Thewiz Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Det får du! Men den første biten setter du i halsen! ;D Jeg vil ha en nice jente i min armkrok! Lenke til kommentar
password Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) En riktig så nice dame kommer til din armkrok...Bare så synd du lukta skikkelig svette akkurat da, og hun løp sin vei. Jeg vil ha rømmegrøt Endret 23. juni 2006 av password Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får rømmegrøt, men den var 1år gammel så du ble matforgiftet og døde. Jeg vil ha masse chips. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får masse chips ... bare synd at de er gamle Commodore 64-chips som er ubrukelig p.g.a. skader. Jeg vil ha en bok på nynorsk! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) du får en nynorsk ordbok..men du setter den i halsen og dør... jeg vil ha en fin dag i molde med sooooool Endret 23. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 I og med at nynorsk ordbok er både på norsk og bokmål så kommer jeg med nytt forslag (viss det forrige ikke godtas). Du får en bok på nynorsk, men det er bibelen og du begår selvmord av kjedsomhet. Jeg vil ha 15000 Lucky strike sigaretter uten å dø av dem eller noe annet, vil heller ikke bli syk. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Du fikk 15000 Lucky strike sigaretter, men etter du har røyka 10000 Lucky strike sigaretter så blei du så lei att du heiv resten. Jeg ønsker meg en iskald coca cola av typen glassflaske,jeg skal ikke sette den i halsen, den skal ikke være gammel og flasken kan ikke knusest. Arang:Jeg mente chips som i potetgull o.l. Endret 23. juni 2006 av snoop dogg Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 coca-cola company glemte og sett på kork på flasken, og ettersom flasken ikke går ann og knuses så får du aldri tak i selve colaen jeg ønsker meg et rusk som bestandig ligger i lomma mi... og jeg glemmer og kommer aldri til og kaste det Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får et rusk som bestandig ligger i lomma di, men så kommer morra di og vasker boksa di og det er ingenting du kan gjøre med det. Jeg ønsker att jeg får evig med ønsker. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får evig med ønsker, men du må ødelegge noen andres ønsker for å få ønske deg noe nytt. Jeg vil ha vafler. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Du får vafler, men etter du tok den første tuggen, merket du mugghårene på vaflene, og en seig veske i sporene i vaflene. Jeg ønsker en kubjelle til å ha rundt pikken Endret 23. juni 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får kubjella, men når du tar den på er den så tung at tissen din faller av Jeg vil ha en ferie til Hawaii Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får en ferie til Hawaii, men når du soler deg første dagen glemmer du å ta på deg solkrem og blir så solbrent att du ikke kan være i solen og må derfor sitte inne i hotellet resten av ferien. Jeg ønsker meg en sportsbil. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får sportsbilen, men når de skal kjøre den inn i containern så er den så brei att de må kappe av sidene, så der sitter du - med über sportsbilen din, uten sider eller noenting... ingen garanti hadde du heller ikke! haha... Jeb vil ha ei vibrende badeand Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får ei vibrerende badeand, men setter den fast i rompa slik at legene må operere den ut, og de hiver den før du er ute av narkosen. Ønsker meg en live privatkonsert med slipknot Lenke til kommentar
fompa Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 ja du får det men alle er så dopa så ingen klarer noe annent en å si blææ... Ønsker meg ei kåt pen dame til bodø nå! (noen som vil ) Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får det, men når dere er ferdige krever hun 8000 spenn(*gjette på gatepris i skippergata*) Vil ha en gresk salat. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) fan. for sen. Du får en gresk salat, men den er gammel! Jeg vil ha en moped! Endret 23. juni 2006 av thewiz Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Hun kommer til bodø og ler av deg før hun tar turen til meg! Muhuhahaha Jeg vil ha Tippman A5 med Sniperløp Rødpunktsikte og kolbe... Æsj tre stk samtidig what are the odds?? Endret 23. juni 2006 av Aqidon Lenke til kommentar
fompa Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 oi, spiller du paintball? jeg gjør og, hvor bor du? nok OT Du får en A5 med mye tilbehør, men du finner ut at du skal skyte litt i hagen, polietet kommer og tar den fra deg og sier du er for for gammel til og leke deg med paintball! Jeg vi ha en ny DM6 olive! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg