_Evolution_ Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 det gjør du, men måten du fikk tak i den på var ulovlig og du ble fenglset for livet. jeg ønsker at jeg kunne slå den som poster rett etter meg. Lenke til kommentar
password Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du slår meg, men jeg tar aldri et slag uten å slå 10 ganger så hardt tilbake...Du blir lam fra skuldrene og ned Jeg ønsker meg en tannpirker Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får en tannpirker i øyet. Jeg vil ha en fersk loff. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Du fikk fersk loff, men det var ikke ekte loff, men det var noe som du aller helst ikke ville ha.. "LOFF" Jeg ønsker meg en fersk halvliter öl! ! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 det får du...men du mister den i kjeften på en krokodille mens du svømmer...jeg ønsker at de som prøver og svare meg dør ved første tast på tastaturet så d ikke kan svare meg, samtidig som jeg ønsker meg en diplom is fra freia Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Klippe å lime.... har ikke rørt tastaturet hadde nok død men sånn gikk det ikke. Du får isen men eg døde ikke! Nytt 7800 gt kort takk,så eg får sli! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 det fikk du..men leverandøren spiste det opp for han syns det var så fint. jeg ønsker at de som prøver og svare meg dør ved første tast på tastaturet så d ikke kan svare meg, og dere kan heller ikke klippe og lime eller noen annen form for skrive til meg..for da dør dere...dere kan heller ikke vise tegn, ringe, sende sms eller gi meg noe opplysning/info for ever! moahahaha!! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg er superman, de greiene der er for dødlige. Jeg vil ha ny vaskebrettmage. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Du får et vaskebrett sydd fast på magen, you win teh prize. Jeg vil at all vepsen skal slutte å tro at gardinene mine er noe de kan suge på. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Vepsene slutter å tro det, men får istedet for seg at gardinene er noe å drite på. Etter et døgn er gardinene dine dekket av vepse-bæsj. Jeg ønsker meg en 19" LCD-skjerm til pc'en min! Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Du fikk en 19"LCD til bursdagen din , så gikk du ut på tarassen og holdt den flåtte skjermen over hode og skrek YEEEEEEEEEEES!! så kom en Meteor fra en annen galakse og og kresjet i skjermen din og brant opp, og du fikk ikke noe igjen på forsikringen. Jeg ønsker meg en blåval i et stort akvarie som skal stå i mitt lille hus. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Du fikk en hval med helikoper flydd inn fra Island. De slapp den i lufta så huset vart smadra men de traff det bittelille akvariet. ønsker meg en lastebil med øl. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Du får en lastebil med øl, men det var ikke god øl. Det var "husets lettøl" som ble solgt i coop butikkene på 90-tallet. Jeg ønsker meg en 10-pack med snus! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Du får en lastebil med øl, men det var ikke god øl. Det var "husets lettøl" som ble solgt i coop butikkene på 90-tallet. Jeg ønsker meg en 10-pack med snus! 6372258[/snapback] Du får en tipack men rett etterpå får du munnkreft... Jeg vil ha flest innlegg på denne tråden. Edit: Har det nå skryte,skryte... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 du får så mange innlegg i tråden at hw serveren crasher og alle innleggene blir slettet. jeg vil ha en blå ballong. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 du får så mange innlegg i tråden at hw serveren crasher og alle innleggene blir slettet. jeg vil ha en blå ballong. 6372361[/snapback] DEt får du men den sprekker Jeg vil ha et innlegg med 2 tegn! Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Du får den blåe ballongen men så regner det og ballongen blir rød :!: Ønsker meg ett nytt skjermkort og minnebrikk Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 du får så mange innlegg i tråden at hw serveren crasher og alle innleggene blir slettet. jeg vil ha en blå ballong. 6372361[/snapback] DEt får du men den sprekker Jeg vil ha et innlegg med 2 tegn! 6372551[/snapback] Du får et innlegg med 2 tegn...men ikke i denne tråden Jeg ønsker meg at naboen skal slutte å klippe plena i speedo nesten hver j%#¤ dag. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Oppfylt! Nå klipper naboen plenen i speedo hver j**** dag. Jeg ønsker at episode 11 av PP skal ble ferdig snart. (Altså nedlastingen) Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Oppfylt episode 11 av PP(Penetrerende Peniser) er nedlastet Jeg ønsker at naboen skal slutte å klippe plenen i speedo! han skal heller ikke klippe naken, eller i string e.l. Endret 24. juni 2006 av Floppsy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg