker meg stingrayen igjen, og jeg kan IKKE MISTE NØKLENE!!

Det er ingenting i verden som ikke lar meg kjøre denne bilen, jeg har bensin og alt som skal til! jeg er udødelig og!

Lenke til kommentar

Det var da som helvete!! :cry:

Du får de fjorten rosa porschene, men siden jeg ALDRI får kjørt min stingray i denne møkkatråden, så nøkler jeg alle 14 og setter en bilbombe i 13 av de, slik at du og alle vennene dine blir blåst i fillebiter!

Så tar jeg nummer 14 og bytter den mot en stingray.

 

Jeg vil ha en B-2 Stealth bomber, og en 77 corvette stingray som ovenfor. Jeg holder vakt med b-2'en og har perfekt hukommelse, bilen kan ikke bli ødelagt og jeg kan ikke bli syk!

Lenke til kommentar

Du får de 12 porschene, men siden du på død og liv vil ta fra meg all kjøreglede biter jeg i det sure eplet og allierer meg med Bush, vi leser skolebøker opp ned sammen og ser på porschene dine med kikkerter med linselokkene nede til vi er klar til angrep. Vi syr inn griselever i trekkene på porschene dine og sveiser dem med adamantiumbolter til asfalten slik at de ikke kan bevege seg.

 

gunfreak: du får din fullasta B52 men den er lastet med SIMA softguns.

 

Jeg vil ha min egen private Taco Bell, alle budguttene skal kjøre stingrays.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...