_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 du får den. Men finner ut at den blir vannet ut med urin. jeg ønsker at jeg kunne styre tiden. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 du styrer tiden og ender opp med et bein i fremtiden og et hodet ditt i fortiden jeg ønsker meg en lastebiltilhengerhjulopppkobling Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du koblet feil og fikk strøm i deg. ønsker meg en telefon som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du koblet feil og fikk strøm i deg. ønsker meg en telefon som ikke fungerer. 6378591[/snapback] Du får den men du klikker etter en stund siden den ikke virker. Du kaster den på fyllingen... Jeg vil ha en hoven ballestein, som kan brukes som fotball. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du får det, men noen sparker den for hardt og alt som henger der revner og flyr bort. Jeg ønsker meg en kløpinne Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 du får en kløpinne, som er så kraftig at når du klør deg på ballene detter de av. Jeg ønsker meg 1 kr. og ikke mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 du får en kløpinne, som er så kraftig at når du klør deg på ballene detter de av. Jeg ønsker meg 1 kr. og ikke mer 6378665[/snapback] Du får en 1-kroning i panna... Jeg vil ha et gevær. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) edit:for sen. Du får ett gæver, men det første du skyter er tåa di og i sinne kaster du gæveret på fyllinga. Jeg ønsker meg at noen andre ønsker att noen ønsker att noen andre skal ønske seg noe. Endret 25. juni 2006 av snoop dogg Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 edit:for sen. Du får ett gæver, men det første du skyter er tåa di og i sinne kaster du gæveret på fyllinga. Jeg ønsker meg at noen andre ønsker att noen ønsker att noen andre skal ønske seg noe. 6378754[/snapback] Ja, noen ønsker at du skal ønske så du blir deprimert og dreper deg selv. Jeg vil ha en blå, gul, oransje og en lilla bil. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Du får en blå, gul, oransje og lilla bil, men du lar den stå ute en natt så noen stjeler den og når du finner den igjen er den spygrønn. Jeg ønsker meg noe. Endret 25. juni 2006 av snoop dogg Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du får en blå, gul, oransje og lilla bil, men du lar den stå ute en natt så noen stjeler den og når du finner den igjen er den spygrønn. Jeg ønsker meg noe. 6378826[/snapback] Du får noe, men det er ingenting, dermed så får du ingenting. Jeg vil ha Coca Cola fra 50 åra. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 du får en cola som er 13251 dager gammel... jeg vil ha en tom tilbakesvarelse Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du får det, men vi har en fjortenords regel her på forumet så det må bli skrevet noe alikevel... jeg ønsker meg guidet modus Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du får guidet modus, men du klarer ikke å bruke det. Jeg ønsker meg en søt liten katt. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du får det men den rømmer samme dag. Jeg vil ha en fin og bra moped som ikke kan bli ødelagt eller stjelt Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Synn, du kjørte i fylla på en anna moped. Så du mista lappen og kan ikke kjøre: Jeg ønsker at jeg skal kunne få et ønske, uten at noen ødela det for meg Endret 25. juni 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Det får du, men ikke i denne tråden. Jeg vil at nestemann skal poste et bilde. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 her er bildet: Men det var bilde av deg så en mod. måtte fjærne det for sikkerhets skyld... Jeg vil ha en post-it lapp som er helt svart! Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 klart du får det! eneste problemet er at du bare har svarte skrivesaker, så det er ikke noe vits i den. Jeg vil ha en ny data som alltid funker, har evig med strøm, ikke kan bli stjelt, ikke kan drepe meg, som har en egen funksjon som holder meg alltid frisk nok til å spille på den, og som så klart har en skjerm, mus,tastatur og høytalere som alltid fungerer, og alt dette trenger ingen kabler! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 dataen ble for bra slik at den tok over verden jeg vil ha en sau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg