Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du får en isbit i munnen men innen et minutt blir den smeltet.

Ønsker meg fint vært hele ferien.

6362785[/snapback]

Ja da ødelegges egentlig ikke ønsket, menmen ;)

Du får fint vær hele ferien, men du blir avhenging av å sitte på diskusjon.no så du klarer å komme deg ut i det fine været.

Jeg ønsker meg ei flaske med iste, som ikke er gått ut på dato, det er iste oppi flasken og flasken lekker ikke.

6362819[/snapback]

Du får den, men du setter ifra den i 1 min, innen da hadde broren din vært der og drukket opp alt

Jeg ønkser meg et glass melk

Lenke til kommentar
Du får slaven, men den griper til våpen grunnet den urettferdige behandlingen og kjører en brannbil inn i pentagon..

Så dør du.

Jeg ønsker at jeg faller på ræv i trappa og ikke blir skada! :D

6363587[/snapback]

du faller på ræva i trappa og blir sittende fast der.

jeg ønsker meg en ball.

Lenke til kommentar
Du gjør det, men rekker ikke å spise. Du sulter ihjel.

Jeg vil ha en pakke pepperonipølse.

6363962[/snapback]

Du får det. Men setter pepperonipølsen fast i halsen. Fordi du var så dum og spiste den hel :!:

Jeg ønsker at jeg ble level 140 i wow :cool:

Endret av Vorpal
Lenke til kommentar
di blir level 140, mens alle andre blir lvl 240. :p

jeg ønsker meg ett keyboard til 1500kr (har det da (skryte))

6364027[/snapback]

Du har det, men du finner ut at du kan kjøpe det for 99.50 på rimi.

Jeg ønsker at jeg fikk alt informasjon jeg trengte (og husket det for alltid). Så slipper jeg og gå på skole.

Lenke til kommentar

Du får det, men for mye informasjon leder til psykiske lidelser og du blir.. du.. du blir en.. en EMO!

Jeg ønsker meg sol og pent vær som ikke kan bli ødelagt av noe nei nei no sir ingenting kan ødelegge denne fine dagen for meg.

ha-HA!

Lenke til kommentar
du får været ditt, i en dag. Så for å gjøre opp for den dagen regner det resten av livet ditt. (snøstorm også) :tease:

jeg ønsker at norsk-læreren min blir skutt i hodet (mer enn hun er). og det er ikke jeg, jeg skal ikke ha noe med det å gjøre, foruten om gleden :p

6364287[/snapback]

Det gjør hun, men på grunn av dette gledesøyeblikket i livet ditt raser alle dine norskkunnskaper sammen, og du er dømt til å snakke babyspråk resten av livet. Evt. tysk om det skulle behage mer... :)

Jeg ønsker meg to tette og ei badehette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...