Andeby Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Du får en fast jobb med bra løn som kan kombinerest med skolegang men så blir du lei av jobben og skolen og bilr EMO og henger deg. Jeg ønsker meg en softis med sjokoladestrø. Endret 23. juni 2006 av snoop dogg Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Du får en softis med sjokoladestrø, en skikkelig bakteriebombe som gir deg mageknip en hel uke. Jeg ønsker meg en stor sekk med Donald blader. Endret 23. juni 2006 av iggipop Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 du får en stor sekk med masse donaldblader, på russisk.... Jeg ønsker meg et stort basseng med delfiner som jeg kan svømme i! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får bassenget, men finner ut at Dr. Evil har satt på "lazuuurs" på delfinene, og du blir en helstekt kylling. Jeg vil drepe alle østlendinger som sier hvem istedenfor hvilken og lage pølser med sennepsaus av de og spille tennis med dem. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg kan nesten ikke ødelegge det ønsket. Hm, sennepsausen var av dårlig kvalitet og blandet opp med ymse biologisk avfall, og etset "hvem-erne" i stykker. Du fikk ikke spilt tennis med dem, desverre. Jeg ønsker at Tørrfisk gjør alvor ut av ønsket sitt. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Han gjer alvor ut av det og du blir dømt for medvirkning. Begge to blir voldtatt daglig i fengselet. Eg vil ha reingjeringsrobot på rommet mitt som fiksar alt, og kan vaske overalt uten at eg må flytte på ting. Og så kan den pusse opp og fjerne det stygge vegg-til-vegg-teppet mitt Endret 23. juni 2006 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 det får du, men den sprenger, og lager enda mere rot en det var fra før jeg vil ha et heftig anlegg Lenke til kommentar
Arang Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Du får et heftig anlegg, men det trekker for mye strøm, og du bruker alle pengene dine på å gi det kraft, før du tar opp dyre forbrukslån, ikke kan betale, havner på flaska og får kneskålene dine knust av mafiaen, som til slutt gir deg splitter nye betongsko og en grundig omvisning av havneonrådet (les: havnebassenget). Jeg ønsker meg at Peanøttcrisp kommer tilbake på markedet. Endret 23. juni 2006 av Arang Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Peanøttcrisp kjem tilbake på marknaden for fullt! Du hamstrar, får ikkje nok, må ha meir...meir...meir. Du får kronisk magetrøbbel. Du lev resten av livet ditt på dass. Eg har lyst på ein I-pod. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får en i-pod, en i-pod anal-stumulator. Vil ha en masse castol klistremerker Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Peanøttcrisp kjem tilbake på marknaden for fullt! Du hamstrar, får ikkje nok, må ha meir...meir...meir. Du får kronisk magetrøbbel. Du lev resten av livet ditt på dass. Eg har lyst på ein I-pod. 6368803[/snapback] du får det, men du klistrer de over hele deg og du blir en svær klump klistermerker jeg vil ha fin dame som elsker meg Endret 23. juni 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får fin dame som elskar deg. Det blir litt for heftig, så du får hjerteinfarkt. Eg skulle ønske at nokon fann opp noko som revolusjonerte pc-verdenen så kraftig at ein ikkje trengte beire pc'ar lenger. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får super komponenten din, den tar over verden og sender menneskeheten tilbake til steinalderen. JEg vil ha 50 liter bensin på trygg avstand. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Den er på trygg avstand ... alltid. Du får aldri tak i den, og det gjør ingen andre heller. Jeg vil ha en god sommer! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Den er på trygg avstand ... alltid. Du får aldri tak i den, og det gjør ingen andre heller. Jeg vil ha en god sommer! 6368897[/snapback] Du får en god sommer men høsten blir dårlig pga du tapte et veddemål mot en feit kineser. Nå voldtar en feit kineser deg daglig Jeg vil ha en diger bjørn!! Den spiser meg ikke opp, eller voldtar meg... Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får en god sommer men høsten blir dårlig pga du tapte et veddemål mot en feit kineser. Nå voldtar en feit kineser deg daglig Jeg vil ha en diger bjørn!! Den spiser meg ikke opp, eller voldtar meg... 6369014[/snapback] du får en bjørn, men den dør ett sekund etter du fikk den. jeg ønsker meg en klinkekule. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 du får en klinkekule, men du mister den på gulve og glir på den. DU brekker nakken og blir sittende resten av ditt liv i en rullestol og sikle. Jeg ønsker meg 2 stk umbrakobolter. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får skrudd inn ein umbrakobolt i kvart øyre. Du høyrer no passe dårlig. Eg har lyst på litt brus, og eg får drikke den. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får brusen din! men du setter den i halsen og dør. Jeg vil ha en flaske vodka! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2006 Du får en flaske vodka,men du setter den i halsen og dør:P Jeg vil ha en pose full av sjokolade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg