Heatsink Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Oppfylt episode 11 av PP(Penetrerende Peniser) er nedlastet Jeg ønsker at naboen skal slutte å klippe plenen i speedo! han skal heller ikke klippe naken, eller i string e.l. 6372865[/snapback] Han gjør det, men faller og speedoen beskytter lite så snabben blir kappet rett av og flyr opp i maten din. :S Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Ser nå på klokken att det er over en time siden så da ønsker jeg meg noe: Jeg ønsker meg en Coca Cola flaske av typen glass,flasken skal være uknuseligg og jeg har livslang garanti. Korken er på uannsett,jeg kan ikke dø av den. Og det er ikke Cola Light. Flasken bilr ikke vekke,hvist noen andre tar den får jeg en ny uansett. Og det skal være isbiter oppi flasken som aldri smelter. Isbitene skal ikke kunne stenge for flasken sånn att jeg ikkekan drikke av den, isbitene skal heller ikke dett ned i halsen min sån att jeg blir kvelt. Colaen kan ikke være gammel. Endret 24. juni 2006 av snoop dogg Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Den bruste over, nesten alt vart borte ønsker meg oppbålsbar date laget av en gummi som ikke sprekker. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Ser nå på klokken att det er over en time siden så da ønsker jeg meg noe: Jeg ønsker meg en Coca Cola flaske av typen glass,flasken skal være uknuseligg og jeg har livslang garanti. Korken er på uannsett,jeg kan ikke dø av den. Og det er ikke Cola Light. Flasken bilr ikke vekke,hvist noen andre tar den får jeg en ny uansett. Og det skal være isbiter oppi flasken som aldri smelter. Isbitene skal ikke kunne stenge for flasken sånn att jeg ikkekan drikke av den, isbitene skal heller ikke dett ned i halsen min sån att jeg blir kvelt. Colaen kan ikke være gammel. 6373280[/snapback] Du blir voldtatt av flasken og den dreper deg . Edit:For sein.... Jeg vil ha en vm-fotballen! Endret 24. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Den bruste over, nesten alt vart borte ønsker meg oppbålsbar date laget av en gummi som ikke sprekker. 6373333[/snapback] Den ble fylt opp med helium og fløy vekk. Jeg ønsker meg en softgun. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 du får en 10kroners springer. jeg ønsker meg the USS Enterprise-E Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 du får en 10kroners springer. jeg ønsker meg the USS Enterprise-E 6373569[/snapback] du får det, men plutselig våkner du opp av den teite drømmen din og ser dama di som står å hyler og skriker "NERD" til deg Jeg ønsker meg en superkatt som ikke kan dø, ikke kan drepe meg, og som ikke kan bli stjelt! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Gjort men katta er pedofil og tar deg bakfra . Som hevn kastrerer du katta, men den kastrerer deg tilbake uten bedøvelse . Jeg vil ha en ball. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Det kom noen og kappet av deg en testikkel, nå har du en ball. Jeg vil ha drikke. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 du får en 10kroners springer. jeg ønsker meg the USS Enterprise-E 6373569[/snapback] du får det, men plutselig våkner du opp av den teite drømmen din og ser dama di som står å hyler og skriker "NERD" til deg Jeg ønsker meg en superkatt som ikke kan dø, ikke kan drepe meg, og som ikke kan bli stjelt! 6373598[/snapback] hvis valget hadde vært mellem en EKTE USS Enterprise-E( som funker som på filmen) og sex, ville jeg valgt enterprise Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Du får drikke, men katten din søler det ut før du rekker å drikke det. Jeg vil ha sex med en fin jente/dame. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Du får drikke, men katten din søler det ut før du rekker å drikke det. Jeg vil ha sex med en fin jente/dame. 6373847[/snapback] Du knuller men dagen etterpå finner du ut at dama hadde klamydia :S. Jeg at noen ønsker noe for meg. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Det var noen som ønsket foer deg, men de ønsket att du skulle få kreft og dø. Jeg ønsker meg evig med ønsker. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Du får evig med ønsker, men for å få ønsket deg noe må du ødelegge mange ønsker som er vanskelige å ødelegge. Jeg vil ha en mose i plenen. Endret 24. juni 2006 av premium Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du får en mose i plenen, men den dreper deg. Jeg vil ha en klapperslange. Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du får en klapperslange... men den er delt i 2 Ønsker meg en fet trance konsert i Trondheim Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) du får en fet konsert, men du sov igjennom den ¨¨ jeg ønsker meg en gul ballong Endret 25. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 du får en fet konsert, men du sov igjennom den¨¨ jeg ønsker meg en gul ballong 6377936[/snapback] Du får en gul ballong, men den sprakk og den var fylt med piss... Jeg vil at folk skal slutte å ønske seg j***** ballonger. F**** det er irriterende. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 ingen ønsker seg ballonger, de ønsker seg fotballer i stedet. jeg ønsker meg en blå fotball Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 Du tar av deg boxer'n, og oppdager at du har en blå fot der ene ballesteinen din skulle være. Jeg ønsker meg en snus-resirkuleringsmaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg